Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

#92 Kunnen we nog een ronde regelen?

+9
Backslide
δόριεν
Hank1705
Valkyli
stefan003
faleria
Doctor
graafoto
basserbas
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dan hebben we eerst meer mensen nodig :mrgreen:

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Amai wat is het hier druk ineens :p

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Hier nog een oud-gediende die wel in is voor nog een potje! bounce 

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hank
Backslide
Graafoto (?)
Dorien
Mattio

Nog maar 3 nodig  bounce 

https://weerwolfenco.actieforum.com

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Er was toch al een lijstje?

graafoto
DrWho
Faleria
Valkyli
Hank1705

Dus dat maakt:

graafoto
DrWho
Faleria
Valkyli
Hank1705
Backslide
Dorien
Mattio

Als ik mij niet vergis!!

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

dorien, misschien een mail dr uit sturen, dat we gewoon nog ff 1 ronde doen na dat we een tijdje stil hebben gezeten. misschien is dr animo voor 1 rondje

Moustache

Moustache
Junior spammer

Heyo, ben weer ff terug. Travian spelen doe ik al een jaar niet meer, en dat bevalt me eigenlijk wel goed. Een vergelijkbaar (en nu nog klein) spelletje is ways of history, dus voor wie daar interesse in heeft.
Momenteel ben ik echter regelmatig te vinden in Wurm, als burgemeester van Black Pearl op de exodus-server. Daar heet ik Brocules.
Helaas lijkt het weerwolfgebeuren definitief ten einde te zijn hiero. Jammer, maar aan alles komt nu eenmaal een einde. Iig, voor wie dit leest, bedankt.
gr. Freek

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

ach ja, t was leuk zolang het duurde..


en toch kom ik hier bijna eens per week kijken of er nog iemand wat heeft gereageerd Smile

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

net ff wurmonline trailer bekeken, ziet dr goed en leuk uit.
minder druk en hekties dan travian denk ik? geen gevechten en zo?

Moustache

Moustache
Junior spammer

Ja, inderdaad. Wurm is een ''sandbox''game en als zodanig uniek in zijn soort. Er zijn twee soorten servers: pve en pvp. In pve-servers is de omgeving je vijand (beestjes, de elementen (dag/nacht ritme, mist) en zo) en in pvp-servers zijn je medespelers je vijand (of bondgenoot) en de omgeving wat minder.
Verder is het (heel erg veel) craften, van een simpel mesje of naald tot een heel eiland met huizen erop..... of je eigen wapenuitrusting, of boten. Je kunt je eigen wijnboerderij beginnen, veefokkerij etc. etc. Eigenlijk te veel om op te noemen.
't Nadeel van dit alles: er is geen enkel vooruit gestippeld pad dat je kunt of moet volgen, je moet je eigen doelen stellen en dat kan nog wel eens lastig zijn.....

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Moustache schreef:Iig, voor wie dit leest, bedankt.
gr. Freek

Een dankwoord dat ik graag wil onderstrepen! Ik heb niet zo vaak meegedaan als sommige anderen hier, maar wel altijd met plezier - hoe kort de rondes zo nu en dan ook hebben geduurd voor mij!
Gr, Mathijs

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Ik ben ook nog steeds in voor een rondje weerwolven.

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

jammer genoeg is er daar voor te weinig activiteit

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

stefan003 schreef:ach ja, t was leuk zolang het duurde..


en toch kom ik hier bijna eens per week kijken of er nog iemand wat heeft gereageerd Smile

Nog steeds? Surprised Lang stil geweest hier. Hoi wie dit leest! Hoe gaat het?

x Dorien

https://weerwolfenco.actieforum.com

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

jep.. nog steeds...  Embarassed 

met mij gaat goed hoor, met jou dan?

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Haha wauw. Ja gaat wel, volgende week weer beginnen met studie.. bwehhhh. Heb wel een hele leuke vakantie gehad Smile
Met jou?

https://weerwolfenco.actieforum.com

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

leuk, welke studie? en wat heb je gedaan of waar ben je geweest waardoor de vakantie zo leuk was? Very Happy

met mij ook alles goed hoor! getrouwd sinds 8 aug Smile pak, jurk, ceremonie, feest.. alles er op en er aan Very Happy donderdag 28 aug terug gekomen van de huwelijksreis, 3 weken luxemburg Smile

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

WOW!

allez proficiat e Stefan!

(en jah, kdacht hier nog eens aan dus was benieuwd of er nog activiteit zou zijn Very Happy)

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Supertof Stefan! Gefeliciteerd!

Ik deed academische pabo (combinatie van pedagogische wetenschappen & opleiding leraar basisonderwijs) maar zat sinds december overspannen thuis. Nu een nieuwe poging met alleen pedagogische wetenschappen. En ik ben naar Sri Lanka geweest Smile

https://weerwolfenco.actieforum.com

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

thnx killerboth Very Happy
ik heb het forum nog steeds in firefox in dat opstartscherm staan dus kijk er nog bijna eens per week xD

@doortje: dankje Smile
hoop dat het je beter af gaat deze keer.
sri lanka? wat vet! alleen of met meer mensen? zal wel mooi geweest zijn of niet? hoelang ben je dr geweest?

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

nog 8 berichten en dan zit ik eindelijk op de 500.. xD

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Dankje. Mjah, studie zelf was het probleem niet zo maar deed ook een bestuursjaar dus dat was met elkaar allemaal een beetje teveel van het goede. Maar aankomende donderdag is m'n bestuursjaars afgelopen en ben dus gestopt met één studie dus dat zou een hele hoop moeten schelen Smile
1,5 week maar ^^ Mijn broer heeft vier maanden door Azië gereisd dus ik heb hem uitgebreid opgehaald zeg maar. Samen beetje rond getrokken door, gesnorkeld, safari, bergen in, was heel gaaf.

https://weerwolfenco.actieforum.com

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

vet Very Happy

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

hmm.. zo kom ik nooit aan de mooie 500 berichten he... xD

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Tja, je geeft me ook niet veel inspiratie voor voortzetting van het gesprek met 'vet' als reactie :p

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum