Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 102 - Klimatologie 102: Geen vuiltje aan de lucht

+5
Doctor
Natjuh89
graafoto
Tachondar
Hank1705
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

graafoto schreef:Dokter?
Dat word rollen nalezen.

Ik mis ook een stem van Theneka, heb ik de kanarie geplet tijdens mijn val of ...

Whoehoe, bomenkwekerij.
Maar zonder dorien is dit toch niet hetzelfde.
Ben ik vergeten te vermelden, maar Theneka heeft inderdaad een gele kanarie

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

De eerste nacht eindigt met het vinden van Graafoto's lijk.
De 2e dag begint, jullie hebben tot vrijdag 22u om te stemmen.

Debby

Debby
Senior spammer

Nog niks bekend dus hou het voor nu random op Natjuh.
(maar alvast gestemd, weet niet of het morgen lukt)



Laatst aangepast door Debby op do 04 okt 2018, 22:59; in totaal 1 keer bewerkt

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

verhullende wolf gesignaleerd

ik wacht nog ff met stemmen, want ik hoop dat er wat info rondgebazuind wordt in de loop van de dag

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Hmmmmm leugenwolf en verhullende wolf. Ik moet ook even nadenken

Miejster

Miejster
Senior spammer

Theneka is zeker niet de leugenwolf. Verder heb ik ook nog geen info behalve dat ik dus zelf ook niet de leugenwolf ben. Op dit moment effe random op Tachondar tot er eventueel verdere info komt

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik stem op dit moment even op Debby. Ik heb geen idee wie slecht is. Maar ik ga mss niet voor 22 uur online kunnen geraken.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

.. Rip Graaf Sad  
Mijn stem gaat random naar Miejster

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Nog steeds niets wijs doctor dan maar

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

De 2e dag is ten einde, en helaas vallen er 2 slachtoffers. Tachondar wordt gelyncht door de burgers, zijn rol was de Groenteboer. Theneka legt het loodje door een allergische reactie op kanaries, zijn rol was Gezegende. De nacht breekt aan. Jullie hebben tot zaterdag 22u om uw activiteiten te voldoen.

Helaas niet aan verhaaltjes toegekomen, deze zullen er nog wel komen (met terugwerkende kracht)!

Debby

Debby
Senior spammer

Wow, zo gaat het ineens wel heel erg hard.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Oei... de verteller vermoord?

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hey waar is hank affraid bounce

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

De nacht is voorbijgegaan zonder doden, dus er is nu (tot maandag 22u) weer een dag.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Er komt niet veel info hier... vermoedelijk zijn wij als burgers een beetje in de penarie. Als ik een medeburger nomineer dan lyncht de leugenwolf deze... Ik moet dus een wolf proberen nomineren maar ik heb geen info.
Hopelijk nomineer ik dus een wolf en gaat de overige burger(s) mee in de stemming.

Kom op als iemand iets weet, nu is t moment!

Voor nu random : Natjuh



Laatst aangepast door Miejster op ma 08 okt 2018, 21:39; in totaal 1 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Random op drwho mits er iemand met goeie info komt..



Laatst aangepast door Natjuh89 op ma 08 okt 2018, 10:36; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Stem aangepast nieuw bericht)

Miejster

Miejster
Senior spammer

Natjuh volgt niet met mijn voorstel om als burgers samen te stemmen. Ze geeft ook geen enkele reden op waarom ze mij niet volgt. Daarom blijft mijn stem staan voor haar en zie ik in haar een wolf. DrWho lijkt hierdoor een burger te zijn. Kom op mensjes... info als er is of meeredeneren. We kunnen ze pakken!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Jij stemt op mij dus kan moeilijk op me zelf stemmen.. ik heb geen flauw idee wie de wolf is.
Tuurlijk wil ik op 1 lijn zitten met ee burgers... dus om mij nu zo verdacht te maken vind ik een hele raare set

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik vind je wel verdacht veel met je vinger wijzen, je beschuldigt Natjuh er van niet op haar zelf te stemmen.. Miejster dus wegens de rare redenatie

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Maar goed miesjter als je wil stem ik op mezelf
Natjuh gaat weer een zielig burgertje Sad

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ja inderdaad, mijn redenering klopt niet. Maar mijn principe wel he.

En met een leugenwolf erbij weten we niet veel. Enkel dat ik die niet ben, dat kan je makkelijk afleiden. Stel dat iedereen zo bij zijn/haar stemt blijft dan kan Natjuh of Doc de leugenwolf zijn en er mij of een andere burger uitstemmen.

Wie is er eigenlijk nog allemaal in leven?

Aangezien Natjuh zegt een burger te zijn en Doc dat niet doet, verander ik mijn stem naar Doc

Miejster

Miejster
Senior spammer

Debby moet nog stemmen en heeft al 2x op Natjuh gestemd

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Met de dood van Miejster (de valse engel) komen de burgers in een onoverbrugbare minderheid tegenover de wolven. De wolven winnen het spel.

- Doctor   Verhullende wolf
- Miester   Valse engel
- Djali     Dokter
- Debby    Gokker
- Tachondar   Groenteboer
- Graafoto    Priester
- Theneka   Gezegende //Zondebok
- Natjuh   Leugenwolf

De wolfjes hebben foutloos gespeeld. In extremis hadden de burgers alleen kunnen winnen als ze zelf álles goed deden en alles meezat, óf de wolfjes tegen elkaar gingen spelen op verdenking van goed/slecht koppel, maar dat was niet het geval. Deze laatste dag hadden ze in de normale situatie sowieso een dubbele stem van de gokker nodig waarna 's nachts de gokker vermoord had moeten worden terwijl de valse engel over de gokker waakte. Die dubbele stem kwam er niet (uberhaupt geen stem), waarna de 2 tegen 1 situatie 's nachts klaar was geweest.

Bedankt voor jullie deelname. Ik baal ervan dat de ronde niet is geworden wat ik er van had gehoopt (grotendeels door het ontbreken van verhaaltjes van mijn kant, deels ook door de inactiviteit), maar wellicht dat dit een andere ronde wel weer beter is!

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Het plan is altijd geweest om de globale opwarming te versnellen. Dat is de enige manier waarop de mensheid gaat investeren in interplanetaire reizen. Ik wil naar Mars

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum