Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

En nu.. Bloeien of weer sterven voor de komende 3 jaar..

+6
Hank1705
graafoto
Doctor
Backslide
Miejster
Stefan003(spel)
10 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ik zou heel graag nog meer rondes spelen maar ik stap zondag ochtend in een vliegtuig en ben ongeveer 6 weken backpacken in thailand en omgeving. Ik zou het heel leuk vinden om na die tijd het weerwolven weer regelmatig op te pakken als daar animo voor is.. En het niet nu even bloeide en na 4 weken uitsterft :p

Veel plezier iedereen, geniet! Over speel het niet en tot snel! (zal tussen tijds wel af en toe eens meekijken als ik kan)

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Ik stem voor weer weerwolven! Om de week of zo, om het niet te overdoen En nu.. Bloeien of weer sterven voor de komende 3 jaar..  829688

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Heel veel plezier in Thailand Stefan!! Heel vet dat jullie dit gaan doen.

Wat betreft weerwolven had ik (uiteraard) ook al nagedacht. Is het een idee om af te spreken dat er in principe voortaan elke eerste van de maand een ronde start? Dat is een vast patroon dus niet al te lastig te onthouden. In de de twee dagen ervoor laat iedereen die mee wil doen dit weten en wordt de spelleider bepaald en zo. Op die manier wordt het niet zo tijdsintensief maar blijven we wel af en toe een rondje spelen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Heel goed idee! Ik stem voor.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ja mij lijkt dat ook goed.

Ik wil gerust ook nog eens een rondje leiden, maar nu zal dat moeilijk gaan. 3 november ben ik een weekje in zee en kan ik niet meespelen. Vanaf 10 november kan ik er weer tegenaan ^^

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik wil ook wel nog meedoen. Idd 1 rondje per maand lijkt me leuk en haalbaar.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik wil ook meedoen! 1 rondje per maand moet ons toch wel lukken

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik vind het een goed idee, alleen denk ik dat je dan wel meer teleurstelling hebt als je er de eerste dag uit gestemd wordt, dan heb je gewoon anderhalve maand (bijna) geen weerwolven, terwijl je er op zo'n moment misschien wel naar uit kan zien?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

*een maand  (immers, elke 1e van de maand een nieuw spel :3 )

Persoonlijk ben ik ook niet tegen vaker overigens, maar ik weet niet hoe andere mensen met hun agenda zitten. Dus eigenlijk ben ik pro (minstens) eenmaal per maand een ronde Smile

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hank1705 schreef:*een maand  (immers, elke 1e van de maand een nieuw spel :3 )

Ik neem voor een gemiddelde ronde 2 weken, dus dan speel je de laatste 2 weken van de maand ook niet. En dan ga ik er vanuit dat je die ronde helemaal uitspeelt, wat ook nog maar te bezien valt...

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

we zullen wel zien, voor nu lijkt het me belangrijk dat we kunnen voortzetten

Backslide

Backslide
Junior spammer

O I'm all in, ik zou het alleen vervelend vinden als mensen er een naar gevoel aan overhouden als ze er meteen worden uitgestemd

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Zoals ik deze ronde. Ik ben ook voor en als weer vlot, dan kan het vaker. Ik ben er zelf ook niet van de 5de tot de 12de.

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Als er opnieuw gespeeld word doe ik zeker mee, niks leuker dan ww spelen vind ik.

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Als iedereen zorgt dat zijn goede e-mail adres geregistreerd staat, kunnen we een massa mail versturen wanneer nodig/voor een ronde. Kan je denk ik aanpassen bij je profiel instellingen

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Klopt helemaal! Ik heb de mijne ook aangepast enkele dagen geleden ^_^

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Leuk! Tach jij had Natjuh toch op fb? Misschien kun jij haar vragen of v8power nog eens meespelen leuk zou vinden? En graaf, denk jij dat woogle nog eens mee zou willen doen?

https://weerwolfenco.actieforum.com

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

heb eens gevraagd

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Hoe meer mensen hoe beter. Dan kan je als je snel dood bent snel een nieuwe ronden in maar als je wat minder wilt spelen kun je er ook 1 overslaan. Nu als mensen overslaan zijn we met te weinig :p

Debby

Debby
Senior spammer

Goed idee

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

er komt precies geen reactie van natjuh of haar moeder :/

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum