Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Dorpoudste

+4
Natjuh89
Hank1705
Mattio
stefan003
8 plaatsers

Dorpsoudste toevoegen tot de mogelijke rollen?

Dorpoudste I_vote_lcap67%Dorpoudste I_vote_rcap 67% [ 4 ]
Dorpoudste I_vote_lcap33%Dorpoudste I_vote_rcap 33% [ 2 ]
Totaal aantal stemmen : 6


Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Dorpoudste Empty Dorpoudste ma 12 feb 2018, 23:32

stefan003

stefan003
Spammer i.o.


Dorpsoudste:
De Dorpsoudste overleeft één aanval van de weerwolven. Bij een tweede aanval gaat hij toch dood.
Als de dorpsoudste sterft door eliminatie van de dorpelingen, de heks of de jager, dan verliezen alle eerste rollen hun speciale eigenschap, lijk uitgezonderd.
Voorbeeld: heks, beul, ziener, etc kunnen hun krachten niet meer gebruiken en worden weer normaal burger. Slechte hulpjes verliezen hun krachten ook, maar blijven slecht geallieerd.
Leugenwolf, Schaapswolf en verhullende wolf etc worden allen weer "gewone" wolven.

Alle extra (2de) rollen blijven behouden: geliefden, witte weerwolf, adellijken, burgemeester, ijzeren heijn, etc.
Als een conversiewolf wolf al gebeten heeft gaat de conversie ook gewoon door.
Uitgegeven drankjes door alchemist en druïde blijven bestaan en bruikbaar, maar gebruikte drankjes verliezen hun kracht.




————————

De Dorpsoudste
Hij overleeft één aanval van de weerwolven. Bij een tweede aanval gaat hij toch dood. Als de dorpsoudste sterft door eliminatie van de dorpelingen, de heks of de jager, dan verliezen alle inwoners hun speciale eigenschap.

Kunnen we hier nog een draai aan geven en toevoegen?



Laatst aangepast door stefan003 op wo 14 feb 2018, 09:58; in totaal 1 keer bewerkt

2Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 11:37

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

...dan verliezen alle inwoners hun speciale eigenschap? Hoe moet ik dat voor me zien? Shocked

3Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 12:31

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dat een jager niemand meer kan meenemen bij zijn dood, de beul niemand meer beulen, de ziener niet meer kan zien (al heb ik ook wel forums gezien waar de ziener dan uitgezonderd wordt dus je dan overblijft met ziener en de rest wordt dan gewoon burger zonder krachten), etc.

4Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 13:15

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Dat is op zich best interessant, maar is het dan niet zo dat de wolven zo snel mogelijk zullen proberen de Dorpsoudste uit te schakelen?

5Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 13:37

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Wellicht. Maar als ze het s nachts proberen dan zal de 1e poging falen, en zij weten niet of dat komt door een beschermactie of iets anders. Maar als ze het overdag proberen en het lukt ze, dan verliezen ze zelf ook hun krachten en worden ze gewone wolven.

Voor de wolven wel een voordeel, maar de kans dat ze te weten komen wie de dorpsoudste is, is nihil natuurlijk.

6Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 13:56

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Het is echt een twist aan het spel. Ieder die zijn rol al heeft vervuld heeft geluk. En dat sjamaan en Leugenwolf etc hun kracht verliezen is ook een voordeel voor de burgers.

7Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 16:19

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Dorpsoudste:
De Dorpsoudste overleeft één aanval van de weerwolven. Bij een tweede aanval gaat hij toch dood.
Als de dorpsoudste sterft door eliminatie van de dorpelingen, de heks of de jager, dan verliezen alle eerste rollen hun speciale eigenschap, lijk uitgezonderd.
Voorbeeld: heks, beul, ziener, sjamaan, etc worden alle weer burger. (ook slechte hulpjes worden dus weer brave burgers)
Leugenwolf, Schaapswolf en verhullende wolf etc worden alle weer "gewone" wolven.

Alle extra (2de) rollen blijven behouden (geliefde, witte weerwolf en overige rollen die nog werkzaam kunnen zijn).
Als een conversiewolf wolf al gebeten heeft gaat de conversie ook gewoon door.



Laatst aangepast door stefan003 op di 13 feb 2018, 17:55; in totaal 1 keer bewerkt

8Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 17:37

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik stel voor om alle eerste rollen hun kracht te laten verliezen (uitzondering lijk?), processen die in gang zijn gezet door te laten gaan (wraak, conversie, eventuele ongebruikte drankjes in omloop) en extra rollen te laten behouden (geliefden, zielsverwanten, witte weerwolf, burgemeester, ijzeren heijn).

9Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 17:38

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Oe dat kan het spel wel heeel intressant maken Razz

10Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 17:39

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Kan het deels toevoegen Hank.
Ijzerenhein bijvoorbeeld heeft geen zin meer. Maar witte wolf nog wel.
Wraak engel word burger dus kan geen wraak meer nemen
Drankjes etc zijn er niet zonder de heks maar een conversiewolf die al gebeten heeft gaat wel gewoon door

11Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 18:56

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Is het een aparte rol of een bijrol?

12Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 19:04

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Gewone rol. Neutraal. Omdat hij goed en slecht wat kost

13Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 19:14

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Bij de drankjes zat ik meer te denken aan de drankjes van de alchemist en druide, niet zozeer aan die van de heks.
Bij de wraakengel had ik meer het idee dat de persoon vervloekt werd dan dat de engel in persona wraak nam, dus dat zal een verkeerde interpretatie van mij zijn. :p

In het geval dat er druide/alchemist drankjes in omloop zijn zouden burgers hun krachten terug kunnen krijgen, en dan heeft een ijzeren heijn nog wel nut. Het grote verschil is dat de heks zelf de drankjes moet gebruiken, en de druide/alchemist kunnen ze doorgeven.

14Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 19:17

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik vind het een rare rol. Geen rol zou mogen zo veel macht hebben dat die invloed heeft op alle spelers vind ik. Als die in het begins terft, wordt het zelf ssaai zodner die rollenkrachten

15Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 19:23

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Soms denk ik ook wel eens dat het leuk zou zijn terug te gaan naar de essentie van het spel: burgers tegen wolven. Daarom denk ik dat zo'n rol juist leuk is om af en toe in de ronde te stoppen.

16Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 19:54

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

]Dorpsoudste:
De Dorpsoudste overleeft één aanval van de weerwolven. Bij een tweede aanval gaat hij toch dood.
Als de dorpsoudste sterft door eliminatie van de dorpelingen, de heks of de jager, dan verliezen alle eerste rollen hun speciale eigenschap, lijk uitgezonderd.
Voorbeeld: heks, beul, ziener, sjamaan, etc worden alle weer burger. (ook slechte hulpjes worden dus weer brave burgers)
Leugenwolf, Schaapswolf en verhullende wolf etc worden alle weer "gewone" wolven.

Alle extra (2de) rollen blijven behouden (geliefde, witte weerwolf en overige rollen die nog werkzaam kunnen zijn).
Als een conversiewolf wolf al gebeten heeft gaat de conversie ook gewoon door.



Zou jij deze aankunnen passen Hank? Naar hoe jij denkt dat hij goed en duidelijk is.

17Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 19:56

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Tachondar schreef:ik vind het een rare rol. Geen rol zou mogen zo veel macht hebben dat die invloed heeft op alle spelers vind ik. Als die in het begins terft, wordt het zelf ssaai zodner die rollenkrachten

Als we de rol goed maken zouden we hem gewoon eens kunnen proberen om te zien hoe het spel loopt. Is het niets dan is het niets

18Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste di 13 feb 2018, 20:09

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dorpsoudste:
De Dorpsoudste overleeft één aanval van de weerwolven. Bij een tweede aanval gaat hij toch dood.
Als de dorpsoudste sterft door eliminatie van de dorpelingen, de heks of de jager, dan verliezen alle eerste rollen hun speciale eigenschap, lijk uitgezonderd.
Voorbeeld: heks, beul, ziener, etc kunnen hun krachten niet meer gebruiken en worden weer normaal burger. Slechte hulpjes verliezen hun krachten ook, maar blijven slecht geallieerd.
Leugenwolf, Schaapswolf en verhullende wolf etc worden allen weer "gewone" wolven.

Alle extra (2de) rollen blijven behouden: geliefden, witte weerwolf, adellijken, burgemeester, ijzeren heijn, etc.
Als een conversiewolf wolf al gebeten heeft gaat de conversie ook gewoon door.
Uitgegeven drankjes door alchemist en druïde blijven bestaan en bruikbaar, maar gebruikte drankjes verliezen hun kracht.

19Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste wo 14 feb 2018, 09:55

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Dankje, dat is duidelijker dan wat ik er van kon maken.
Ik ga hem bovenaan zetten met een poll

20Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste do 22 feb 2018, 16:35

Djali

Djali
Spammer i.o.

Dit vind ik wel een leuke. Niet er standaard in maar kan wel een mooie plottwist zijn opeens

21Dorpoudste Empty Re: Dorpoudste do 22 feb 2018, 21:53

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Dit is een rol die niet vaak gebruikt zal worden maar juist daarom zo leuk kan zijn

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum