Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 101- Maar dan echt

+5
graafoto
Тхенекаъ
Tachondar
Doctor
Hank1705
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt di 18 sep 2018, 04:56

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Oeiii das noet best de yeti er uit Sad Rip Hank..

27Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt di 18 sep 2018, 14:00

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Slechte random vote, sorry hank

28Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt di 18 sep 2018, 17:32

Debby

Debby
Senior spammer

For what reason dan?

29Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt di 18 sep 2018, 22:14

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Midden in de nacht werden de studenten uit hun bed gesleurd met een zak over hun hoofd en in kleine kamers gegooid. Elke kamer had 2 studenten en niets anders.

Door de speakers galmt de stem van Doctor.

"We hebben dit jaar blijkbaar te veel studenten. Enkel de helft van jullie gaat door. Jullie mogen zelf kiezen wie door mag. Dus leef jezelf uit."

Theneka kijkt verward om zich heen en ziet Beverboy bloeddorstig naar hem kijken. Beverboy springt naar hem toe, maar Theneka glipt weg en klemt het hoofd van Beverboy vast en trekt hard met zijn voor armen. Met zijn ogen dichtgeknepen blijft hij druk uitoefenen tot hij een krak hoort.

Beverboy valt levenloos neer en de deur gaat open. Buiten ziet Theneka een vermoeide Natjuh. Iets later komen Djali, Debby, Miejster en Graafoto een voor een uit hun kamer. Daarna is het stil tot een vrolijk lachende Tachondar uit een kamer komt gehuppeld met een bloederige oor in zijn handen.


Doctor wandelt stoïcijns uit de schaduw en verwelkomt iedereen.

"Welkom in de testen van het jaar 2345."

De nacht is voorbij en ondanks al het tumult, zijn er geen doden gevallen vannacht

De dag loopt tot 22.00

30Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt di 18 sep 2018, 22:30

Debby

Debby
Senior spammer

Kijk, dit is beter Smile

31Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt di 18 sep 2018, 22:38

Djali

Djali
Spammer i.o.

Dat was een bloederige nacht... Denk je een surprise pyjamaparty te krijgen, gaat je kamergenoot je opeens te lijf met een kurkentrekker. Gelukkig struikelde ze over haar eigen sloffen en viel ze er zelf in. Ben benieuwd hoe de rest levend uit zijn kamer is gekomen. Ik voel me onveilig, is er ook een studentenbegeleider hier waar ik mijn beklag bij kan doen? Sad

32Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt di 18 sep 2018, 23:53

Miejster

Miejster
Senior spammer

Theneka cause the reason why Hank had to die was not good... Jij was degene die ervoor zorgde dat er geen gelijkspel was en je had een reden. Yeti doden zal een hele goede reden zijn voor de slechtjes, ik kan helaas geen andere conclusie maken.

33Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt wo 19 sep 2018, 16:03

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Nog steeds geen idee. Ik geloof niet dat theneka bewust hank dood wilde, het was wss een slechte gok, en geef hem voordeel van de twijfel. Dus opnieuw random stem ik op djali

34Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt wo 19 sep 2018, 17:20

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Random op debby heb geen idee...

35Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt wo 19 sep 2018, 19:19

Debby

Debby
Senior spammer

Theneka, omdat hij me vorige nacht misleid heeft.

36Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt wo 19 sep 2018, 20:25

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Los van het feit dat ik gewoon tach heb gevolgd, kan het ook nog altijd zijn dat Hank een wolf was, dus weten zullen we het pas op het einde.

Ik zal nu dan maar mee met Natjuh op debby stemmen, ex aequo behouden.

37Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt wo 19 sep 2018, 20:30

Djali

Djali
Spammer i.o.

Ik weet het niet. Theneka leek inderdaad informatie over hank te hebben maar dit bleek mis. Ik ga dan maar op miejster die nog geen stem heeft en zich daarom misschien wel buitengesloten voelt

38Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt wo 19 sep 2018, 22:50

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Djali keek verward om zich heen. De groep stond plots voor een verweerde burcht. De stem van Doctor weergalmde spottend door de vallei.

"Bescherm je basis van vijanden, als jullie geen onderdak hebben zullen jullie sterven. Er zijn hier veel roofdieren en jullie zijn de bodem van de voedselketen."

Tachondar leidt iedereen naar binnen en kijkt even rond. "Waar is Debby?"

Debby had de meeste stemmen en wordt gelynched. Ze was de slotenmaker

De nacht gaat door tot 22.00 en Graafoto krijgt een gele kanarie

39Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt wo 19 sep 2018, 22:52

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

F### sorry

40Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt wo 19 sep 2018, 22:56

Debby

Debby
Senior spammer

Leugenwolfje? Aangezien het gelijk was.

41Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt wo 19 sep 2018, 23:23

Djali

Djali
Spammer i.o.

Nou dat gaat lekker pale Yeti dood, beschermengel dood, iedereen vogelvrij vannacht?
 Hoewel Debby dood is en niet meer mee mag denken ( Wink) was mij ook opgevallen dat er iets geks is gebeurd met de stemmen. Weerwolf met orccontrole en een leugenwolf dan? En ook nog een orc zou dat betekenen. Dat wordt nog knap pittig om het tij weer ten goede te keren dan.

42Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt do 20 sep 2018, 12:18

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Dat is rot

43Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt do 20 sep 2018, 17:39

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Bagger... Sad rip Debby

44Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt do 20 sep 2018, 22:05

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

De groep zit samen in de hoogste toren van de burcht. Het is er koud en stil. Djali kijkt even rond en staat recht.

" We kunnen zo niet verder. We moeten plannen maken. We hebben een leider nodig." Theneka volgt haar in het idee. " Ik vind dat Djali onze leider moet zijn, jullie hebben Doctor gehoord. Zij is de sterkste tussen ons."

Wanneer Tachondar op staat om Djali tegen te spreken, scheurt Djali zijn keel open met haar nagels.

" Is er nog iemand die niet wil dat ik de leider wordt?" Lacht Djali terwijl ze haar nagels schoonveegt op de kleren van Tachondar.

Wilt lachend gooit Natjuh een fles vol zuur over Djali en Theneka.


De ronde is jammer genoeg voorbij. Gefeliciteerd Burgers.

Tachondar de ziener werd gedood door de wolven.

Djali werd vergiftigd door de Heks en haar geliefde Theneka volgde haar de dood in.
Djali was leugenwolf en Theneka cupido.



Laatst aangepast door Doctor op do 20 sep 2018, 22:20; in totaal 1 keer bewerkt

45Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt do 20 sep 2018, 22:19

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Graafoto Medium
Tachondar Ziener
Hank. Schaapswolf
Dorien Leugenwolf
Theneka Cupido
Natjuh Heks
Debby Slotenmaker
Miejster jager

Tijdens de moordloze nacht koppelt Theneka zich zelf aan Djali.
Tachondar ziet die nacht dat Theneka cupido is een voegt hem toe aan het burger blok.
Dezelfde nacht sluit Debby Dorien op.


Dag 1 stemt iedereen op tijd en alles lijkt goed te gaan, maar Dorien verraadt Hank en verandert haar stem naar hem. Iedereen ziet hem na zijn dood als Yeti.

Tijdens de nacht sluit Debby Theneka op. Dorien valt Tachondar aan, maar hij wordt gered door Natjuh de heks.
Tachondar vergeet die nacht iemand te zien. Hij was een beetje te laat.

De volgende dag viseert het koppel Debby en zij sterft met 3 stemmen tegen 2. Iedereen is nu op de hoogte van een leugenstem.

In de laatste nacht wou Tachondar Graafoto zien, maar Djali wou hem weer dood en Natjuh stond klaar met haar vergif voor Djali.

46Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt do 20 sep 2018, 22:21

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Goed gegokt natjuh, of was de rol van Djali bekend in het blok?
Ik was overigens geen echte yeti Wink

47Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt do 20 sep 2018, 23:02

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Amai, gewonnen zonder iets te doen.
Ik ben toch goed hé Laughing


Ik had trouwens voor de burgertjes gekozen.
Goed gespeeld.

48Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt do 20 sep 2018, 23:33

Djali

Djali
Spammer i.o.

Haha dat was snel voorbij. Helaas lief, het mocht niet zo zijn :’( en sorry Hank voor mijn snelle verraad. Gefeliciteerd burgers!

49Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt vr 21 sep 2018, 03:02

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Theneka heeft de fout gemaakt om te druk verliefd te zijn.. en niet te reageren in het burgerblok.. En toen hoorde dat het een koppel was heb ik direct Tach apart bericht.. .. want goed slechf moet samen winnen

50Ronde 101- Maar dan echt - Pagina 2 Empty Re: Ronde 101- Maar dan echt vr 21 sep 2018, 09:25

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ja theneka verloor al snel mijn vertrouwen
eigenlijk waren we beter bezig dan ik verwachtte
maar als het goed-slecht koppel dacht te winnen, hebben we toch lekker die zege van voor hun neus weggekaapt :p

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum