Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Speedweerwolven: msn

+11
graafoto
Telemachus (killer)
Mattio
karina
daniel
Hank1705
Miejster
Debby
morkreb
Roel
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 3]

51Speedweerwolven: msn - Pagina 3 Empty Re: Speedweerwolven: msn wo 24 nov 2010, 16:21

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

is hier nog wat uit gekomen of..?

52Speedweerwolven: msn - Pagina 3 Empty Re: Speedweerwolven: msn wo 24 nov 2010, 16:24

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ik denk dat we al 1 potje hebben gedaan? :p dat ik weet xD

53Speedweerwolven: msn - Pagina 3 Empty Re: Speedweerwolven: msn do 25 nov 2010, 20:49

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Word dit nog gedaan:p lijkt me wel een keer grappig om mee te doen Wink
Laat me weten en zet me mail der neer Wink

54Speedweerwolven: msn - Pagina 3 Empty Re: Speedweerwolven: msn do 25 nov 2010, 21:15

morkreb

morkreb
Junior spammer

het is ontzettend chaotisch en gaat ontzettend snel, met 10 minuutjes klaar ofzo. Ik ben toch iets minder enthousiast als voor dat eerste potje maar als jullie spelen en ik ben online dan doe ik een potje mee Razz

55Speedweerwolven: msn - Pagina 3 Empty Re: Speedweerwolven: msn do 25 nov 2010, 21:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

OOoh das wel grappig:p
hahaha:)

56Speedweerwolven: msn - Pagina 3 Empty Re: Speedweerwolven: msn vr 26 nov 2010, 13:43

Gast


Gast

Maar vorige keer faalde een beetje omdat we met 8 mensen waren en theneka het nodig vond zichzelf direct na het zien van Julie - wolf - zich bij haar bekend te maken als ziener scratch Nog twee burgergeliefden en het was gauw gedaan...

Volgens mij zou het wel leuk moeten zijn cheers

57Speedweerwolven: msn - Pagina 3 Empty Re: Speedweerwolven: msn vr 26 nov 2010, 14:47

Debby

Debby
Senior spammer

Vorige keer haalde Theneka het speedweerwolven en de het gewone weerwolven door elkaar.
Zodat hij hier gigantisch door de mand viel Laughing Surprised

58Speedweerwolven: msn - Pagina 3 Empty Re: Speedweerwolven: msn ma 29 nov 2010, 22:50

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nou mohten we het nog een keer doen.. hier mijn mail.. En doe gezellie een keer mee


nathaliesmits584@hotmail.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum