Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #74 Trip langs gekende locaties

+9
hans
Debby
Doctor
Den Bever
Miejster
Natjuh89
Hank1705
Tachondar
Plop
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

whoppa het is dag en ik nomineer DrWho

Miejster

Miejster
Senior spammer

Aangezien ik vorige keer enkele minuten te laat was stem ik nu. Hank zonder reden, nog geen enkel idee.

Gast


Gast

Dat was vlot. Sorry ik was niet thuis dit weekend maar ging er toch vanuit dat ik vandaag pas.nodig zou zijnmet stemmen

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Hm.. ik wou eerst op Natjuh stemmen, maar omdat die weg is stem ik nu maar op Wooglepuff, haar plaatsvervangster Very Happy

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sory!!! Zit nu in taipei... wachten!!!! Me vlucht gaat over 8,5 uur!!! Hier is het Nu 16:30 fijne aandag

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

misschien moeten we na deze ronde even een pauze nemen of zo? is nu steeds maar een handjevol mensen en ook de mensen die meespelen zijn lang niet zo actief als vroeger (ja ik heb het over mezelf o.a.). Dat we afspreken om na de kerst of zo weer verder te gaan? Kijken of het dan weer lekkerder loopt.

https://weerwolfenco.actieforum.com

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

mss wel en ik stem op den bever

Plop


Aankomend spammer

Dorien schreef:misschien moeten we na deze ronde even een pauze nemen of zo? is nu steeds maar een handjevol mensen en ook de mensen die meespelen zijn lang niet zo actief als vroeger (ja ik heb het over mezelf o.a.). Dat we afspreken om na de kerst of zo weer verder te gaan? Kijken of het dan weer lekkerder loopt.
Ik denk dat er na lange inactiviteit gewoon nog minder volk gaat terugkomen.
Meer nieuwe leden lijkt mij een betere oplossing.

Debby

Debby
Senior spammer

Er is een nieuwe bijgekomen.

hans

hans
Aankomend spammer

ik stem op drWho

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik stem op hans gewoon omdat ik totaal niet meeben met het spel momenteel xp gisteren kwam mijn pa naar mij : ja nathalie gij doet mee hé morgen moet je stemmen ... Okee xD

Plop


Aankomend spammer

Monkey zijn laptop is even oververhit dus hij heeft net mondeling zijn stem op dr who doorgegeven

Debby

Debby
Senior spammer

DrWho

Plop


Aankomend spammer

Even geen tijd voor verhaaltje, mijn kleinste heeft net 5 min geleden zijn bed vol gekotst.
DrWho sterft en was de ketter.
O ja, het is nu nacht tot morgen 22u00

Debby

Debby
Senior spammer

Helaas geen wolf,maar wel een slechte.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Heeey das gemeen. Gewoon even de minst gevaarlijke slechte eruit halen

Debby

Debby
Senior spammer

Tja,helaas geen nog slechtere maar het is een begin. Wink

Plop


Aankomend spammer

Lalalala la la,
De bus stopt in het midden van een bos, de inzittenden worden begroet door een heel klein mannetje met een witte baard, rode muts en zijn huid is volledig blauw.
Op zijn achterste heeft hij een witte staart in de vorm van een bol.
"Welkom bij de smurfen"
Ook dit dorp is ooit aangevallen geweest door de weerwolven.
Nu hebben ze daar echter geen last meer van.
De deelnemers worden hartelijk uitgenodigd in het smurfendorp, waar honderden kleine blauwe mannetjes druk in de weer zijn, maar deze dragen allemaal een witte muts.
Wat de smurfen echter niet wisten was dat de bus gevolgd was door een guur persoon, een tovenaar met zijn kat.
De kat viel aan en de tovenaar zwaaide toverspreuken in het rond om de smurfen te vangen.
Aguamenti, en een straal water spoot uit zijn toverstaf en spoelde een handvol smurfen naar de rivier.
Carpe Retractum, en de smurfen zweefden door de lucht naar de tovenaar toe die hen in een grote zak propte.
Den Bever kon het niet meer aanzien en hij sprong voor de tovenaar uit.
"Stop hier direct mee en de heer zal je vergeven"
Avada Kedavra, iedereen zag een groene flits, er weerklonk een ruisend geluid en den bever viel dood neer.
Grote smurf vond net zijn kans om een drankje op de tovenaar te gooien, als betoverd laat hij z'n zak vallen , draait zich om en vertrekt even snel als hij gekomen was.
Den Bever is dood en was de priester.
Nu is het dag tot morgen 22u00

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow de priester... snel even kijken op wie ik stem want morgenavond examen afleggen, dus later thuis...

Miejster

Miejster
Senior spammer

Monkeylord dan maar...

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

*voert rustig zijn eigen mis* veel succes!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

random op Debby

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Hank1705

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat naar hank1705

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik stem mee op debbie

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum