Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

46 Jack the ripper

+8
Tachondar
hans
Moustache
graafoto
Debby
morkreb
artishocking
Natjuh89
12 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 7]

10146 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper zo 25 sep 2011, 23:14

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik ga ff denken over het verhaal.. pfff krijg het er ff niet uit hahahah Smile Meer hier over..!! En anders komt het morgen dat beloof ik bij deze!!

10246 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper zo 25 sep 2011, 23:15

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb die rol nooit begrepen.
Vind m erg onduidelijk.

Als je nou een weerwolf zou hebben gegeten,blijf je goed,maar kun je wel eten?
Snap m niet.

10346 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper zo 25 sep 2011, 23:17

Moustache

Moustache
Junior spammer

ongeacht wat er gebeurd, een valse engel blijft goed, tenzij hij/zij geconverteerd wordt tot weerwolf.

10446 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper zo 25 sep 2011, 23:19

Debby

Debby
Senior spammer

Haha,dat weet jij dus ook niet.
Blijft een vage rol dus.

10546 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper zo 25 sep 2011, 23:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

De valse engel waakt over de rol van een persoon..
Voorbeeld

Mousatche had doorgegeven ik waak over hank.. En hank gaat dood krijgt moustache de rol van hank! En kan hij beulen!
Mocht moustache de sjamaan hebben gepakt.. en de sjamaan gaat dood krijgt mousstache de rol en krachten van de sjamaan maar hij blijft goed.. Mocht hij een wolf hebben.. word hij een valse weerwolf..! en krijgt nooit toegang tot het wolvenboard.

10646 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper zo 25 sep 2011, 23:25

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Aan de overdreven reacties van Moustache (ja overdreven) wist ik al dat hij wel goed was, nu weet ik niet meer wie ik moet volgen.
Ik voel mij verdwaald.

10746 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper zo 25 sep 2011, 23:31

Debby

Debby
Senior spammer

Dan nog begrijp ik m niet.
Als hij de rol van Hank had overgenomen,had hij dan toch de beul moeten zijn?

10846 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper zo 25 sep 2011, 23:31

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Het was als voorbeeld!! staat er ook bij Smile

10946 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper zo 25 sep 2011, 23:32

Debby

Debby
Senior spammer

Oh oke,dat was niet duidelijk.
Maar dan snap ik m nu.



Laatst aangepast door Debby op zo 25 sep 2011, 23:32; in totaal 1 keer bewerkt

11046 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper zo 25 sep 2011, 23:32

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jah stond er wel Razz

11146 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper zo 25 sep 2011, 23:33

Debby

Debby
Senior spammer

Damn,wat ben jij snel met antwoorden. Razz

11246 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper zo 25 sep 2011, 23:35

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

hahahaha jah erg he... Nadeel is kan niks verzinnen voor verhaal Wink

11346 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 12:37

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

rip moustache, welkom in de wolken Neutral

11446 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 13:29

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

graafoto schreef:Aan de overdreven reacties van Moustache (ja overdreven) wist ik al dat hij wel goed was, nu weet ik niet meer wie ik moet volgen.
Ik voel mij verdwaald.

Ik was van plan om "verward" te typen maar "verdwaald" dekt te lading beter. Ik heb echter het idee dat de reisleiding me expres de verkeerde kant op stuurt. Maar ja, wie is de reisleiding? Neutral

Moustache, dat jij Valse Engel was, betekent dat dat je ook niet de Valse Engel kan zijn geweest? Dus dat je rol was afgepakt? Ik snap die rol niet, volgende keer dat ik Dorien zie moet ze die 'ns goed uitleggen... Neutral

Er zijn zo weinig mensen over, dat ik begin te vrezen voor een fatale nacht... silent Of gaan we dan gewoon onwetend door, Nathalie?

11546 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 19:07

v8power

v8power
Spammer i.o.

rip moustache
de rol was goed dus hij was burger
hij kan gewoon een rol overnemen als degene dood gaat die bij de spelleider is doorgegeven in het begin door de valse engel zelf
zolang die persoon niet sterft blijft zijn rol valse engel
tenminste dat is wat ik er van snap

11646 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 19:23

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

v8power schreef:rip moustache
de rol was goed dus hij was burger
hij kan gewoon een rol overnemen als degene dood gaat die bij de spelleider is doorgegeven in het begin door de valse engel zelf
zolang die persoon niet sterft blijft zijn rol valse engel
tenminste dat is wat ik er van snap

Volgens mij is dat niet helemaal hoe de rol geïnterpreteerd moet worden.

Uit de uitleg:
Wanneer het slachtoffer sterft komt in het infotopic de rol valse engel te staan.

Met andere woorden: het is mogelijk dat Moustache niet de Valse Engel was, maar iemand anders hem geëngeld heeft.

Klopt dit Natjuh? Neutral Het klinkt nogal onwaarschijnlijk...

11746 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 19:46

morkreb

morkreb
Junior spammer

geëngeld?! silent

11846 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 19:47

hans

hans
Aankomend spammer

Dat zou kunnen hoe dan ook ik begrijp niets van die rol maar dat zal vast wel goed komen

11946 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 19:54

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

R.I.P Moustache (hmm, ik zie hem als neutraal)
sorry voor late reacties en afwezig gedrag (beschamend als spammer der spammers)
maar school is terug begonnen en ik ben daardoor ook weer ontzettend hard begonnen met werken aan mijn
wereld waarin ik schrijf en nog steeds verbeteren aan boek 1 en ontwerpen van boek 2 ^^

12046 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 20:59

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Moustache was de valse engel.. diegene waar hij voor gekozen heeft leeft nog.. Dus dan is duidelijkheid er ook weer Smile

12146 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 22:03

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Verhaaltje komt er aan hoor.. Ff alles checken Wink

12246 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 22:06

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer


Nadat mattio en Artishocking weer wakker werden waren ze opgesloten onder de grond in een beveiligde ruimte waar niemand ze kon horen..
De ripper had ze allebei apart gezet zodat hij de andere wou laten zien wat er allemaal kon gebeuren…

Hank die aan het zoeken was geslagen waar Artishocking en mattio was kwam bij een ingang die verder onder de grond kwam.. Hank was te nieuwschierig en zonder mensen te waarschuwen ging hij naar beneden.. Hij ging een donkere trap af.. Het enige wat hij bij zich had was een aansteker..
Hij liep verder en maar verder naar beneden… In een keer hoorde hij een knal.. En hij snelde naar boven toe.. Helaas voor hank was de deur dichtgevallen (dacht ie ) Maar de ripper had hem opgesloten..! Hank ging verder kijken en vervolgde zijn weg naar beneden om een uitgang te zoeken en te kijken of hij Artishocking of mattio kon vinden..!

De ripper was via een andere weg naar binnen gegaan en liep op hank af.. Hank zijn aansteker begaf het op een gegeven moment en hij kon niet meer zien wat hem te wachten stond.. In een keer kreeg hij een knal op zijn kop en hij kwam ten val.. Schreeuwend en afvragend wat er gaat gebeuren.. Hij voelt een mes over zijn keel heen komen! En hij begint het witte licht te zien..! De ripper heeft de deur van Artishocking opengedaan zodat ze aan de wandel kon gaan.. Ze ging kijken naar iets wat licht gaf.. Uiteindelijk vond ze een zaklamp.. Ze snelde weg door de gangen.. Uiteindelijk kwam ze ten val over iets en ze zat helemaal onder het bloed… Toen ze het licht bij scheen zag ze hank daar liggen zonder armen en benen.. Alles was weggehaald.. en zijn gezicht was erg verminkt.. Hierna rende ze gillend hard weg.

Moustache was een ander verhaal.. Hij liep in de nacht overstraat helaas voor hem kwam hij net langs de warme straten van de dames van plezier (A) Niet dat hij hier was geweest maar hij moest hier langs om zijn weg te vervolgen.. Hij had wel is gehoord van de ripper maar hij geloofde niet in die onzin het was pure toeval dat het gebeurde.. Totdat hij dacht dat hij werd achtervolgd.. Maar hij zei tegen zichzelf dat hij zich niet moest aanstellen!! En dat het allemaal toeval was… Maar wat moustache dacht wat achter hem liep was helemaal niks het was een hondje die een baasje zocht.. Uiteindelijk kwam hij langs een steegje. Hij struikelde over touwtje wat er gespannen was.. en kwam ten val.. Ondanks de val kwam zn bot zo te staan dat het door zijn vlees heen ging… Uiteindelijk kwam de ripper er aan en hij vermoorde hem door hem rustig te martelen.. Hij begon hem uit te kleden, en sneed 1 voor 1 zijn tenen er af.. Daarna ging hij door met zn vingers…. Uiteindelijk werd moustache er dood achtergelaten in allemaal kleine stukjes.. Helaas voor moustache werd hij opgegeten door de hond die een nieuw baasje zocht want die was toch wel erg hongerig geworden..

Mattio was uiteindelijk ontsnapt uit de andere kamer en had een weg naar buiten gevonden.. Hij hoopte dat artishocking dat ook was gelukt… Hij kwam debby tegen en hij werd stapelverliefd op haar en ze werden een koppel wat samen bij elkaar en hoorden konden geen minuut zonder elkaar.. Ze waren zo verliefd dat ze niet in zagen dat ze werden gevolgd door de ripper.. De ripper pakte debby vast en mattio keek geschroken naar wat er ging gebeuren..! De ripper had een doodsdrankje gemaakt en deze liet hij debby tegen haar wil in drinken.. Ze viel dood neer op de grond.. Mattio die zo woest werd, ging op de ripper af maar niet om hem een pak slaag te geven, maar om zelfmoord te plegen!! Want hij was de geliefde van debby en kon niet meer zonder haar leven.. De ripper keek verrast op dat er in een keer twee doden waren.. Dus hij was even verrast… Uiteindelijk snijd hij debby haar maag open en haalde alle ingewanden er uit. En begon die om mattio heen te draaien want hij ademde nog een klein beetje.. kwam die achter… en zo wurgde hij hem verder.. Dus uiteindelijk waren ze dood..

Debby was de leugenwolf
Mattio was de verhullende wolf
Zei waren samen gekoppeld door cupido

Einde van de derde nacht! Begin van de derde dag! U mag weer stemmen!
Beetje langer verhaal, vanwege het feit dat ik 2 verhalen nog niet heb gedaan.. !

Einde van deze dag is om 22:00 u
ur

12346 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 22:15

Debby

Debby
Senior spammer

Nou,dat kwam totaal niet meer als een verrassing.
Iedereen wist toch al wie ik was.

12446 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 22:16

v8power

v8power
Spammer i.o.

gatver wat een bloederig verhaal
gelukkig twee wolven eruit 46 Jack the ripper  - Pagina 5 829688

12546 Jack the ripper  - Pagina 5 Empty Re: 46 Jack the ripper ma 26 sep 2011, 22:17

Debby

Debby
Senior spammer

Blijkbaar bleef de verhulling niet staan,die Mattio had doorgegeven.

Tja met dank.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 7]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum