Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

46 Jack the ripper

+8
Tachondar
hans
Moustache
graafoto
Debby
morkreb
artishocking
Natjuh89
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 7]

15146 Jack the ripper  - Pagina 7 Empty Re: 46 Jack the ripper wo 28 sep 2011, 09:39

turtwig

turtwig
Beginnend spammer

sorry voor het niet stemmen. Was er niet uit toen ik rond 15 uur keek en daarna niet meer online kunnen komen.
Beetje druk gehad.

Maar ik had mezelf gered en 2 wolven gedood.

15246 Jack the ripper  - Pagina 7 Empty Re: 46 Jack the ripper wo 28 sep 2011, 11:33

artishocking

artishocking
Junior spammer

@ turtwig:Daar was ik ook verantwoordelijk voor als cupido :-)

15346 Jack the ripper  - Pagina 7 Empty Re: 46 Jack the ripper wo 28 sep 2011, 14:01

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

joepie ^^
en was nog maar net bij de wolven XD

15446 Jack the ripper  - Pagina 7 Empty Re: 46 Jack the ripper wo 28 sep 2011, 20:30

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

overloper Sad

gefeliciteerd wolfjes Smile

15546 Jack the ripper  - Pagina 7 Empty Re: 46 Jack the ripper wo 28 sep 2011, 21:40

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

tjah, kon ik eraan doen dat ik geconverteerd word XD
en ik wilde net goederiken kamp kiezen

15646 Jack the ripper  - Pagina 7 Empty Re: 46 Jack the ripper do 29 sep 2011, 22:25

Debby

Debby
Senior spammer

Even een opmerking over dit spel nadat ik het burgerblok heb gelezen.

Nee,Debby heeft niet voor Hans gestemd.
Dit was Hans zelf,die al vanaf nacht 1 in het wolvenblok zat.
Hij zag de eerste nacht Morkreb,die de conversiewolf was.
En heeft contact met hem opgenomen.

Hier stond ik buiten.

Hans mag mijn laptop lenen,maar we weten niet van elkaar wat we zijn.

15746 Jack the ripper  - Pagina 7 Empty Re: 46 Jack the ripper do 29 sep 2011, 23:51

morkreb

morkreb
Junior spammer

deze opmerking komt voor mij nogal uit het niets confused
weet niet waar het precies fout gegaan zou moeten zijn maar jullie kunnen denk ik zelf wel goed inschatten wat kan en wat niet kan Wink

15846 Jack the ripper  - Pagina 7 Empty Re: 46 Jack the ripper vr 30 sep 2011, 00:00

Debby

Debby
Senior spammer

Het gaat over een opmerking in het burgerblok.
Degene die het heeft geopperd weet wel wat ik bedoel.

Het was na de actie op dag 2 om mij te redden,dat Hans zijn stem veranderde.
Iets wat wij al vermoedde,V8power veranderde haar stem op mij,waarna Hans zijn stem veranderde om het gelijk te krijgen.
Iemand vond dit blijkbaar iets te toevallig.
Maar de wolven hadden dit,helaas voor de burgers verwacht en hebben dan ook afgewacht met veranderen totdat het gebeurde.

Wilde hiermee alleen maar even melden dat Hans en ik los van elkaar spelen.
Behalve als we natuurlijk samen in een blok spelen.
Maar we spelen het eerlijk en Hans stemt zelf.

Vind het erg jammer dat er zo over ons gedacht wordt,that's all.

15946 Jack the ripper  - Pagina 7 Empty Re: 46 Jack the ripper vr 30 sep 2011, 14:02

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ik ben het geweest die die verdachtmaking heb geopperd. Dit werd niet zozeer ingegeven door de verandering van stem zelf, als wel dat dit zeer onopvallend gebeurde. Er werd geen nieuwe post aangemaakt en de oude post van hans werd gewijzigd, zonder dat er zelfs melding van werd gemaakt.
Ik heb er zelfs nog bijgezegd: ''dit is nu wel erg flauw wat je doet, hans''. Want de uitslag kwam idd als een verrassing en kwam als een grote teleurstelling voor mij. Achteraf is dit mogelijk ook een beslissende fase in het spel geweest.
Ook omdat ik me meen te herinneren dat er ooit is afgesproken dat dit juist niet meer op deze manier zou gebeuren.
En we zouden hier trouwens nog op terugkomen, of het wel door de beugel kan, je stem op deze sneaky manier wijzigen.

16046 Jack the ripper  - Pagina 7 Empty Re: 46 Jack the ripper vr 30 sep 2011, 19:23

Debby

Debby
Senior spammer

Er was alleen afgesproken dat iemand zijn stem in een neiuwe post zou zetten als het ongeveer 2 min voor de deadline was.
De stemmen waren op dat moment nog iet geteld,dus was er niks sneaky's aan.

Overigens is Hans later dit spel gaan spelen en wist dus ook niks van de regel af.
Maar aangezien het ruim voor tijd was,heb ik hem dit ook niet gemeld.

Je mag een poll openen met de vraag of dit in het vervolg anders moet.

16146 Jack the ripper  - Pagina 7 Empty Re: 46 Jack the ripper vr 30 sep 2011, 21:38

artishocking

artishocking
Junior spammer

Als je in een nieuwe post een nieuwe stem uitbrengt en de oude stem verwijderd/ontvet..dan is het toch dudelijk voor de spelleider?
Het is soms juist van strategisch belang dat men op het laatst stemt/van stem veranderd.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum