Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Inschrijving Ronde 100 - wie, wat, wanneer!

+6
akaLucas
Snuffles
graafoto
Tachondar
Doctor
Hank1705
10 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hoihoi,

Om maar vast een voorzichtige opening te doen richting ronde 100 open ik alvast het inschrijftopic.

De jubileumronde beloofd wat, natuurlijk, maar gezien het verloop van afgelopen ronde stel ik voor het begin van de ronde rustig te zetten op een datum over een week of 1 á anderhalf, zodat iedereen weer fris, fit, fruitig en vol goede moed aan de jubileumronde kan beginnen!

Allereerst hebben we natuurlijk een spelleider nodig. Persoonlijk zou ik het wel zien zitten deze te leiden. Een unieke ronde vraagt om unieke omstandigheden, en wie anders dan de krankzinnige doctor Hank zou deze omstandigheden tot in perfectie kunnen creëren? Dit zou tegelijk het einde betekenen van de korte reeks, maar ik zou het ook niet erg vinden deze voor een later moment te bewaren en de eer aan een ander te gunnen ^_^

Spelleider: ???

Deelnemers: ???
Hank (mits geen spelleider)
Doctor
Tachondar
Graafoto
Snuffles
akaLucas
Natjuh89
Debby
Mattio
Backslide
Miejster



Laatst aangepast door Hank1705 op za 21 apr 2018, 12:36; in totaal 6 keer bewerkt

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik doe ook mee

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

#metoo

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

The 100? Ik doe zeker mee

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Yes, ik meld me ook aan Smile

akaLucas

akaLucas
Poging tot spammer

Ik doe ook mee

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik doe ook wel weer mee...

Debby

Debby
Senior spammer

Ik ben erbij!

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik ben erbij! Sorry, had wel het Fb-berichtje gezien maar nog niet eraan gedacht dat ik mijn deelname hier moest aankondigen. Natúúrlijk doe ik mee met de jubileumronde!

Backslide

Backslide
Junior spammer

Misschien ook maar even inschrijven!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum