Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Speelronde # 53 : De Sleutels van Fort Boyard.

+7
graafoto
v8power
Natjuh89
hans
Kauna
Tachondar
Debby
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 8]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Graaf, wat ben je weer lekker bezig Speelronde  # 53 : De Sleutels van Fort Boyard. - Pagina 5 829688

hans

hans
Aankomend spammer

ik stem ook op miejster

Miejster

Miejster
Senior spammer

Hmmmmm, Dit zier er al redelijk fout uit voor mij... Te laat zelfs om nog iemand te overtuigen om de stemmen te wijzigen. Tja, jullie zullen straks wel zien dat jullie niet de juiste aan het vermoorden zijn. Ik zal voor de sport maar een stem uitbrengen dan... DrWho

alleszins is dit wel de juiste methode burgers! Samen op 1 persoon gaan stemmen. Beter dan tijdens de vorige ronde enkel passief stemmen en dan die rotte leugenwolf zijn ding laten doen.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik schrik er best ook van dat iedereen meegaat voor miejster, blijkbaar weet nog niemand hier wie
ze als een slechterik eruit moeten stemmen en volgen dus maar snel :/

Lol, dat is echt weer de stijl van Graafoto XD

Doctor

Doctor
Professioneel spammer


Tachondar schreef:Ik schrik er best ook van dat iedereen meegaat voor miejster, blijkbaar weet nog niemand hier wie
ze als een slechterik eruit moeten stemmen en volgen dus maar snel :/


Grappig dat je het zegt Ta Laughing

Tachondar schreef:Miejster
Dan volg ik maar hea

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

DrWho schreef:
Tachondar schreef:Ik schrik er best ook van dat iedereen meegaat voor miejster, blijkbaar weet nog niemand hier wie
ze als een slechterik eruit moeten stemmen en volgen dus maar snel :/


Grappig dat je het zegt Ta Laughing

Tachondar schreef:Miejster
Dan volg ik maar hea

Wel ik hoor daar bij ja DrWho. Ik heb nog totaal geen benul van wie wie is. Maar ik had toch wel verwacht dat er vanuit de 2, of toch misschien 1, wel een plan zou worden uitgevoerd. Of misschien heeft er 1 blok geluk dat iedereen meegaat en is het opgezet spel dat er enkelen meteen volgen...
Dat zullen we na 10 uur wel zien, aan de hand van Miejsters rol als hij gelynchd is.



Laatst aangepast door Tachondar op ma 19 dec 2011, 21:52; in totaal 1 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Miejster zal het dan maar zijn.!

@ graaf. Ligt er aan.. Je kan op een diepte van 2 a 3 meter al een vergiftiging krijgen dit mede door ademinhouden verhoog jij de kooldioxide in het lichaam. Mocht jij daar meer hebben dan van zuurstof, dan is het probleem dus dat de kooldioxide omgezet word in koolmonoxide dus jah heel dodelijk... Zelfs nog een paar uur na die tijd kan de dood in werking treden Smile

Debby

Debby
Senior spammer

Je moet ook niet alles zo letterlijk nemen,Graaffie.
Maar voor de goede orders,ja het was een moord.



Thanks Natjuh.

Debby

Debby
Senior spammer

Na de dood van Hank zijn alle kandidaten erg beduusd.
"Wow"zei Tachondar "Ik wist niet dat dit echt kon gebeuren,ik geloofde de spelontwikkeling niet".
"Ja,we moeten oppassen"zegt Natjuh.
Op dat moment wordt het ontbijt opgediend.
Als Miejster zijn deksel optilt,ziet hij een rode envelop met een opdracht erin.


Hij heeft tot 12 uur,de volgende middag de tijd om deze op te lossen.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Natjuh89 schreef:

@ graaf. Ligt er aan.. Je kan op een diepte van 2 a 3 meter al een vergiftiging krijgen dit mede door ademinhouden verhoog jij de kooldioxide in het lichaam. Mocht jij daar meer hebben dan van zuurstof, dan is het probleem dus dat de kooldioxide omgezet word in koolmonoxide dus jah heel dodelijk... Zelfs nog een paar uur na die tijd kan de dood in werking treden Smile

Na een paar uur, inderdaad, maar als iemand een paar uur onder water blijft en de gehele tijd zijn adem moet inhouden zal die wel door verdrinking gestorven zijn wat hier dus duidelijk niet het geval is.
Ik heb zelf al 36m gedoken zonder duikuitrusting en dan mag en kan je in 1 lijn stijgen zonder de decompressie stops in te lassen, dit komt omdat ik met dezelfde lucht naar boven kwam als ik mee naar beneden gegaan ben en het dus geen kwaad kan.
Decompressie stops zijn enkel nodig als je duikt met zuurstof.

We zitten dus met een moord...
Spannend Speelronde  # 53 : De Sleutels van Fort Boyard. - Pagina 5 17387

Debby

Debby
Senior spammer

Maar Miejster roept meteen dat hij deze tijd helemaal niet nodig heeft.
Zonder te overleggen met zijn teamgenoten roept hij.
"Het antwoord op de vraag : Hoeveel botten heeft een gemiddeld menselijk lichaam ? is 206".
En dat antwoord is correct.


Aangezien Miejster erg snel was met zijn antwoord,gaan we nu meteen door met nacht 4.
Deze nacht duurt tot dinsdagavond 22:00.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Haha, miejster vertrouwt zijn teamgenoten niet meer, hij gaat er nu alleen voor.

Debby

Debby
Senior spammer

Dan klinkt de omroepinstallatie door het kasteel.
"Willen de teams zich naar de cellen begeven".
Bij de cellen aangekomen,worden de volgende kandidaten aangewezen.
Tachondar,DrWho en Hans.
"Jullie opdracht is om van de ene kant naar de andere kant van het kasteel te komen via de indianenbrug op 25 meter hoogte boven de binnenplaats".
"Dat meen je niet,ik heb enorme hoogtevrees",roept Hans.
"Gewoon niet naar beneden kijken"zegt V8power,die allang blij is dat zij deze opdracht niet hoeft te doen.
DrWho is de eerste die het gaat proberen.
"Das een makkie"roept hij.
Halverwege de brug komt zijn veiligheidslijn in de war en moet hij veel moeite doen deze te ontwarren.
Zijn tijd bij aankomst aan de overkant is 06:34.
Dan is Hans aan de beurt.
Hij spreekt zichzelf moed in en begint aan zijn tocht naar de overkant.
"Niet naar beneden kijken,niet naar beneden kijken,je kunt 't"zegt hij steeds maar tegen zichzelf.
Hij wil er snel vanaf zijn en bij aankomst aan de overkant is zijn tijd 06:01.
Dan is de beurt aan Tachondar.
Hij begint voortvarend aan zijn tocht naar de overkant,maar als hij op de helft is steekt er ineens een wind op.
Tachondar stapt mis en ................. valt 25 meter naar beneden.
Daar ligt hij,dood op de binnenplaats.
Hoe kan het dat zijn veiligheidslijn niet goed vast zat....... was deze gesaboteerd?


Domme domme wolfjes,jullie hebben jullie eigen Sjamaan vermoord.

Dit is het einde van nacht 4.
We beginnen nu aan dag 4,jullie mogen stemmen tot woensdagavond 22:00

v8power

v8power
Spammer i.o.

yesss eindelijk een slechte eruit

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

dank jullie wel wolfies Very Happy

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

waarom voelt het toch steeds aan alsof ik in de rij van verdachten sta? xD
nou ja, jammer dat ik ze niet op tijd vond, ik had al waardevolle informatie :/

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik heb het gevoel dat niemand team 2 leuk vindt Speelronde  # 53 : De Sleutels van Fort Boyard. - Pagina 5 86336

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ook, meh en dan vermoord worden de nacht voor ik 18 word :O

Kauna

Kauna
Junior spammer

Heel fijn dat de sjamaan eruit is zonder dat hij contact heeft gehad met de ww. Laten we het inderdaad nog maar bij team 2 houden, ik stem op Natjuh. Als alle berekeningen kloppen zouden de burgers dan een goede voorsprong kunnen nemen.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Natjuh dan maar

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik vind het een beetje verdacht dat kauna zo snel stemt op natjuh. ach het is ook nog kinda random omdat ik niet echt weet wie er goed is en wie er slecht is.

Kauna

Kauna
Junior spammer

Allereerst is het niet erg snel als de eerste pas rond 12.00 gaat stemmen , ten 2e is het niet zo random waar ik op stem.
En als je burger bent doe je er goed om de stemming vandaag dan een beetje in de gaten te houden en mee te helpen om te zorgen dat er geen burger uit gaat.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Als je op mij stemt gaat er zeker een burger uit.. Net wat ik al een paar keer heb gezegt.. De doden kunnen jullie dan niet meer helpen.. Als deze hint niet duidelijk is snap ik het ook niet meer..! Ik ben burger dus jah door op mij te stemmen verliezen jullie een burger! Ik denk nog even wie ik stem

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

:<:-]:Gefeliciteerd met je verjaardag Tachondar! cheers

En nu niet direct een auto in de prak rijden he, nu je 18 bent Razz

Kauna

Kauna
Junior spammer

Tachondar van harte gefeliciteerd.
En ja, de hint is duidelij, zelfs voor mij!! Alleen vergeet je de donkere kant van het verhaal te vertellen.
misschien moet ik dan mijn zin veranderen in een goede burger.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum