Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# 51 De Blader Heks

+10
hans
wooglepuff
Natjuh89
Hank1705
Tachondar
morkreb
Moustache
Miejster
Kauna
graafoto
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 6]

101# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 13:55

Miejster

Miejster
Senior spammer

Jah, tijd om te stemmen zeker? Die hacker bezorgt me ook een pak vragen, maar ik ga gewoon willekeurig eens stemmen op Moustache



Laatst aangepast door Miejster op wo 30 nov 2011, 17:07; in totaal 1 keer bewerkt

102# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 14:26

Kauna

Kauna
Junior spammer

haha, die was de ziener en die als al ff dood. Laten we een betere keus doen.
Als ik uitga van de hacker wie zou er dan van rol gewisseld kunnen zijn? Ik schat in dat drWho dan Hank meeneemt in zijn keuze dus dan stem ik op hem.

103# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 14:36

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Slechten blijven slecht , daarom stem ik weer op Natjuh

104# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 14:51

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Natjuh

105# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 16:58

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

kauna, 't idee is goed alleen heb je de verkeerde persoon.. Smile

Natjuh dus

106# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 17:08

Miejster

Miejster
Senior spammer

Yup die is inderdaad al dood. Tja met dat dagje tussen was ik dat al vergeten... Ik zal maar meegaan op Natjuh en op mijn gemak alles eens nalezen...

107# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 18:19

morkreb

morkreb
Junior spammer

scratch waarom is mijn stem van vanmiddag weg?
natjuh, dat lijkt me wel duidelijk.

108# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 18:35

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahah lekker dom mensen om op mij te stemmen..!
Hierbij verliezen jullie een hele goeie burger!!!!
Mijn stem gaat naar HANK

109# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 18:39

v8power

v8power
Spammer i.o.

Sorry geen tijd..
hank krijgt mijn stem

110# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 19:59

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ben ik nu dom omdat ik anders op mijzelf stem? nou sorry hoor Crying or Very sad

ik kan je verzekeren dat ik goed ben..
gezien ik 'm toch een keer moet inzetten, en het nu misschien zelfs nog mijn kant op kan vallen,
(5 stemmen natjuh, 3 stemmen hank met nog 1 stem te gaan, en leugenwolf in 't spel?)

zet ik mijn heiligwater in op Miejster (om maar even aan te geven dat het geen stem is @ graaf Wink )

111# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 20:03

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik wilde mijn stem nog aanpassen maar zag toen dat Hank water had gegooid en was al op het randje van 20.00 uur en had ineens 2x gestemd dan. Wachten we nu tot we daar de uitslag van hebben?

112# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 20:06

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Door één of andere magische kracht had Wooglepuff de lynchpartij en de bliksem overleefd.
Of ze slecht was of niet wisten de spelers niet (of wel) maar dat ze beschermd werd door hogere machten was nu wel zeker.
Na nog eens een lange tocht door het woud en nog eens een dag van vele rondjes lopen werden de tenten nog eens opgezet.
Ze besloten om in groepen bij elkaar te slapen, maar de volgende dag was al snel duidelijk dat DrWho deze nacht verdwenen was, maar in de nacht had hij wel nog snel zijn krachten ingezet waardoor er enkele rollen gewisseld werden.
Ook zijn rol als Hacker heeft hij zo doorgegeven en zo is hij verdwenen met de gestolen rol van een wolf.

De zon begon op te komen in het oosten en Hank vermoede al snel dat Miejster die de tent deelde met DrWho dan ook iets met z'n verdwijning te maken moest hebben.
Als amateur priester had hij nog een Maria beeldje van Lourdes in z'n rugzak zitten en goot die uit over Miejster zijn hoofd, maar een afgevaardigde van God kan je niet doden met heilig water zeker niet als die afgevaardigde dan ook nog uitgezonden was om liefde te brengen in deze wondermooie groep.

Miejster schudde zijn vleugels uit, droogde zijn pijl en boog af met een achtergelaten t-shirt van DrWho en dan besloten de anderen om te gaan stemmen op wie ze de meest verdachten vonden.

Natjuh werd al vlug aangeduid maar net als de anderen Natjuh willen vangen werd ze door v8 opgenomen en liepen ze met z'n 2 het woud verder in.

Allen probeerden ze hen te zoeken maar 1 voor 1 geraken ze de weg kwijt tot alleen Wooglepuff overblijft die door haar zienerkrachten de weg gezien had.
Ze zag een vervallen huisje in het midden van het bos, een huisje met witte muren, alhoewel wit.
Afbladerende beige achtige verf was meer het juiste woord, alle vensters zijn uitgegooid en het hout verrot.
Binnen waren er bebloede handafdrukken terug te vinden op alle muren, en ook hier op elkaar gestapelde stenen en popjes gemaakt van twijgjes waar je ook kijkt.
Ze hoorde een geluid uit de kelder komen, langzaam en bedachtzaam ging ze stapje voor stapje naar beneden, met het licht van haar videocamera en een dolk in de aanslag keek ze rond, in een hoekje zag ze Hank, arti en Miejster met hun aangezicht naar de muur toe gericht, alsof ze gestraft waren, Woogle gilde hun namen maar ze leken haar niet te horen, ze liet haar camera vallen in het licht van de camera ziet ze nog in een flits de andere "wolfjes" naar haar kijken.
Natjuh als sjamaan door de hacker omgevormd tot gewone hacker
Debby als gewone wolf omgevormd tot sjamaan
Morkreb als Leugenwolf
V8 als Conversiewolf
Kauna als geconverteerde wolf.

De wolfjes lachten hun tanden bloot, de burgers waren allemaal in hun val gelopen.

Op het scherm van de camera knippert een waarschuwingsledje, batterij leeg, batterij leeg.
de wolven springen naar Wooglepuff, Miejster, hank en Arti die ineens geen nut meer had aan haar beschermende krachten.
Net voor het eerste bloed begint te vloeien is de batterij leeg.

Van de studenten werd er later niks meer vernomen, talloze zoektochten werden georganiseerd en zelfs politie, leger en civiele bescherming vinden geen enkel spoor van de studenten.
Na een jaar werden er camera's teruggevonden en na het bekijken stonden de ordetroepen voor een raadsel.
Wij niet meer, de wolven hebben gewonnen en de burgers zijn dood





# 51 De Blader Heks - Pagina 5 20060604-the_end



Laatst aangepast door graafoto op wo 30 nov 2011, 20:45; in totaal 1 keer bewerkt

113# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 20:15

Debby

Debby
Senior spammer

Damn sorry,blijkbaar te laat met stemmen.
Vind die 20:00 deadline maar niks.
Kan die volgende keer wat later,ik red die tijd niet.

114# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 20:46

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

foei Debby, ah het had niks meer uitgemaakt, doordat Hank het water op de verkeerde gegooid had.

115# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 20:49

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Deelnemers Rol Krachten gebruikt
DrWho Hacker DrWho/Debby/Natjuh
Hank Priester Miejster
Tachondar Beschermengel
Morkreb Leugenwolf
MiejsterCupido Natjuh & V8
kauna Groenteboer
MoustacheZiener
Natjuh Sjamaan
V8Power Conversiewolf Kauna
Hans beul Rol niet gebruikt
Wooglepuff Dubbelganger Moustache
Debby Gewone wolf



Laatst aangepast door graafoto op wo 30 nov 2011, 20:52; in totaal 1 keer bewerkt

116# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 20:51

Debby

Debby
Senior spammer

Das dan een geluk bij een ongeluk.

Jeej we hebben gewonnen.

117# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 20:56

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Argh had ik toch v8 moeten hebben Sad (kzat al te twijfelen :S)

Maar goed, dan had het waarschijnlijk nog steeds weinig uitgemaakt.. (wel meer kans gehad tegen 1 leugenwolf & 1 gewone wolf)

118# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 20:58

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Moustache had de eerste nacht Natjuh al gezien en aangezien ze gekoppeld was aan de conversiewolf begon het al slecht voor de wolfjes, niet in het gedacht dat ze moustache er zo snel zouden uit stemmen heb ik dan Debby die ineens ook wou mee doen dan maar wolfje gemaakt voor als die 2 zouden sterven de wolfjes nog een kans zouden kunnen hebben.
Maar ineens namen de wolfjes de bovenhand, en dan nog door een stomme tel fout was het spel eigenlijk al vlug gespeeld, mijn enige hoop lag op Hank zijn schouders die echt wel heel lang gewacht heeft om een doel te kiezen, volgens mij was Natjuh al heel vlug een duidelijke "slechte" dus daar heeft hij een kans op overwinning laten liggen.
Al bij al, mits de wolven een overgewicht hadden hebben de burgers nog goed stand gehouden.
Er is geen enkele slechte gestorven dus dat is wel een heel sterke ronde voor de wolfjes geweest.
Op naar ronde #52 Sinterklaas kapoentje met Moustache als spelleider?

119# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 21:13

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik had in ieder geval niet direct door dat natjuh slecht was, maar je had toch best door kunnen laten spelen?
was toch 5 burgers tegen 2 slechten na deze dag of vergis ik me nu?

maar goed, 't is voorbij, wolfjes gefeliciteerd Smile

120# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 21:21

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

5 wolfjes tegen 4 burgers, deze dag was er terug niemand uitgestemd, gelijke stemming door de leugenwolf

121# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 22:36

morkreb

morkreb
Junior spammer

welke rol heb je na de telfout aan wooglepuff gegeven? of is het gewoon de zelfde rol gebleven?

122# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 23:07

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Toen ik gekoppeld was aan me moeder hoopte ik dat ze wolf was! Want ik was de sjamaan en had ik direct contact met de wolven. Ik wist al snel dat miejster ons gekoppeld had.. omdat ik hem de eerste nacht had opgevraagd!
Ik had een heel sterk vermoeden dat moustache ziener moest zijn waarom week niet maar dat zei mijn gevoel vandaar dat ik tegen de wolven heb gezegd eet moustache Razz vandaar dat ze die gegeten hebben Smile

Maar heb wel zin in sinterklaas met mous als spelleider...!

123# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 23:09

v8power

v8power
Spammer i.o.

yesss gewonnen knap gedaan medewolven
het werd even link toen er een gelijke stemming was maar omdat ik en natjuh geliefden waren moest ik het gelijk maken
sorry burgers

124# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks wo 30 nov 2011, 23:15

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik heb zin in marsepein...

125# 51 De Blader Heks - Pagina 5 Empty Re: # 51 De Blader Heks do 01 dec 2011, 00:24

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Woogle haar rol is ziener gebleven na haar terugkeer

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum