Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

#83 De ontruststokers van district Noord

+5
Tachondar
Den Bever
Backslide
Miejster
Hank1705
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 5]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Helaas kan ik  niet mijn favo stemmen, omdat het de spelleider is! 
Dan stem ik maar op MIEJSTER 

Backslide

Backslide
Junior spammer

Natjuh zat tot dit moment nog zonder stemmen (:

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Vanaf 23.00 mag er niet meer gestemd worden en begint de nacht. Deze duurt tot zaterdag 22u.
Ik ga nu slaap inhalen. Verhaaltjes en uitslag komen morgen.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Den bever sterft. Hij was dubbelganger en daarna grafrover.
Debby heeft niet gestemd: gele kanarie

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dju toch Sad



Laatst aangepast door Tachondar op za 15 jun 2013, 12:59; in totaal 1 keer bewerkt

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Sad daar gaaa ik ^^ veel succes burgers

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik heb vanavond een feestje van een klasgenoot, dus ik zeg het weer vooraf:
om 22.01 begint de dag, deze duurt tot zondag 22.00

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dat zijn veel late avonden deze week zeg Hank Razz

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Vorige week had ik er meer.. :p

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

lol, hier is het elke avond tot in de vroege uurtjes

Gast


Gast

Nee Hank, je kiest wel een richting op het vmbo maar dit is nog heel globaal en je leert niet al voor een beroep, da's pas op het mbo. Alleen duurt vmbo maar 4 jaar en veel mbo-opleidingen zijn 2 tot 4-jarig dus dan kun je alsnog op je 18e aan het werk.

En sorry bever, denk ik, zal eens kijken of je nou goed of slecht was Razz

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik weet niet wie de nieuwe tekstverwerker hier opgezet heeft maar het suckt met een iphone.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ graaf hahahaha dat ligt vast aan die iphone :p

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik vroeg mij eigenlijk ook al af waarom we hier nu plots een nieuwe tekstvak hebben?

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hmm, ik vind het zelf zo een iets minder leuke ronde moet ik zeggen ): misschien dat de gesprekken iets meer weerwolf-gericht kunnen zijn (: ? Ik bedoel; we hebben een cafetaria. Uiteraard moet het leuk blijven, maar ik heb het gevoel dat we een beetje weerwolven tussen de gesprekken door i.p.v. andersom.
En ik mis de verhaaltjes heel erg ):

Maarja... Blijft lastig natuurlijk en niks ten nadele van de spelleider ^^

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Sorry backslide om off topic te gaan.
Maar soms tik ik een tekst in en verschijnt er niks, nu heb ik ondervonden als ik typ en mijn scherm scrolt naar omhoog ik aan het typen ben maar niet kan lezen wat ik schrijf.
Maar ik was net 5 min aan het typen en als ik het wou versturen bleek er niks op te staan.
Trouwens... Backslide, jij bent een wolfje he!!!

Miejster

Miejster
Senior spammer

De tekstvedrwerker suckt inderdaad... maar dat ligt niet aan de moderatoren. Ik zit op nog enkele andere fora en het is daar ook aangepast.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ach, ik heb eerlijk gezegd zelf niet zoveel problemen ermee hoor

btw, ik had ook verwacht dat er verhaaltjes zouden zijn Hank?

Backslide

Backslide
Junior spammer

Wow.. graaf, heel smooth :')
"Tussen neus en lippen door, backslide is een wolf" Helaas, maar nee.. ik vraag me nu wel af hoe je hier bij komt? Ik denk niet dat graaf een wolf is. Die beginnen over het algemeen niet met accusaties.
Ik ga in dit geval voor MIEJSTER (dik gedrukt is hier even niet mogelijk helaas,, zal het morgen proberen)

Sorry, maar ik moet iemand stemmen miejster...

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Als je iets vet gedrukt wil hebben moet je af en toe ff dubbelklikken Smile ik heb er geen probleem mee.. IK wacht eerst nog ff met stemmen voor ik het verhaaltje heb gezien en hoe kan je alvast op iemand stemmen voordat je iets weet? Best wel verdacht 

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Graafoto sterft. Zijn rol was ziener
Het is nu dag tot zondag 22 u

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

kut, de ziener...
Kom op, tijd dat we een wolfje grijpen! Backslide
Ik herinner me nog dat Graafoto voor het laatst hem een wolfje noemde, lijkt mij reden genoeg.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

****** de ziener Sad Rip graaf!! 
Ik ga ook voor Backslide ten eerste omdat hij al stemt voordat we weten of er iemand dood is en graafoto had gezegt dat hij een wolfje is!!

Nou dit is dom kut mag wel maar geen t e r i n g apart :S

Gast


Gast

Oh dat gaat lekker dan Sad  Rip Graaf!
Ik weet inderdaad niet wat het is met die nieuwe tekstverwerker maar er is niks aan mij gevraagd dus weet ook niet of en hoe ik het uit kan schakelen. Vervelend voor de mensen die er problemen mee hebben.

Eens even denken hoor.. Graaf is dan wel ziener, maar aangezien hij al in de nacht stierf, kan hij nog niemand gezien hebben. Dus hoe weet hij dan of backslide een wolfje is? Ik ga voor Tachondar omdat ik niet mee wil stemmen en geen goeie argumenten heb voor een andere stem dus maar even random.

Backslide

Backslide
Junior spammer

Djali, er is een moordloze nacht waarin graaf mij, in theoeie, gezien zou kunnen hebben. MAAR aangezien ik mijn rol weet, weet ik ook 100% zeker dat dit niet het geval is. Ik vraag daarom ook om niet op mij te stemmen, dit zal de wolfjes alleen maar ten goede komen.


Sowieso, als ik een wolf was zou ik niet als eerste stemmen. *bla bla omgekeerde psychologie* nee, dat zou ik gewoon niet doen...

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum