Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# 51 De Blader Heks

+10
hans
wooglepuff
Natjuh89
Hank1705
Tachondar
morkreb
Moustache
Miejster
Kauna
graafoto
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 6]

51# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks za 26 nov 2011, 23:42

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik weet dat ik de laatste tijd niet echt vlug gestemd heb en dat mijn pa mij er moest aan herinneren maar de laatste tijd heb ik het ook druk gehad mee school en mijn beste vriendin die in het ziekenhuis ligt en ik die haar schooltaken deels over neem.
Nu met Moustache hebben we een goede speler over maar gelukkig is het burgerblok wel opgestart en ik zit daar ook in.
Diegene die dit spelletje koppig willen verder spelen en iemand willen veroordelen omdat hij/zij wat te laat stemt, stem dan maar op mij.
Voor diegenen die mij een kans willen geven, mij geloven en dit spel willen winnen stel ik voor om mij te volgen in mijn stem op Natjuh.
Zij is al gezien en wees gerust, ze zit niet in het burgerblok als je begrijpt wat ik bedoel.

En nu stem ik wel op tijd hé.

52# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 00:25

Debby

Debby
Senior spammer

Het gaat niet om het laat stemmen.
Het gaat om het niet lezen en je daardoor stemt op mensen die al een stem hebben.
En dit dus meestal een burger is.

Als jij burger bent zoals je zelf zegt,gooi je je eigen glazen in.
Daarom geloof ik je ook niet dat jij in het burgerblok zit.

Het is namelijk nacht 2.
Als Moustache jou in nacht 1 zou hebben gezien en jij in het burgerblok zit,hoe kan het dan dat als hij in nacht 2 wordt vermoord,jij zou weten dat Natjuh is gezien.
De ziener is dood,dus wordt de rol van de geziene niet bekend gemaakt.

Daarom dat jij van mij voor dit mooie,maar verre van kloppende verhaaltje zeker de stem krijgt.
Wooglepuff

53# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 01:43

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik vind de uitleg van wooglepuff ergens wel logica hebben, en ik weet
zelf ook uit betrouwbare bronnen dat ik op Natjuh moet stemmen

54# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 06:49

Moustache

Moustache
Junior spammer

Kort en niet krachtig dus..... meestal heb ik meer overlevingskans als ik niet probeer op te vallen...
Burgers, succes!!!

55# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 08:08

Miejster

Miejster
Senior spammer

Het is inderdaad nacht 2 en dat betekent dat de ziener maar 1 iemand kan gezien hebben. Tot hier volg ik Debby. Stel nu dat Woogle en Mous gekoppeld zijn door de Cupido, dan kan het verhaal van Woogle wel en volg ik haar. Misschien zijn er nog andere rollen die het gelijk van Woogle kunnen bewijzen?

Toch stem ik op Wooglepuff

Deze stem heeft niets te maken met het laat stemmen van Woogle en de gevolgen daarvan. En ik ben een burger! Lees dan nog eens goed alles na en jullie weten wie ik ben. Jaja, zoek de hint Very Happy

56# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 08:15

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ziener eruit: niet goed! Als Graafoto niet de spelleider zou zijn, zou ik hem ervan verdenken. Very Happy

Debby's verhaal is kloppend. Er kan nog maar één iemand in het burgerblok zitten en dan niet ook nog iemand gezien zijn, tenzij we weer 2 zieners hebben of zoals Miejster zegt, iets met cupido. Maar Wooglepuffs verhaal is ook ergens wel te begrijpen hoewel speltechnisch niet zo handig en nu is ze inderdaad wel tijd. Misschien moet ik inderdaad maar op Natjuh stemmen en als dat een foute keus blijkt te zijn dan de volgende dag maar op Wooglepuff, dus voorlopig nog het voordeel van de twijfel maar ik ben zo nog van stem veranderd.

@miejster: dan hoop ik niet dat ik het ook moet gaan vinden want dat is niet mijn sterkste kant. Wink

57# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 12:03

morkreb

morkreb
Junior spammer

Miejster schreef:Stel nu dat Woogle en Mous gekoppeld zijn door de Cupido
Dit was ook mijn eerste gedachte maar dan gaat er iets fout. Want Moustache is nu dood en Woogle niet scratch Ik heb dus ff geen idee of dat ook maar enigzins mogelijk is maar misschien slotenmaker die Woogle heeft opgesloten? Beetje vergezocht ben ik bang Rolling Eyes De enige andere mogelijkheid die ik zie is dat er nu dan al 2 zieners moeten zijn, ook nogal onwaarschijnlijk....

58# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 12:59

artishocking

artishocking
Junior spammer

Lieve allemaal. Ik ben er weer bij in ronde 52. Het is een drukke periode geweest omtrent mijn verhuizing naar mijn oude woonplaats. Ik heb nog geen huis en woon tijdelijk bij een vriendin in. Tot snel allemaal

59# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 14:38

Miejster

Miejster
Senior spammer

artishocking schreef:Lieve allemaal. Ik ben er weer bij in ronde 52. Het is een drukke periode geweest omtrent mijn verhuizing naar mijn oude woonplaats. Ik heb nog geen huis en woon tijdelijk bij een vriendin in. Tot snel allemaal
Veel sterkte, Ellen!

60# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 15:33

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

succes ermee Ellen!

61# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 16:08

Kauna

Kauna
Junior spammer

succes en hopelijk zien we weer snel hier Ellen.

62# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 16:26

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

pfft ik weet het niet hoor.. (RIP moustache trouwens :S)

ik denk dat ik woogle het voordeel van de twijfel geef.. Natjuh

63# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 16:30

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik vind heel knap dat jij mij kan aanduiden als slecht...
Probeer je nu je eigen hachje te redden?
Er is een burgerblok gestart waar jij in zit.! Dat is mogelijk..
Maar moustache is de 2de nacht doodgegaan..!
Dus meer rollen kunnen niet bekend zijn behalve die van moustache en jou.
Daarom breng ik mijn stem op jou uit
WOOGLEPUFF

Rip moustache!

64# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 16:41

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

hmm tis voorlopige een getouwtrek tussen woogle en natjuh. Ik kies dus random tussen 1 van de twee. Dus voor Natjuh

65# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 18:41

morkreb

morkreb
Junior spammer

Na nog een keer nalezen vind ik jouw opmerkingen te scherp Miejster. Ik denk dat ik het snap, althans dat hoop ik. Ik volg jouw voorlopig, Wooglepuff

66# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 19:00

v8power

v8power
Spammer i.o.

pfff wat een verdeeldheid weer
wooglepuff

67# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 20:43

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Verhaaltje van vorige nacht en deze dag in 1.

Overmand van verdriet door het verlies van Hans word er overlegd of ze de tocht zoude doorzetten of niet, natuurlijk kunnen ze dan wel rekenen op een dikke nul op hun eindwerk wat resulteerde op het jaar herover doen.
Dat konden de meesten zich ook niet veroorloven.
Moustache moest s'avonds bij gaan werken in de plaatselijke pub en ook Wooglepuff hield er een weekendjob op na om hun studiegeld te kunnen te betalen.
Anderen zoals DrWho en Hank konden rekenen op de financiële steun van hun rijke ouders.
Alleen waar Natjuh en V8 het geld haalden was voor iedereen een groot vraagteken, ze hadden geen rijke ouders maar hadden steeds veel zakgeld en reden al in een duur geprijsde Porsche rond, zo'n dakloze...
Het enige dat er geweten is dat ze steeds veel bezoek krgen na de schooluren, steeds van oudere mannen... hielden ze s'avonds een feestje in hun kot?
Ah, het verlies van Hans was geen reden om de opnames stop te zetten, het verlies was groot maar het overdoen van een jaar was veel erger.
Ze trokken dus met z'n allen in het diepe woud, maar na een 2 tal uur stappen merkte Arti op dat die boom wel heel bekend voor kwam, waren ze hier al niet eens eerder geweest?
Het was inderdaad waar, ze waren verdwaald.
Helemaal verloren besloten ze maar om hun tentjes op te zetten en te gaan slapen aangezien het al schemerdonker werd.
De nacht verliep rustig, iedereen kwam lekker uitgeslapen uit hun tent, maar eens ze allemaal klaar stonden om te vertrekken viel op dat Moustache zijn tent die hij iets verder opgezet had om de anderen niet te storen met zijn gesnurk er nog steeds stond en Moustache was ook niet te bekennen.
In zijn tent vonden ze bloedsporen en de tent was ook flink toegetakeld, het was alsof er iets in geklauwd had.
Maar van Moustache was er geen enkel spoor.
Wat moeten ze nu verder doen zonder de geluidsman die daarboven een speciale kracht als ziener had?

Terugkeren was niet meer mogelijk aangezien ze de weg verloren hadden, en wat nog opgevallen was dat die bekende bekende boom waar ze hun tenten opgeslaan hadden ineens nergens meer te bekennen was.
In de plaats van die mooie boom stonden nu op elkaar gestapelde stenen, met 6 op elkaar.
Ook in de omringende bomen gingen popjes, of toch mensen vormpjes gemaakt van twijgjes.
Allemaal heel griezelig en daarom werd Natjuh dan ook snel beschuldigd.
Als jullie willen winnen dan stemmen jullie met mij mee riep Wooglepuff.
Maar dan ineens sloeg de sfeer over, willen wij wel winnen?
Neen, we willen uit het bos geraken en de beste kans maken we met Natjuh dus Woogle moet maar dood en ze bonden haar vast aan een boom.

Ineens werd het heel donker in het bos, in de verte hoorden ze een donderslag en ineens werd het bos verlicht door een bliksem.
Regen viel met bakken uit de lucht, iedereen zocht achter een schuilplaats maar Woogle werd aan haar lot overgelaten, een bliksem raakte Woogle haar boom en ze was op (bliksem)slag dood.
Haar rol was dubbelganger en ze had de rol van Moustache gekopieerd en was dus de 2e ziener.


Deze nacht duurt tot 20h00.


68# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 20:53

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Nwah Koppigaards ! xd -_-

69# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 21:04

Kauna

Kauna
Junior spammer

Das 2x balen dus.Er zitten dus vast wel wat slechten onder de wooglepuff stemmers, dacht eerst dat de leugenwolf in actie was geweest maar bij natelling toch niet. Oftewel vooral verdachten onder de Wooglepuffstemmers. Waarom kiest V8 voor Wooglepuff? en Morkreb is nooit zo laat met stemmen. En Natjuh is dus nu meer dan verdacht.



Laatst aangepast door Kauna op zo 27 nov 2011, 21:24; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : aangepast ivm verkeerde telling)

70# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 21:23

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

verdorie, moet dat nu echt?
vorige ronde al 2 zieners die er vroeg uitlagen, en nu wéér Suspect

rip woogle

71# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 21:24

v8power

v8power
Spammer i.o.

reden waarom ik het gelijk maakte was omdat ik geen burgers wilde verliezen
maar ik had buiten de leugenwolf gerekend Crying or Very sad

72# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 21:25

Kauna

Kauna
Junior spammer

Kan ik nu echt niet meer tellen dan? Dan zit er dus toch een leugenwolf in.

73# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 21:30

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als ik goed geteld heb is het 4 tegen 5 stemmen zonder leugenwolf

74# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 21:35

v8power

v8power
Spammer i.o.

leugenwolf niet aktief dan tel ik 5 om 5
dan snap ik er niks meer van

75# 51 De Blader Heks - Pagina 3 Empty Re: # 51 De Blader Heks zo 27 nov 2011, 21:38

Kauna

Kauna
Junior spammer

ik ook niet.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum