Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Schooljuffrouw

+2
Hank1705
stefan003
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Schooljuffrouw  Empty Schooljuffrouw ma 12 feb 2018, 23:36

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

De Schooljuffrouw
Zij mag elke dag een of twee spelers aanwijzen die, net als zijzelf, 'voor straf' niet mogen stemmen in de stemronde. Ondanks dat ze zelf niet stemt, mag ze natuurlijk wel meegaan in de discussie.

2Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw ma 12 feb 2018, 23:57

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Gebeurd dit publiekelijk? Zo niet, weten de "slachtoffers" dat ze geen stemrecht hebben? En zit er nog iets aan vast als geen 2 dagen op rij dezelfde personen aanwijzen

3Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 00:04

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Ze mag zelf dus nooit stemmen en ik zou zeggen publiekelijk zeggen wie niet mag stemmen. Iedereen is toch al op de hoogte wie deze rol heeft omdat die zelf nooit stemt. Maar door andere aan te wijzen die niet mogen stemmen is ze wel krachtig en een zeker gevaar als ze op het juiste spoor zit.

Maar we kunnen het nog helemaal vorm geven na wat we denken dat werkt voor op het forum

4Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 00:07

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Neutrale rol of goede rol? scratch

5Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 00:16

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Weet ik niet, wat denken andere?

6Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 08:46

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Is het dan niet te simpel om de schooljuffrouw er uit te halen?

7Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 09:34

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Klopt, maar wanneer zou jij dit doen als wolf? Ze is niet een echte bedreiging. Ook als burger ga je haar er niet uit stemmen omdat ze goed is..

8Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 10:01

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik zou haar anoniem houden. Dan kun je ook iets bij de secretaris gooien, maar het gaat me er meer om dat het spel leuker is met minder rollen die bekend zijn.

9Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 10:49

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Dan zouden we de rol een twist moeten geven.

Zelf mag ze stemmen (zo weet niemand wie ze is) maar ze moet snachts aan de spelleider doorgeven welke (1 of 2) speler straf heeft en overdag niet mag stemmen. (ik zou met 1 beginnen)

De spelleider neemt het dan mee aan het einde van de nacht (dat hij het er na ze verhaal bij zet wie niet mogen stemmen komende dag)
Op deze manier kunnen burgers en wolven zelf nadenken hoe ze gaan stemmen.

Regel, juf mag niet 2 keer achter elkaar de zelfde speler aanwijzen?
Door het toch open te spelen krijg je geen verwarring ivm Leugenwolf of iets.

Andere optie, de juf mag 1 uur voor de dag om is 1 speler zijn stem ongeldig verklaren aan de spelleider. Dan heeft ze echt invloed op het resultaat. De spelleider moet het dan wel voor ze verhaal vertellen welke speler zijn stem ongeldig is verklaard.

10Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 11:30

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik zou inderdaad zeggen dat de Schooljuffrouw per PM aan de spelleider moet doorgeven wie de volgende dag straf heeft, anders wordt ze er geheid uit geplukt door ófwel de wolven, ófwel de burgers naarmate het einde van een ronde nadert.

Twee spelers straf geven lijkt me nogal overpowered, dus ik zou zeggen één speler. Bovendien: als die speler vergeet te stemmen, krijgt-ie gewoon een gele kanarie. Razz

11Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 14:04

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

2 spelers leek mij idd ook te veel. Dat werkt alleen als je met een grotere groep zou spelen (16+ of zo)

12Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 16:26

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Is de juf goed, neutraal of extra?

13Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 16:39

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

De Schooljuffrouw:
De Schooljuffrouw mag elke nacht een spelers aanwijzen die 'voor straf' niet mag stemmen in de stemronde.
Welke speler er niet mag stemmen moet tijdens de nacht via PM aan de spelleider worden doorgegeven. De spelleider verteld bij aanvang van de dag wie er niet mag stemmen die dag.
Als de Schooljuffrouw snachts sterft gaat de straf niet door.

14Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 17:38

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik zou hem als extra doen Smile

15Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 18:53

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Wat als haar stem gewoon niet telt, maar ze mag gewoon stemmen. Dan is het ook een fake stem

16Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 19:05

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Dan is ze net een Leugenwolf en kan het denk ik verkeerde verwarring geven

17Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw di 13 feb 2018, 19:13

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik vind de chaos fantastisch

18Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw do 22 feb 2018, 16:53

Djali

Djali
Spammer i.o.

Misschien alleen zeggen dat iemand straf heeft maar niet wie? Dan telt de stem van de gestrafte speler dus niet mee en kan er aan het eind van de stemming gepuzzeld worden wiens stem niet meetelde. Als iemand direct aan het begin van de dag weet dat hij toch niet kan stemmen, moedigt dat wegblijven van het forum aan terwijl ik eigenlijk vind dat iedereen altijd actief moet zijn, ook als ie even geen rol te spelen heeft.

19Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw do 22 feb 2018, 21:51

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Als iemand dood is blijft hij ook niet weg van het forum en het is wel van belang om te weten wat de andere stemmen die dag. Dus ik denk niet dat dat een probleem is. En in jou verhaal kan er ook een Leugenwolf aanwezig zijn. Dus geen duidelijkheid.

Maar ook als je het niet meedeelt wie er straf heeft kunnen andere spelers er niet meer op in spelen.

20Schooljuffrouw  Empty Re: Schooljuffrouw do 22 feb 2018, 22:45

Djali

Djali
Spammer i.o.

Als er vooraf aan de stemming wordt gezegd dat er een gestrafte speler is dan weet men dus al dat de stemming niet is wat hij lijkt. Soms zal dan inderdaad wel onduidelijk zijn wat de leugenwolf heeft gemanipuleerd maar dat is juist ook wel weer interessant toch? De leugenwolf kan dan zelfs per ongeluk een gelijkspel veroorzaken wanneer hij er juist iemand uit probeert te krijgen.

Ik meen wel te zien dat doden het spel over het algemeen niet meer zo volgen en niet echt online komen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum