Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

#83 De ontruststokers van district Noord

+5
Tachondar
Den Bever
Backslide
Miejster
Hank1705
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 5]

Miejster

Miejster
Senior spammer

Backslide stemt in de nacht reeds op mij. De ziener duidt Backslide aan als wolfje en die kan inderdaad gezien zijn tijdens de moordloze nacht.
En dan die opmerking over  "als ik een wolf was"...
Voldoende verdachtmaking om op jou te stemmen backslide

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

de dag wordt verlengd met 24u tot maandag 22u. Ik heb waarschijnlijk een fout gemaakt en probeer nu op een rijtje te zetten of en hoe ik die zou kunnen herstellen. Excuses voor het ongemak en t verloop van de ronde tot nu toe.
Ik heb morgen waarschijnlijk tijd over en zal dan proberen de verhalen in te halen

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

een fout Hank? waar?

Debby

Debby
Senior spammer

Crap, sorry voor mijn afwezigheid.
Paar minder goede dagen gehad, qua gezondheid.

Debby

Debby
Senior spammer

backslide

Denk ik.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik dacht het al, ik dood? Dat moet een fout zijn

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Het blijft zoals het nu is. De dag zal voortduren tot vanavond 22u.
DrWho heeft nog niet gestemd.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dus ik blijf dood?
#Tegenslag

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Moordloze nacht:


De eerste nacht na het vertrek uit Wakkerdam kregen we voor het eerst een glimp van wat ons te wachten stond. Op dat moment leek het echter niet meer dan een incident, hoe ver hadden we ernaast kunnen zitten... Het gebeurde op het moment dat Djali en ik de wacht hadden, dus ik kan me precies herinneren wat er allemaal gebeurde die nacht rond middernacht..

Natjuh en Graafoto waren begonnen met de wacht, Djali en ik namen de wacht van hen over.
Aan het begin van onze wacht hadden we het geluid al eerder gehoord, maar dan ver weg. Ditmaal klonk het veel luider, alsof het wezen dat het geluid produceerde dichterbij gekomen was. Bovendien kon een geoefend luisteraar horen dat het meer dan een wezen was dat het geluid produceerde, helaas was Djali verkouden en kon ze niet meer dan één stem onderscheiden.
We hadden die nacht wel een klein kampvuur om ons warm te houden, maar we besloten toch om het vuur te vergroten om wezens af te schrikken die bang waren voor vuur..
We waren te laat. Het ene moment dreef er een wolk voor de volle maan, het volgende moment schrokken alle slapenden wakker van een luid gegrom en geblaf. We werden aangevallen.

Het waren 3 grote, harige beesten met de kop van een hond en klauwen die er uitzagen als geslepen slagersmessen..
Djali reageerde het snelste. Voordat iemand ook maar besefte dat we aangevallen werden vlogen er al twee messen door de lucht, gevolgd door twee korte *plof* geluiden en twee hoopjes as, het derde beest sprong razendsnel over het vuur heen en haalde uit naar Debby, die het uitschreeuwde van de pijn. Tachondar stak snel zijn speer door het beest heen, dat achterover viel in het vuur wat vervolgens hoog opvlamde. Het enige wat nog refereerde aan wat er gebeurd was die nacht was een zwartgeblakerde speer van Tachondar en een gewonde Debby.

Tachondar en DrWho namen de wacht over, Miejster verzorgde Debby en de rest probeerde zoveel mogelijk slaap te krijgen nu het nog mogelijk was.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

???? Ik snap er niks meer van maar ja ik ben ook platina blond

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dat was het verhaaltje van de moordloze nacht :")
De huidige dag loopt door tot vanavond 22:00, daarna begint de nacht..

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

en de verhaaltjes voor dag 1 en nacht 1? Razz

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

misschien komen die vandaag nog:oops:

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Alle begin is moeilijk, geen probleem Hank.
Als je je 10e ronde leid gaat alles beginnen vlot lopen, ik had ook die problemen in het begin.
Alles goed noteren is de key

Gast


Gast

Geeft niet Henk, is ook veel teveel waar je aan moet denken Wink

maar dikke paniek, het hart klopt me nog steeds in de keel.... die nacht zijn we er nog goed vanaf gekomen, Debby komt er wel weer bovenop. Maar nu graaf dood.. en straks backslide, ik ben benieuwd of hij hier meer van weet.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ben je nu benieuwd of ík meer weet? Suspect
Dag 1.


De volle maan verdween achter de horizon, het duister van de nacht ging langzaam over met de eerste zonnestralen van de dag.

Den Bever, Miejster en Backslide maakten de rest van het gezelschap wakker. Omdat Debby gewond geraakt was, was het veiliger om de rest van de nacht met 3 man te waken in plaats van 2. Bovendien kwam het precies uit daar Miejster de zorg over Debby genomen had die nacht, en dus sowieso wakker gebleven zou zijn. Debby verkeerde ergens in dromenland met een hoge koorts, het leek erop dat die de rest van de dag niet wakker te krijgen zou zijn.

Den Bever maakte een vuurtje en liet daarop water warm worden voor de koffie. "Wat zijn de plannen voor vandaag mensen?

Maken we een soort brancard en trekken we verder naar Noord of blijven we hier tot Debby voldoende hersteld is?"

DrWho en Djali keken elkaar zwijgend aan en knikten toen. Djali: "Wij gaan eerst in de omgeving checken of het veilig is. Daarna besluiten we of we eventueel verder kunnen reizen of dat we hier blijven om Debby te laten herstellen." Tachondar: "En wat nu als het niet veilig is?" DrWho:"Dat komt later." Tachondar: "En wat als we wo-" DrWho:"Later Tachondar!"

Vervolgens vertrokken Djali en DrWho zwijgend in tegenovergestelde richtingen, en ze kwamen pas terug rond het middaguur. Debby was in al die tijd niet wakker geworden, en ijlde in haar koorts.. het klonk niet goed.

Djali: "We hebben alleen sporen kunnen vinden, en zoals het leek waren het er 4... geen 3 zoals we vannacht dachten."

DrWho:"Het is zeer aannemelijk dat het 4e beest hier nog ergens in de buurt zwerft, dus persoonlijk denk ik dat we hier beter kunnen vertrekken, hoewel Debby in slechte staat verkeerd"

Den Bever:"Ehh jongens? Ik kan het me verbeelden, maar volgens mij zag ik daar net een paar ogen tussen die bomen door.."

DrWho:"Weet je het zeker? Want dan zou het - wat het ook was- een van ons gevolgd moeten hebben zonder dat we het gemerkt hebben.."
Den Bever:"Ik zou toch haast zweren da-AAARGH"

Op dat moment flitste er iets bruins door het kamp heen, dat Den Bever greep en tussen de bomen door verdween.
Den Bever schreeuwde nog:"HELP MEEEEEE-"  toen hij plots afgebroken werd door een verscheurend geluid. Tot op de dag van vandaag hebben we zijn lichaam niet meer kunnen vinden...
Debby was nog steeds bewusteloos en heeft niets van de gebeurtenissen meegekregen. (gele kanarie)
Den Bever's rol was Dubbelganger- Grafrover

*verhaaltje afgemaakt van dag1



Laatst aangepast door Hank1705 op di 18 jun 2013, 14:35; in totaal 2 keer bewerkt

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik kan niet meer volgen...

als het nog dag is stem ik ook op backslide

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik moet toegeven dat ik niet goed ben, maar aangezien de ziener er al uit is,
zou ik in dit geval de kant van de goeden gekozen hebben. Nouja.. ik hou de wolkjes
wel vast warm voor toekomstigen overledenen (:

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Lijkt me niet verstandig back, dan vallen de wolkjes uiteen.

Backslide sterft, zijn rol was grafrover.
Het is nu nacht tot dinsdag 23u.

Gast


Gast

Rip backslide
Dat gaat goed hier, nu is het nacht en mogen de wolfjes weer los...

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Rip Backslide...

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

tachondar heeft de nacht niet overleefd. Zijn rollen waren conversiewolf en verhullende wolf.
Het is nu dag tot woensdag 22u.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mooi, tijdens de nacht 2 wolven gedood!Rolling Eyes Go burgers! Ik ga nu naar bed en zal morgen alles nog eens nalezen en stemmen.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ miejster.. Ik weet niet waar jij de tweede wolf ziet hoor.. Maar alleen tachondar had twee rollen zoals hank dat aan geeft Smile Misschien tijd voor een brilletje??? hahaha Grapje!

Maar dat gaat inderdaar goed.. Een wolf dood!!! Op naar de volgende!!!

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

is het nu al voorbij? grombl

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum