Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Speelronde # 53 : De Sleutels van Fort Boyard.

+7
graafoto
v8power
Natjuh89
hans
Kauna
Tachondar
Debby
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 8]

Debby

Debby
Senior spammer

Dat is vast de laatste keer dat hij je hachje redt.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

verhaaltje? Surprised

Debby

Debby
Senior spammer

De tweede opdracht was ook meteen voor team 2.
Hank kreeg de volgende vraag voorgelegd door de torenwachter.


Welk lied wordt in het spookslot van de efteling afgespeeld?

In koor zeiden Hank en Tachondar “Danse Macabre” van Camille Saint-Saëns",oftewel de dodendans.
En ook dit was het correcte antwoord.
Hierdoor heeft team 2 al 2 sleutels verdient.


Na deze opdrachten worden de teams verzocht om zich naar een cel te begeven.
Voordat ze de cel in mogen moeten ze 1 iemand van het team aanwijzen wie deze opdracht gaat spelen.


Team 1 kiest V8power
Team 2 kiest Natjuh
Team 3 kiest Kauna


Als de 3 dames de cel in zijn gegaan,krijgen zij te zien wat hun opdracht is.
Het is een eetopdracht.
Op de tafel staan,stierenballen,koeienogen en regenwormen.
Alle 3 de dames moeten de borden leeg eten.


Natjuh's maag protesteert al meteen en zij verlaat de cel meteen.
Kauna en v8power besluiten toch een poging te wagen.
Echter na de stierenballen,rent v8power naar de hoek van de cel waar de emmers staan en haar maaginhoud beland in de emmer.
Kauna heeft deze opdracht gewonnen en verdient voor team 3 een sleutel.


Dit is het einde van nacht 2.
En het begin van dag 2.
Jullie mogen weer gaan stemmen tot vrijdagavond 22:00

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik ben er nog misselijk van. Zat ik trouwens niet in team 1 en V8 in team 3? Want ik wil natuurlijk wel voor mijn eigen team winnen!
En we zijn nog steeds met zijn allen, jippie.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Pfieuw, opluchting Smile
Oh wacht, nu mag ik wel stemmen toch? (A)

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yup, punten voor team 1!!!

Miejster

Miejster
Senior spammer

Nu ik het systeem doorheb zal ik deze keer niet op iemand van mijn eigen team gaan stemmen Speelronde  # 53 : De Sleutels van Fort Boyard. - Pagina 3 953470
Dan stem ik eens random op Natjuh omdat haar maag protesteerde What a Face



Laatst aangepast door Miejster op vr 16 dec 2011, 08:37; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : stem in vet zetten)

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Dan stem ik op miejster! Sorry maar dat ga ik echt niet eten hoor!!! Smile

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

DrWho deze maal

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Natjuh dan maar, ze stemt terug en zit niet in mijn team.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik stem op Hank, want die heeft voor een sleutel gezorgd en ik wil niet dat zijn team wint.

v8power

v8power
Spammer i.o.

mijn stem gaat naar natjuh
reden terug stemmen is altijd verdacht verder geeft ze niks aan waarom we niet op haar moeten stemmen

hans

hans
Aankomend spammer

ik stem op drwho

Kauna

Kauna
Junior spammer

heel naar, ik heb werkelijk geen idee. Er lijkt iets tegen Natjuh te zijn maar ik snap niet zo goed wat, tenzij de ziener iets weet natuurlijk en een tegenbeweging tegen DrWho. Ik wil toch wel helderheid en stem op Natjuh.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

mijn stem gaat naar V8power, leuke argumentering maar naar mijn mening niet gepast in deze omstandigheden.. Smile

Als je kijkt naar het laatste tijdstap dat Natjuh online was (3:50) en de stemmen die er toen waren:
- 2× natjuh
- 1× Doc
- 1× Miejster
- 1× Hank

Dan zou het juist verdacht zijn als je direct in de verdediging schiet. (In mijn ogen toch)


Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik heb geen clou wat je bedoelt en dat zou ik wel graag doen omdat ik graag wat meer onderbouwt zou stemmen.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:mijn stem gaat naar V8power, leuke argumentering maar naar mijn mening niet gepast in deze omstandigheden.. Smile

Als je kijkt naar het laatste tijdstap dat Natjuh online was (3:50) en de stemmen die er toen waren:
- 2× natjuh
- 1× Doc
- 1× Miejster
- 1× Hank

Dan zou het juist verdacht zijn als je direct in de verdediging schiet. (In mijn ogen toch)



Volgens mij maken een stem van ik en een stem van hans op DrWho toch wel 2 stemmen?

Kauna

Kauna
Junior spammer

Misschien ff V8 ontvetten voordat we vreemde uitslagen krijgen. En Hank bedoelt denk ik het tijdstip waarop Natjuh stemde en toen had Hans nog niet gestemd. Maar verder snap ik zijn verhaal niet Very Happy

Kauna

Kauna
Junior spammer

Hallo, is daar iemand?

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ja, ik ben hier

Debby

Debby
Senior spammer

Sorry,ik verleng de dag tot vanavond.Momenteel even de te druk met mijn zusje die gisteren een lumbaalpunctie heeft gehad en daar erg veel last van heeft.



Laatst aangepast door Debby op zo 18 dec 2011, 23:10; in totaal 1 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

wat ook een gedoe.. Allemaal stemmen op mij... Zoals debby heeft gezegt verlengt ze het... Jongens als jullie op mij stemmen kunnen de doden jullie niet meer helpen!!! Dus doe het niet!!! De reden waarom ik niet meer gereageerd heb was in het feit dat ik druk op school was en daarna direct door moest met werken! Vandaag en morgen moet ik ook allemaal werken!!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

blijkbaar is het heel raar als ik zoiets post..
(btw tachondar, als je mijn bericht goed gelezen had was die opmerking niet nodig :p)

nog even extra uitleg:
V8power zei het volgende:
verder geeft ze niks aan waarom we niet op haar moeten stemmen

Dat vind ik geen goede reden om te stemmen, gezien het tijdstip dat v8power stemde (8:18) en het tijdstip dat natjuh voor het laatst online was (3:50).
Op het moment dat Natjuh voor het laatst online was had je dus de stemmen
Als je kijkt naar het laatste tijdstap dat Natjuh online was (3:50) en de stemmen die er toen waren:
- 2× op natjuh
- 1× op Doc
- 1× op Miejster
- 1× op Hank

Als je nog maar 2 stemmen hebt op jezelf, en als 3 anderen dan 1 stem hebben dan is het volgens mij alleen maar verdacht als je in de verdediging schiet.

Dus daarom vind ik V8power's argumentatie niet juist, en dus enigszins verdacht, en daarom stem ik dus op V8power.

Genoeg argumentatie Kauna? Embarassed

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik snap het helemaal Speelronde  # 53 : De Sleutels van Fort Boyard. - Pagina 3 829688

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik stem enkel op Natjuh omdat ik op iemand moet stemmen, en als we allemaal op elkaar stemmen geraken we zeker terug een burger kwijt maar geen wolfje.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum