Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

11-09-2011

5 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

111-09-2011 Empty 11-09-2011 zo 11 sep 2011, 00:40

Debby

Debby
Senior spammer

Vandaag is het precies 10 jaar geleden dat Amerika werd getroffen door een aanslag.

Wat deden jullie 11-09-2001 en waar kregen jullie dit verschikkelijke nieuws?

Ik werk in de Tweede Kamer en had die avond dienst.
Hierdoor moest ik later beginnen en toen ik op mijn werk aankwamen hadden mijn collega's de tv aanstaan.
Ik had onderweg naar mijn werk niks gehoord over dat er een vliegtuig de noordelijke toren in was gevlogen en dacht dan ook dat ze een documentaire aan het kijken waren.
Toen ik ze vroeg wat ze keken,vertelde zij mij dat dit live in Amerika was.
Op dat moment vloog een tweede vliegtuig de zuidelijke toren in en niet veel later werd t Pentagon geraakt.

In de vergaderzaal was echter paniek uitgebroken en de vergadering van die avond werd afgelast,waardoor ik ook weer vroeg naar huis kon.
Het jaar erop had ik weer avonddienst en deze ging vanwege de herdenking ook niet door.

211-09-2011 Empty Re: 11-09-2011 zo 11 sep 2011, 12:13

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik was 7 jaar...
dat weet ik niet meer :/

en ik weet dat het erg was, maar er zijn ook nog veel andere erge dingen gebeurd. De schok heb ik eigenlijk
wel al gehad...
Al vind ik de gedachte nog steeds weerzinwekkend

311-09-2011 Empty Re: 11-09-2011 zo 11 sep 2011, 12:20

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik was toendertijd 6, heb niet echt meegekregen hoe erg het toen was (ondertussen weet ik dat wel natuurlijk.. Smile ), maar wat ik me wel echt herinner is dat mijn opa & oma toen in Amerika(/Canada) zaten, en voor mij was dat dus 'vlakbij waar opa en oma waren'

411-09-2011 Empty Re: 11-09-2011 zo 11 sep 2011, 13:49

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ikzelf zat thuis, de gewone tv uitzending werd onderbroken omdat er een vliegtuig in de WTC building gevlogen was en we kregen live beelden in onze huiskamer.
Toen ineens vlak voor mijn ogen zag ik dan een 2e vliegtuig in de andere toren vliegen, toen wist ik en de rest van de wereld dat dit een keerpunt was.
Er was een leven voor 9-11 en een leven erna.
Ook op het eerste moment en de eerste komende dagen wisten we niet wat er verder ging gebeuren, waren we nu in oorlog of niet?
Ook het gevoel die ik had toen ik het 2e vliegtuig zag is niet te omschrijven, een koude rilling maar dan veel erger.

Nu word 9-11 nogal veel besproken in Europa maar in Amerika zelf word er bijna niet meer over gesproken.
Mijn schoonzusje is nu 3 maanden bij ons op bezoek uit Amerika en ze had er zelfs niet bij stil gestaan dat het al 10 jaar geleden was.

511-09-2011 Empty Re: 11-09-2011 di 07 feb 2012, 11:02

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik was in Bangladesh - een zwaar Islamitisch land - en heb van 9/11 zelf eigenlijk weinig meegekregen. Het was 's avonds op het nieuws en mijn ouders hebben me het de volgende ochtend verteld maar ik was te jong om het echt te begrijpen. Voor ons waren de gevolgen dichterbij dan de gebeurtenis zelf: door het bombardement op Afghanistan kwam er een enorme Amerikanenhaat in Bangladesh, en blank=Amerikaan daar, dus konden we de straat niet meer op en moesten ons wekenlang steeds gereed houden voor evacuatie.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Fantastyval 2011 - Meeting?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum