Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Speedweerwolven: msn

+11
graafoto
Telemachus (killer)
Mattio
karina
daniel
Hank1705
Miejster
Debby
morkreb
Roel
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn vr 03 sep 2010, 23:58

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Nee, ik zal als Roel en Linda weer eens opduiken hier (iemand enig idee of die nog terug gaan komen/waarom ze er nooit meer zijn?) het idee wel weer eens opwerpen en kijken of we genoeg gegadigden kunnen krijgen.
Ik weet niet of ik Daniel op tijd kan bereiken, mochten we het gaan doen, maar ik denk wel dat hij mee zal willen doen.

Ik ga wel kijken hoeveel mensen we nu bij elkaar zouden kunnen krijgen.
11+spelleider (neem ik graag op me Smile) is toch wel het minste denk ik.

Jij wil meedoen, killer?

https://weerwolfenco.actieforum.com

27Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 00:02

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ja hoor
zal mijn e-mail geven als er genoeg spelers zijn xD

28Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 00:04

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

mijne is in ieder geval d.deodatus@planet.nl
Voeg me maar toe wanneer je wilt/een ronde opgezet wordt, dan kan ik je de rest van de e-mails wel bezorgen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

29Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 00:08

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

30Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 12:49

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Omdat meerdere mensen afgelopen dagen weer het Weerwolf-X naar boven hebben gehaald, eventjes peilen...

Wie heeft er allemaal interesse in een rondje msn-weerwolven? Het vereist wat organisatie een moment te vinden dat iedereen kan, maar waar een wil is is een weg. Bij voldoende animo moet het lukken Smile

Ik bied mij aan als spelleider - of speler als iemand ander heel graag wilt leiden.

- Mattio
- Morkreb
- Killerboth

https://weerwolfenco.actieforum.com

31Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 13:11

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik kan geen personen meer accepteren op mijn msn, 7000 is blijkbaar het maximum Sad

32Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 13:21

morkreb

morkreb
Junior spammer

wtf, dat is of een hele foute kutsmoes of het wordt tijd voor een opschoning met nieuw email adres Very Happy
Pfff, ik moet echt meer vrienden gaan zoeken want ik loop behoorlijk achter als ik dat zo lees Wink

33Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 13:24

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Of je moet Multihunter worden en per ongeluk je msn adres op je forum account laten slingeren.
Dan komen alle gebande personen rechtstreeks in je mailbox terecht en heb je heel veel vrienden.
Alhoewel vrienden... ik denk dat de meesten mij gerust levend willen villen Rolling Eyes

34Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 13:30

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Heb je een prachtige uitvinding voor: de blokkeer-functie.
Ideaal!

(verwijder je de geblokkeerde mensen gewoon, is het niet meer kunnen accepteren probleem ook opgelost en heb je geen smoesje meer om niet mee te kunnen doen Wink voilà!)

https://weerwolfenco.actieforum.com

35Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 13:40

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

7000 accounts aflopen, ken ik die wel of niet en als ik mijn msn gewoon probeer te openen komen er een paar tientallen venstertjes dat er nog mensen zijn maar dat er geen plaats meer is.
Ik zal denk eens een nieuw msn account aanmaken.

36Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 13:47

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

graafoto schreef:7000 accounts aflopen, ken ik die wel of niet en als ik mijn msn gewoon probeer te openen komen er een paar tientallen venstertjes dat er nog mensen zijn maar dat er geen plaats meer is.
Ik zal denk eens een nieuw msn account aanmaken.

Ja, en dan 7.000 mensen aflopen om te zien of je ze moet mailen dat je msn is veranderd... xD Als ik jou was, zou ik gewoon iedereen blokkeren die je niet kent of met wie je in geen jaren hebt gesproken. Kom je vandaag tot 500, morgen tot 1.000 en over twee weken ben je al klaar!! Very Happy

37Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 14:06

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

inderdaad zou ik ook doen (doe ik nu ook, mensen die ik alleen op het internet ken en al te lang niet gesproken heb gewoon verwijderen)

38Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 14:39

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als er iemand Graafoto@hotmail.com ziet verschijnen op z'n msn dan ben ik dat.
Eindelijk lukt het mij om er een paar in te voegen.

39Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 15:00

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

geaccepteerd Wink

https://weerwolfenco.actieforum.com

40Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 15:26

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

same here (en eens bezig mijn msn trg op orde te stellen xD)

41Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 16:41

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

42Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 17:14

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ow dat gaat goed hierzo, ik voel een binnekort aankomende afspraak aanwaaien Very Happy

43Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 18:18

Debby

Debby
Senior spammer

Geaccepteerd Graafoto.

44Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn za 04 sep 2010, 18:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

- Graafoto
- Morkreb
- Debby
- Karina (?)
- Mattio
- Killerboth
- Daniel (?)
- Theneka
- Henk

dat begint al wat te worden. Uitgaande van Karina (aangezien ik die op msn heb) en Daniel (aangezien die bij mij een poosje terug heeft aangegeven wel mee te willen doen) begint dat al wat te worden.
Ik kan mijn allerliefste dual van s1 vast wel overhalen voor een rondje en misschien Linda en/of Roel toch nog.
En Stefan misschien.



Laatst aangepast door Dorien op zo 05 sep 2010, 16:46; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

45Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn zo 05 sep 2010, 16:44

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Sad ik mag ook meedoen toch? Smile

Hank1705@hotmail.com
wel zeggen als het is, want ik heb 'm speciaal voor travian etc. aangemaakt Wink
(dus zit er nooit gewoon op)

46Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn zo 05 sep 2010, 16:45

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

47Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn ma 06 sep 2010, 04:26

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Ik wil ook meedoen, maar ook een beetje de kat uit de boom kijken. Omdat ik net die lijst heb gelezen van alle verschillende soorten wolven/mensen/hulpjes/rare monsters en ik niet denk dat ik gelijk heel die boel snap Razz

vincentpajak@hotmail.com

Als je mij toevoegt, zet even in de uitnodiging mee "Weerwolven" ofzoiets, je hoeft het niet te kopiëren als een mail. (Of Dorien steekt mij even in een multigesprek).

48Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn ma 06 sep 2010, 08:37

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik zet sowieso alles bij elkaar in één mapje dus kan ik alles in een venster gooien.

Eerste ronde weerwolven-X doe ik het wel ietsjes rustiger aan met de rollen hoor. Anders word ik zelf overspannen Rolling Eyes

https://weerwolfenco.actieforum.com

49Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn vr 05 nov 2010, 15:01

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik heb (bijna) iedereen maar even toegevoegd op (weerwolf)msn .. Razz
(hank1705@hotmail.com)

50Speedweerwolven: msn - Pagina 2 Empty Re: Speedweerwolven: msn vr 05 nov 2010, 18:24

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Das lief van u Very Happy Iemand zin in vnvnd? Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum