Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #79 - De gevangenis voor Bijzondere Delinquenten

+10
Telemachus (killer)
Kauna
Boet
Debby
Тхенекаъ
Miejster
Hank1705
Moustache
graafoto
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 6]

Kauna

Kauna
Junior spammer

graafoto schreef:
Kauna schreef:Ik stem op Miejster, wie houdt er nu van pantoffeldiertjes??

BTW, ik zit hier echt onschuldig, ik snap er niets van!!
Stem niet vergeten dik zetten Kauna !!!

Thanks, zag het zelf ook al. Het dubbeldrukken lukt niet, het dubbelstemmen heeft een ander al gedaan, dus nu alles maar in één keer aangepast. Ronde #79 - De gevangenis voor Bijzondere Delinquenten - Pagina 2 829688

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

graafoto schreef:O neen, mijn toilettas...

Dubbelzinnig Ronde #79 - De gevangenis voor Bijzondere Delinquenten - Pagina 2 829688
Even 'offtopic':
Wauw, we zijn wel creatief deze ronde Very Happy

Roel


Junior spammer

Ik weet het weer, mijn stem gaat naar Hank

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hmm dit gaat de verkeerde kant op.
Voor nu stem ik killerboth voor lijfsbehoud.

Tip: je kunt beter debby stemmen dan op mij =)

El tigre


Poging tot spammer

Geen idee wat ik hier doe...
Ik stem op Kauna aangezien die ook op mij stemde...

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Tjah; blijkt dat ik ook nog anarchistische trekjes heb. Had ik dat niet al eerder vermeld? :p

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

El Tigre rook het 's avonds direct. Worteltjes voor het avondeten! Onmiddellijk kwam hij overeind van zijn bed waar hij een Suske&Wiske had liggen lezen, en trok zijn capuchon over zijn hoofd. Werk aan de winkel. Als geboren kleptomaan met een groot zwak voor worteltjes betekende dit voor hem een lange en uitdagende avond. Toen de etensbel klonk, zorgde hij er expres voor dat hij niet vooraan in de rij kwam te staan maar juist achteraan, zodat hij goed kon zien aan welke tafels de gevangenen zaten die de meeste worteltjes hadden opgeschept. De vegetarische Theneka bleek de grootste liefhebber dus El Tigre schoof naast hem aan tafel en wachtte totdat zijn buurman in geanimeerd gesprek was geraakt. Onopvallend stak hij zijn hand uit, griste een paar worteltjes van Theneka's bord en liet die in zijn zak glijden. Binnen enkele minuten was de inhoud van theneka's bord met bijna de helft minder geworden en El Tigre was tevreden: opnieuw een aantal wortels om aan zijn geheime wortel-buit toe te voegen die hij onder de 3e losse vloertegel van rechts in zijn cel had verstopt. Terwijl zijn hand uitschoot voor een laatste graai, prikte theneka enthousiast zijn vork in de worteltjes.
'Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaahh!'
Verbaasd keek Theneka naar zijn bord en moest constateren dat er in plaats van een worteltje, opeens een hand aan zijn vork zat. Hij trok hem eruit en keek zijn buurman met opgetrokken wenkbrauwen aan.
'Wat moet jouw hand in mijn bord?'
Debby stond op en schudde aan El Tigres trui. Een paar worteltjes vielen uit het vak op de grond.
'Jij dief...' begon Theneka, terwijl hij rood aanliep. 'Een beetje mijn avondeten jatten... dief!'
En hij vloog El Tigre aan.

Binnen enkele ogenblikken stonden alle gevangenen om het over de grond rollende tweetal heen. 'Vechten! Vechten! Vechten!' brulden ze, terwijl er met vorken en (plastic) messen op de tafels werd gebonkt. De enige die zich aan het rumoer onttrok was Moustache, die met zijn rug naar de rest toe iets bij de etenspannen stond uit te spoken.

Bewaking kwam aangehold en even later werd theneka afgevoerd naar de isoleercel.

EINDE VAN DE DAG
Niemand sterft
Deze nacht eindigt woensdagavond om 22:00u

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Komaan Moustache, wou je wat extra smaak aan de soep toevoegen of wat???
Geen doden, positief want ook geen burgers dood en waarschijnlijk geen leugenwolf.
Negatief, want nu zijn we ook geen stap verder...

Als je niet weet wie te zien ....

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Grmbl. Altijd ik.EN WAAROM THENEKA IN DE ISOLEERCEL? EN NIET DIE DIEF? O.O (ik zei je toch, deze gevangenisbewaardster wil mij helemaal voor haar alleen, mwahahaha.)

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Let maar op dat het niet Maureen is die je deze nacht bezoekt, ze is ook een gevangenis bewaarder maar ze is nog veel strenger.
Ze heeft al mijn slipjes afgenomen en Debby heeft ze aangekleed.
Er zijn zelfs geruchten dat ze electriciteit op de muren van Moustache laten monteren heeft, maar ik vertel het hem niet, zal hem leren in mijn toilettas urineren Twisted Evil

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

Ik ben zo eng dat ik bang wordt van mezelf

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Zie je wel, ik stem op Maureen Ronde #79 - De gevangenis voor Bijzondere Delinquenten - Pagina 2 17387

Moustache

Moustache
Junior spammer

Dat er de eerste dag niemand gelynchd wordt, is alleen maar goed voor de burgers. Als er meer mensen met meerdere stemmen zijn, zal één van hen wel een wolf zijn die door de wolven is gered. Ai, dat gepraat over wolven doet me denken aan het uitzetten van geurvlaggen en ik voel al weer enige aandrang aankomen.....

Kauna

Kauna
Junior spammer

Wat doen al die idioten hier? Kan iemand me hieruit halen?

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

scratch Volgens mij ben je niet de enige die hier weg wil

Debby

Debby
Senior spammer

Goed begin.

Ook ik moest een gevangenispak aan, bah.
Het zit voor geen meter.
Maar zodra ik weer in mijn cel ben, gaat die uit grrr.

El tigre


Poging tot spammer

Ik eet niet eens graag wortelen... scratch

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Je doet het, en je vind het leuk! geek
Ze zegt toch ook niet dat je ze opeet trouwens ?Razz

edit: Als je ze niet opeet, wat doe je er dan mee? Suspect
Wil ik dat eigenlijk wel weten is dan de volgende vraag Ronde #79 - De gevangenis voor Bijzondere Delinquenten - Pagina 2 86336

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Na het onfortuinlijke avondmaal gingen de gevangenen weer terug naar hun cellen. Met behulp van het op-de-muren-klop-systeem dat ze vandaag tijdens het recreatie-uurtje hadden ontworpen werden er nog even wat sterke verhalen hier en daar uitgewisseld maar daarna werd het rustig. De twee bewaarders die deze nacht de dienst hadden, Maureen en Dorien, hadden een rustig nachtje.

Eind van de nacht
Er sterft niemand
Deze dag eindigt donderdagavond om 22:00u
Jullie mogen nu stemmen



Laatst aangepast door Dorien op do 21 maa 2013, 13:35; in totaal 1 keer bewerkt

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Gaat de goede kant op Smile

Heb niets te verbergen dus open maar direct de aanval op debby .
Tijd om er een slechtje uit te werken.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ps vrijdagavond? Ter ere waarvan? :p

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Is er een bericht van mij verdwenen?
Censuur !!!
Onze vrije meningsuiting zijn we hier ook al kwijt, waar vind ik een slipje?
Geen dode tijdens de nacht is nog beter dan geen dode tijdens de dag.
Beschermengel, heks, slotenmaker of luie wolven?
Mis ik iets?

Debby

Debby
Senior spammer

Ik stem maar weer op Theneka
Ik heb geen flauw idee.

Roel


Junior spammer

Vorige keer zat ik ook op Hank, ik laat het daar bij.

Moustache

Moustache
Junior spammer

Denk dat ik maar met hank meestem op Debby. Hij klinkt erg zeker van zijn zaak, alsof hij meer weet. Bovendien is hij de eerste en meestal zijn de wolven de laatsten die de stemmen uitbrengen, omdat ze eerst moeten vergaderen...
't Is trouwens erg vroeg in de ochtend, tijd voor mijn ochtendplasje. Jammer da'k in mijn cel zit, dus zal ik dat lelijke roestvrijstalen ding daar in de hoek van mijn cel maar moeten gebruiken. En zo'n lawaai dat dat dan maakt, 'k voel me helemaal bekeken.....

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum