Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Raad de volgende speler

+6
δόριεν
Tachondar
Backslide
Roel
Hank1705
Natjuh89
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 27 ... 37  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 18 van 37]

426Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 11:46

Gast


Gast

Ik kan me best voorstellen dat ie niet meer in POTC wilde. Die laatste films flopten echt zwaar.

tachondar?

427Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 11:47

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

haha in pirates is het duidelijk dat ie niet zo goed is.

do?

428Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 11:48

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

:O
IK VIND DE FILMS HEEL GOED!!!!

wat vind je er slecht aan dan?
Er wordt fantastisch gebruik gemaakt van echte piratenlegendes, mooie gevechten en complotten.

do?

429Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 11:49

Gast


Gast

ik vond hem in 2 en 3 irritant maar in 1 vond ik hem prima hoor. Hij steek alleen gewoon nogal af naast Depp Razz

tachondar?

430Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 11:49

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

dat is enkel je persoonlijke mening...

do?

431Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 11:52

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik vond hem en knightley maar magertjes

ta?

432Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 11:53

Gast


Gast

Dat is inderdaad mijn mening, en een kenmerk van mening is dat die persoonlijk is, dat heb je goed geconstateerd. Maar wat wil je ermee zeggen? Razz

drwho?

433Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 11:56

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

en ik deel die mening Very Happy

Do?

434Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 12:01

Gast


Gast

Razz ik ben minder anti dan jij hoor, maar was ook niet ondersteboven van met name Bloom.

drwho?

435Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 12:50

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

bwa ik ga me niet echt anti noemen. Hij speelde de rol van legolas goed, stijfjes maar ja een elf is nu eenmaal stijfjes. Ik vind hem een middelmatige acteur.

Do?

436Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 13:32

Gast


Gast

oké Razz
en hoe vond je hem in Troy dan?

drwho?

437Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 14:04

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Hij stak behoorlijk af naast Brad Pitt en Eric Bana. Maar ik ben in dat verhaal altijd al fel tegen de grieken geweest en vooral tegen Achilles. Dus ik had er niet veel kritiek op Bloom, hij moest de rol van een zwakke prins spelen en deed dat goed.

ta?

438Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 15:43

Gast


Gast

haha, ja ik ben ook altijd voor de Trojanen. Ik vond het alleen wel echt zwak dat Paris overleefde. Hij had ook door iets vergiftigd geraakt moeten worden en dan onder gruwelijke pijnen sterven terwijl z'n voormalig liefje - een nimf met genezende krachten - toekijkt en geen vinger uitsteekt omdat hij haar in de steek heeft gelaten voor Helena ^^. Beetje jammer dat ze zo van het verhaal afweken Razz

drwho?

439Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 15:51

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Hector is altijd mijn favoriete held geweest in het verhaal.

Do?

440Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 15:55

Gast


Gast

Mijne eigenlijk ook wel denk ik, hoewel ik nooit zo in termen van 'favoriet' ernaar heb gekeken Razz vind de kleine Aias trouwens ook wel leuk, alleen vecht die voor de Grieken en dat is dan weer jammer. En ik heb een zwak voor Odysseus en Athena ook al zijn ze beiden anti-Trojaans.

drwho?

441Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 16:07

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik vond in het verhaal Odysseus te arrogant, Athena irritant. De kleine Aias vond ik ook een interessante personage.

442Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 16:20

Gast


Gast

Strafpunt Wink
Ja hij is wel arrogant ja, en Athena zelf ook wel. Maar toch mag ik ze wel. En Athena is beter dan de meeste andere goden..

drwho?

443Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 16:26

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik ben altijd voor Hephaestus geweest, verbitterd manneke.

Do?

444Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 16:34

Gast


Gast

haha ja die heeft wel recht op een minderwaardigheidscomplex ook

drwho?

445Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 16:53

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

briljant en toch kijken de andere goden op hem neer. zouden ze jaloers zijn, do?

446Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 17:13

Gast


Gast

niet op zijn uiterlijk, wel op zijn vaardigheden. Dus ergens zijn ze wel jaloers ja ^^ en hij heeft ook de mooiste vrouw.

drwho?

447Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 17:20

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik denk dat hij die niet echt heeft xD

do?

448Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 17:47

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik vind Achilles net een leuke personage. niets mis mee
in de film zitten er natuurlijk vet veel fouten. En Achilles is nogal arroganter geplaatst
in de film. Daarbij is de prins Paris bestemd om voort te leven. Hij zette de oorlog in gang, maar deed er
niet aan mee. Hij schoot enkel een pijl, geleid door de god Apollo, in zijn pees.
In de film duurt de oorlog ook maar 3 dagen, maar normaal is dat iets van 10 jaar ><
Achilles sterft ook halverwege die oorlog, en het is zijn zoon die dan in het paard ook naar binnen gaat.
Ook wordt na de val van Troje de 2 kinderen geboren (weet niet meer of het kinderen van Paris en Helena of kinderen van Hector en zijn vrouw waren) namelijk Romulus en Remus die dan Rome gaan stichten. Zonder de val van Troje was mss wel nooit Rome gesticht :p

drwho?

449Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 17:50

Gast


Gast

Helemaal niet. Paris hoort dood te gaan, dat hebben ze voor de film veranderd.

tachondar?

450Raad de volgende speler - Pagina 18 Empty Re: Raad de volgende speler wo 15 jun 2011, 17:58

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

oja, je hebt gelijk, in de film word hij zwakker geplaatst ><
Ik zal wel iemand anders in me hoofd hebben

een ander verhaal van de trojaanse oorlog was die van Odyseus die ik graag zie, denk dat het odyseus was
hij deed er enkele jaren fzo over om terug naar huis te varen en passeerde toen allerlei gevaarlijke eilanden en moest dan nog thuis tegen de nieuwe man van zijn vrouw vechten :p
I <3 Griekse Mythologie

do?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 18 van 37]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 10 ... 17, 18, 19 ... 27 ... 37  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum