Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Fantastyval 2011 - Meeting?

+2
graafoto
Sedative Svardskampe
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Fantastyval 2011 - Meeting? Empty Fantastyval 2011 - Meeting? zo 31 okt 2010, 02:32

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Ik heb vernomen dat Fantastyval wordt gehouden in een maand beginnend met een m in 2011 (maart of mei).
Aangezien dit in de wouwse plantage wordt gehouden (klik), is dit redelijk centraal gelegen voor én Belgen én Nederlanders.

Het is bereikbaar met de trein naar Roosendaal, waar een bus elke 20 minuten heen en weer pendelt voor €3 naar de plaats zelf. Parkeerterreinen voor auto's zijn beschikbaar (parkeerplaats: €3/dag), alsook herbergen, hotels en campings voor mensen die het gehele weekend daar willen verblijven.
Fantastyval is zeer open tegen kinderen en huisdieren. Huisdieren moeten aangelijnd zijn, en voor kinderen is het heel vriendelijk op het terrein zelf, maar als je er van afwil is er een speeltuintje met toezicht van een verpleegkundige en gezamenlijke kinderactiviteiten voor hen, voor een kleine vergoeding (ik dacht ook €3) .
Viavia kan ik eventueel een groepsticket goedkoop krijgen (niet officieel) als we met een bevestigende groep komen. (200 euro voor 20 man, i.p.v. 15 per man. Kinderen half geld en een gezinsticket voor 2 volwassenen+2 kinderen €40).
Kinderen zijn 4 tot 13 jaar. Jonger dan 4 jaar zijn gratis.

Ik denk dat naast een meeting, dit ook een perfecte opportuniteit is, aangezien ik zie dat meerdere mensen geïnteresseerd zijn in Elven/Heksen/Wapens/Middeleeuwen/Een gezellige sfeer/Verkleden. Je mag verkleed komen, maar het is geen verplichting (ook niet moreel). Alle rassen zijn welkom; Trollen, elven, gothics, steampunkers, middeleeuwers,...

En om te bewijzen hoe een gemoedelijke sfeer er hangt;

Voor een glühwein uit een stenen beker, moest je €6 borg geven voor die stenen beker. Aangezien ik geen €6 had, maar nog wel een €20 briefje, durfde ik dat zomaar als borg af te staan. Dan moet er al flink wat vertrouwen gekweekt zijn Razz

Een tip; neem geld mee, want je zult spijt krijgen dat je dat ene niet gekocht had Wink Al is het mogelijk het goedkoop aan te doen en maar de inkom te betalen. Ze doen immers niet moeilijk over meegebrachte lunch en dergelijke. Het is ook prima te genieten op de goedkope manier.

Een samenvatting:

- Centraal gelegen in Benelux
- Zeer bereikbaar met openbaar vervoer
- Uitgegeven prijs is zelf te bepalen
- Thema
- Kindvriendelijk
- Gemoedelijke sfeer
- In een weekend georganiseerd, dus reizen in een vakanties moeten niet afgezegd worden.

2Fantastyval 2011 - Meeting? Empty Re: Fantastyval 2011 - Meeting? zo 31 okt 2010, 10:02

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Het is nog 80 km van mijn huis maar dat valt te overbruggen, er zit dus wel een grote kans in dat ik kom.

3Fantastyval 2011 - Meeting? Empty Re: Fantastyval 2011 - Meeting? zo 31 okt 2010, 14:02

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Klinkt inderdaad goed bereikbaar. Als er meer mensen willen komen, ik op zich ook wel.

https://weerwolfenco.actieforum.com

4Fantastyval 2011 - Meeting? Empty Re: Fantastyval 2011 - Meeting? zo 31 okt 2010, 17:48

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

graafoto schreef:Het is nog 80 km van mijn huis maar dat valt te overbruggen, er zit dus wel een grote kans in dat ik kom.

80KM is niet veel nee Razz Als je dat al teveel moeite zou vinden, zouden we nooit een meeting kunnen organiseren.
En het is ook bereikbaar met het openbaar vervoer.

5Fantastyval 2011 - Meeting? Empty Re: Fantastyval 2011 - Meeting? ma 01 nov 2010, 13:49

Jensie

Jensie
Spammer i.o.

Wat een ontzettend strak plan als we dit met zijn allen doen!
En als we niet aan de max voor een groepsticket komen, zijn er vast wel meer mensen uit de omgeving die we hierin mee kunnen trekken...

Ik ben voor!

Misschien een poll een idee?

6Fantastyval 2011 - Meeting? Empty Re: Fantastyval 2011 - Meeting? di 02 nov 2010, 08:49

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Jensie schreef:Wat een ontzettend strak plan als we dit met zijn allen doen!
En als we niet aan de max voor een groepsticket komen, zijn er vast wel meer mensen uit de omgeving die we hierin mee kunnen trekken...

Ik ben voor!

Misschien een poll een idee?

Hoho Razz Een groepticket is niet officieel. Maar ik ken de organisatie viavia, en heb gehoord dat ze onofficieel wel meer groepstickets weggeven voor 20 man á 200 euro in de vvk.

7Fantastyval 2011 - Meeting? Empty Re: Fantastyval 2011 - Meeting? di 02 nov 2010, 10:02

Debby

Debby
Senior spammer

Lijkt mij ook wel erg leuk.

8Fantastyval 2011 - Meeting? Empty Re: Fantastyval 2011 - Meeting? zo 23 jan 2011, 13:53

Gast


Gast

gaan we hier nog iets mee doen?
als het in maart is, is het namelijk wel handig het daar eens over te gaan hebben...

9Fantastyval 2011 - Meeting? Empty Re: Fantastyval 2011 - Meeting? zo 30 jan 2011, 21:15

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

maart = stage en examens :p to bad Sad

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Soortgelijke onderwerpen

-

» Weerwolf-meeting?
» 11-09-2011

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum