Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #78 The Walking Dead

+9
MaureenxBowy
Boet
Miejster
Den Bever
Moustache
Kauna
Hank1705
Telemachus (killer)
Plop
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

51Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead za 09 maa 2013, 19:52

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Wauw, powerplay opeens Shocked
Ik stem op den bever trouwens... Er zijn kennelijk spelers die verschrikkelijk veel info kunnen halen uit die eerste dag en 2 nachten. scratch ikke dus niet, dus ik blijf neutraal

(is dat een teken van zwakte? Geen partij kiezen?Embarassed )

52Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead za 09 maa 2013, 20:40

Gast


Gast

ik vind dit meestemmen op kauna verdacht, wil iemand haar het zwijgen op leggen? Moustache it is

53Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead za 09 maa 2013, 21:02

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Hank1705 schreef:Wauw, powerplay opeens Shocked
Ik stem op den bever trouwens... Er zijn kennelijk spelers die verschrikkelijk veel info kunnen halen uit die eerste dag en 2 nachten. scratch ikke dus niet, dus ik blijf neutraal

(is dat een teken van zwakte? Geen partij kiezen?Embarassed )

Zwakte is overal hoor... maar immens veel intel blijkbaar... please do share?

54Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead za 09 maa 2013, 22:13

Kauna

Kauna
Junior spammer

Djali schreef:ik vind dit meestemmen op kauna verdacht, wil iemand haar het zwijgen op leggen? Moustache it is
Daar lijkt het wel op hè! En het is ze gelukt maar goed het geeft wel wat aanwijzingen zou ik zo denken.

55Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead za 09 maa 2013, 22:17

Plop


Aankomend spammer

Urenlang word er gezocht naar Roel, de volgende dag besluiten Moustache en Anno. om samen met Wooglepuff te gaan zoeken naar Roel.
Na een lange voormiddag zoeken komen ze aan een open plek waar er een mooie hert staat.
Wooglepuff gaat er zachtjes naar toe en ze kan hem bijna aanraken als ze ineens neergeschoten word door Kauna die daar aan het jagen is.
Kauna is er natuurlijk het hart van in en Woogle die nog leeft maar op het randje van dood is word meegenomen naar een boerderij waar dokter Boet direct de wonde probeert te verzorgen.
Den Bever en Kauna worden op pad gestuurd om zuurstof te gaan halen omdat Woogle enkel nog door een operatie kan gered worden.
In het universiteit ziekenhuis vinden ze de benodigdheden maar jammer genoeg is het daar ook overwoekerd door walkers.
Even later staat DenBever voor een moeilijke keuze.
Opgegeten worden samen met Kauna of Kauna achterlaten voor de walkers om zo alleen te kunnen ontsnappen zodat ook Woogle nog kan gered worden.
DenBever richt zijn pistool naar het been van Kauna, een schot weerklinkt.
Even later zit DenBever terug in zijn wagen op weg naar de boerderij... Alleen...

Kauna sterft als Weerhamster

Het is nu nacht tot 10/03-22u00

56Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead za 09 maa 2013, 22:53

Gast


Gast

nou dat gaat lekker...

57Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead za 09 maa 2013, 23:47

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow... das niet best! toen ik weerhamster las dacht ik, "yes eindelijke een slechte". Toen ik de uitleg ging opzoeken merkte ik plots dat een weerhamster eigenlijk een zeer sterke goede is. Verdorie Kauna... ik kan je dus niet echt goed inschatten he.

58Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead zo 10 maa 2013, 10:54

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

Wacht wat?
Kut mobiel Neutral

59Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead zo 10 maa 2013, 11:35

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ja lap da gaat hier goed :s niet dus....
Bever, gij verrader! zomaar kauna durven neerschieten en achterlaten Sad

60Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead zo 10 maa 2013, 11:57

Plop


Aankomend spammer

O, ja...
Nog even ter info voor de nieuwe spelers onder ons...
De daden in de verhalen hebben niks te maken met de rollen in het spel.
Moustache heeft een goede rol toegedeeld gekregen in de verhalen maar kan ook een slechte rol hebben.
Den Bever heeft net iemand voor dood achter gelaten voor de walkers maar zijn rol kan ook een hele goede rol zijn, dus laat je niet misleiden door het verhaal.

61Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead zo 10 maa 2013, 15:06

Gast


Gast

haha ik weet nog dat iedereen massaal op howlin ging stemmen in één van de eerste rondes omdat ik in het verhaal had gezet dat ie iets gromde Razz

62Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead zo 10 maa 2013, 16:51

Plop


Aankomend spammer

Net daarom dat ik het op voorhand al laat weten.

Deze avond zou ik normaal gezien de tijd hebben om de gele kanaries te zoeken, vangen en een laatste waarschuwing te verzenden.
Wees dus gewaarschuwd.
Ik nagel jullie openlijk aan de schandpaal Twisted Evil

63Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead zo 10 maa 2013, 20:42

Plop


Aankomend spammer

Ik heb nu even de tijd gehad om alle kanaries te tellen en deze zijn van
dag 1
Killerboth
Moestache
Roel

dag 2
Anno
Killerboth
Maureen

Maureen heeft een reden gegeven die ikzelf ook al meegemaakt heb, namelijk wel gestemd via telefoon maar het is niet doorgekomen dus we zien het door de vingers.
Omdat ik beloofd heb dat ik dag 1 door de vingers zou zien is dit een beetje oneerlijk voor de niet stemmers van dag 2 dat ze dan wel gestraft zouden worden dus ik tel zowel dag 1 als dag 2 als een halve kanarie.

Dus Killerboth is de enige met 1 gele kanarie op dit moment wegens het al 2 maal niet stemmen.
Nog 1 maal en je ligt er uit.

64Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead zo 10 maa 2013, 22:16

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Papa is even met de hond gaan wandelen omdat ik weer een beetje last krijg van men migraine , daarna post hij het verhaaltje .

65Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead zo 10 maa 2013, 22:18

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik weet het ik weet het Sad
erg e? Sad nuja... hopelijk da ik er niet door zoiets uitvlieg en de komende dagen wel kan online komen wanneer het 'dag' is

66Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead zo 10 maa 2013, 22:36

Plop


Aankomend spammer

Eigenlijk hebben ze een goed leven gevonden op de boerderij.
Overvloed van eten en drinken.
Een dokter in de omgeving, en nu dat Maureen zwanger blijkt te zijn is dat zeker een luxe.
Woogle was geboren met een keizersnede dus de kans is heel groot dat de volgende bevalling ook met een operatie moet.
Uit in de stallen mogen ze niet komen en dat vind Anno net verdacht.
Op een dag volgt hij zijn geliefde hank terwijl die eten ging geven in die stallen.
Maar in plaats van de verwachte veestapel blijkt de stal vol te zitten met walkers.
Anno wilt deze dood maken maar word in zijn poging overrompeld door walkers.
In de hoop Anno nog te redden springt Hank tussen de walkers door maar de walkers zijn te snel en ook Hank verliest de strijd.

Anno was de heks
Hank was de grafrover
En ze waren de geliefden.
het is nu dag tot 11/03-22u00

67Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead zo 10 maa 2013, 23:17

Boet

Boet
Aankomend spammer

Wacht wat? Maar als heks kan je toch redden? Nou miejster als jij geen eolf bent weet ik het ook niet meer

68Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 03:06

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik zal dan maar stemmen op Moustache

69Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 05:18

Moustache

Moustache
Junior spammer

Heyo, daar ben ik weer. Mijn verjaardag zonder problemen overleefd en niemand die me gefeliciteerd heeft. Geweldig gewoon.
Vanwege alle alcoholische nevelen in mijn brein kan ik niet zo helder nadenken, doch er moet gestemd worden....

Den bever dan maar. als ik nieuw online kom kan ik me echter zo maar bedenken.

70Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 08:50

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is slecht van ons en nog wel met je 50e verjaardag. Alsnog van harte gefeliciteerd Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 571163 Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 571163

71Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 08:58

Boet

Boet
Aankomend spammer

Gefeliciteerd Very Happy

72Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 11:02

Gast


Gast

dat is een vrij dramatische nacht geweest... één lichtpuntje aan de horizon: Gefeliciteerd Moustache!! drunken

73Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 12:42

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Very Happy gefeliciteerd moustacheke

74Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 13:34

Boet

Boet
Aankomend spammer

killerboth schreef:ik zal dan maar stemmen op Moustache
Wat doe jij zo vroeg uit bed? xD



Laatst aangepast door Plop op ma 11 maa 2013, 13:51; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : de stem er uit gefilterd)

75Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 3 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 13:41

Gast


Gast

boet, als je een post van iemand quote waarin een stem staat, dan moet je die naam even niet meer dik gedrukt maken, anders bestaat het risico dat de spelleider het voor een stem aanziet en dubbel telt Wink

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum