Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# 50 Back to Basics

+11
v8power
hans
Moustache
artishocking
Kauna
Hank1705
Miejster
morkreb
Maestro
Tachondar
graafoto
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 6]

101# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics do 17 nov 2011, 19:56

Moustache

Moustache
Junior spammer

Lekker verdeeld weer. Zal ik dan maar hans stemmen?

102# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics do 17 nov 2011, 19:57

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat naar wooglepuff

103# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics do 17 nov 2011, 19:57

morkreb

morkreb
Junior spammer

dit zijn nog iets wat weinig stemmen Rolling Eyes
lol, tegelijk met mijn post komen er natuurlijk 2 stemmen bij, zonder dat ik daar melding van krijg Wink

104# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics do 17 nov 2011, 20:59

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik moet van woogle doorgeven dat ze stemt op hank

105# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics do 17 nov 2011, 21:21

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik denk dat we met wooglepuff weer een wolfje te pakken hebben.

106# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics do 17 nov 2011, 21:37

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Leuke verhalen graaf.. Echt orgineel.. Razz # 50 Back to Basics - Pagina 5 829688
Ben benieuwd voor het volgende verhaaltje..

107# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics do 17 nov 2011, 22:25

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Eerst even het verhaal van vorige nacht.

"Een weerwolf is een wezen uit met name Europese folklore en verder tal van horrorverhalen en –films. Het betreft in vrijwel elke versie een mens die op bepaalde momenten vrijwillig of tegen zijn wil in een wolf verandert.
Het geloof in weerwolven is verspreid over de hele wereld. Het dier komt dan ook in veel volksverhalen voor, maar net als bij de vampier is het hedendaagse beeld dat de meeste mensen van weerwolven hebben voor het overgrote deel bepaald door de entertainmentindustrie. In de meeste gevallen zijn weerwolven in hun wolfgedaante woeste monsters die dieren, mensen of lijken verscheuren vooraleer tot hun menselijke vorm terug te keren. De transformatie van mens tot wolf vindt in de meeste verhalen plaats bij volle maan, hoewel hier ook geregeld op gevarieerd wordt. Aan weerwolven wordt bovenmenselijke kracht toegeschreven, gekoppeld aan sterk ontwikkelde zintuigen.
De psychiatrische conditie waarbij iemand gelooft dat hij een wolf is, is gekend onder de naam lycantropie."

Hans las dit voor aan de andere in de bibliotheek van Wakkerdam.
"Ok, maar hoe kunnen we ons beschermen" vroeg Wooglepuff
"Dat staat hier niet in vermeld"

Alle inwoners besloten dan ook om zich deze nacht te beschermen op de voor hen best mogelijke manier.
Wooglepuff stal een grote zilveren kruis uit de plaatselijke kerk en plante dit neer voor haar paddenstoel.
Moustache zocht de hoogste boom uit en knoopte een slaapmat hoog in de lucht zodat de wolven niet aan hem zouden kunnen.
Dr.who zetten een drijvend tentje op in het midden van zijn zwembad in de overtuiging dat Wolven niet kunnen zwemmen.
V8probeerde het met nagelkruid aan de voordeur van haar huis en zo had iedereen zijn idee dat ze veilig waren deze nacht.

En kijk, alles heeft blijkbaar geholpen, de volgende dag zijn er geen slachtoffers gevallen.


Nu de rest voor vandaag.

Iedereen was blij dat ze het overleefd hadden, het kan niet anders of alle wolven zijn eindelijk uitgeroeid zei Hank.
Arti en V8 waren daarvan niet overtuigd, als er iemand is die heel verdacht is dan is het Wooglepuff wel.
Zo klein en blauw... Verdacht lol!

Toen er nog enkele anderen overtuigd waren van Wooglepuff haar schuld probeerden ze Wooglepuff te vangen, maar zoals Gargamel wel weet is een smurf niet zo gemakkelijk te vangen en even later was ze spoorloos verdwenen.

Moustache had daarop een idee, "als we nu eens een val zetten en er chocolade in leggen zal ze er zeker inlopen"

De val werd gezet en de inwoners verstopten zich om te zien of het plan werkte.
Enkele ogenblikken later kwam Wooglepuff uit haar schuilplaats, Uit een luidspreker kwam de zelfde zware stem die ze enkele dagen terug al gehoord hadden, "neen Smaggie, niet nemen, het is een val."
Maar Woogle was niet tegen te houden, de geur van lekkere chocolade was gewoon te overheersend, ze moest die reep hebben.
Ze stapte langzaam dichterbij en net als ze dacht dat ze veilig de reep kon nemen viel een emmer met zoutzuur over haar heen.

Toen de inwoners dichterbij kwamen zagen ze enkel nog een geraamte

# 50 Back to Basics - Pagina 5 Dode_smurf_een

Door de luidsprekers galmde de zware stem terug...
"Jullie hebben mijn dochter vermoord en ze was nog maar zo'n klein welpje, daar gaan jullie voor boeten.
Deze nacht word een ware slagveld."

Woogle was dus Welp

Deze nacht duurt tot 22h00

Als ik het goed heb zie ik dat Hank niet gestemd heeft, dus voor Hank

# 50 Back to Basics - Pagina 5 1215379265vZ8AXA

108# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics do 17 nov 2011, 22:57

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

ooooooo de welp kon niet volgroeien....

sneu hoor zn schattig welpje doet toch niks...!!!

leuk verhaal :p

109# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics vr 18 nov 2011, 02:42

v8power

v8power
Spammer i.o.

hmmmm welp doet niks jawel als die een beetje goed gokt kan die 3 man vermoorden
gelukkig is woogle geen wolf geworden
dus weer een slechte eruit
alle voorzorgsmaatregelen maar weer nemen zoals afgelopen nacht toen ging het ook goed

110# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics vr 18 nov 2011, 07:57

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ai, de gele kanarie :S
Had weinig gelegenheid om gister in te loggen, dus vandaar.. Wink

Jullie zijn in ieder geval goed bezig, welp eruit! # 50 Back to Basics - Pagina 5 829688

111# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics vr 18 nov 2011, 21:54

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Hank liep naar beneden langs het noodpaadje aan de rivier.
Toen V8 hem inhaalde beet Hank in zijn lip uit pure frustratie.
Hoe mensen elkaar zoiets konden aandoen, hij kon het niet vatten, nog steeds niet, en ofschoon zijn leven doordesemd was van gruwelijkheden, toch trof dit beeld hem als een mokerslag.
het meisje lag op haar rug.De benen onder haar plooirokje in een onnatuurlijke kromming, alsof ze niet van haar waren, alsof ze wilden wegrennen.
Ze was halfnaakt en gekneusd. Haar topje was opengescheurd.Bovenaan. Alsof ze had gevochten voor haar leven. De rode vlekken op haar schouders en knieën leken op brandwonden. Een schouder was uit de kom. Haar vingers opgezwollen, met ingescheurde nagels. Sommige tot diep in het vel. Tot achter de nagelriemen. Aan haar vingertoppen hingen korsten bruin bloed. Alsof ze met haar blote handen een kuil had moeten graven. Haar eigen graf. Een nagel was afgebroken, tot diep in het roze vlees.
Met een knijptang uit haar vinger gerukt, dacht Hank, die op zijn tanden beet en probeerde zijn emoties van zich af te zetten.
Ze was al een tijdje dood, want haar gelaat had de kleur van was en de fletse schaduwpartijen op haar benen waren lijkvlekken.
Hoe oud kon ze zijn? ging het door Hank heen. Hij keek naar V8, die naast hem stond, in stil afgrijzen.
'Hooguit 40 ', raadde ze zijn gedachten.
hank kneep zijn ogen dicht, maar het baatte niet.
Het dode meisje bleef hem aanstaren. Met ogen van glas, blauw en star. Ogen die de hel hebben gezien. Ze zouden hem blijven achtervolgen, dat wit hij nu al.

Hank en V8 hebben het lijk ontdekt van Arti... Ze was gewone burger.


Het is weer dag, en ditmaal eens tot 23h00... Ik moet naar een schoolfeest morgen.

112# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics za 19 nov 2011, 01:29

v8power

v8power
Spammer i.o.

rip arti

mijn stem gaat naar hank
omdat hij op zijn lip bijt


grapje ik weet het even niet

113# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics za 19 nov 2011, 03:19

artishocking

artishocking
Junior spammer

Groetjes vanaf mijn wolkje..wreek mij burgertjes

114# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics za 19 nov 2011, 12:12

Debby

Debby
Senior spammer

Arti,jij mag wel op mijn wolkje komen hoor.

115# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics za 19 nov 2011, 13:10

Moustache

Moustache
Junior spammer

Hans dan maar, zo druk met travian dat ik geen tijd heb hier de boel goed bij te houden.

116# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics za 19 nov 2011, 16:26

hans

hans
Aankomend spammer

mijn stem gaat naar drwho

117# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics za 19 nov 2011, 17:15

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

RIP artis Crying or Very sad
blijven niet veel over...

ik ga voor Hans, gelijke stemming hebben we nu niet zoveel aan scratch



Laatst aangepast door Hank1705 op za 19 nov 2011, 21:06; in totaal 1 keer bewerkt

118# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics za 19 nov 2011, 18:18

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik volg moustache, want die heeft meestal wel gelijk. hans dus

119# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics za 19 nov 2011, 22:33

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik weet niet wie ik nog moet supporteren... lol

120# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics za 19 nov 2011, 23:13

hans

hans
Aankomend spammer

een burger eruit stemmen is wel slim, geweldig

121# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics za 19 nov 2011, 23:33

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Man, man.
Toen ik deze middag van thuis vertrok was de stemming helemaal anders en had ik al alles voorbereid voor deze avond, nu is alles terug veranderd en ik ben net thuis.
Terug beginnen met een leeg blad dus.

Dr.Who is een moordenaar, ik weet het zeker schreeuwt Hans.
Neen, Hank is veel verdachter, ik verdenk hem er zelfs van een vacht te hebben, zijn gootsteen is steeds verstopt.

Moustache had echter opzoekwerk verricht naar het verleden van Hans...
In een wax museum is er al eens een zeker Hans opgedoken die een wolf bleek te zijn.
En als we verder terug gaan in tijd was er eens een Kermis waar er een apostaat was, Hans genaamd.
Het kan dus niet anders dan dat dit dezelfde persoon is die ons hier uit moord.

Daar had Moustache een sterk punt, iedereen volgde hem dan ook in zijn overtuiging.
Hans werd gevangen genomen en meegenomen naar de grootste boom in het dorp.
Moustache maakte zijn hangmat los uit die boom en aan die tak ging hij een touw met een lus.

Toen Hans met een strop rond z'n nek op een stoel klaarstond vroeg V8 of hij nog wat z'n laatste woorden waren.

Ik verwijt jullie niks, alleen die wolven en graafoto zijn de schuldigen.
Maar ik zal toch winnen, dat is zeker.

Moustache schopte de stoel vanonder Hans zijn voeten en na een paar seconden spartelen was Hans dood.

Tiens, geen rol? Geen slechte rol? WTF...

V8 grabbelde in Hans zijn zakken en vond daar een briefje.
Jouw rol deze ronde is Grafdelver.

Groetjes
Graafoto.


Een neutrale rol er uit en het is nog niet afgelopen...
Hoezo niet, neen, nog niet... Denk even na en zorg dat de juiste er uit geraakt, alles is nog mogelijk.

Nacht tot 21h00 (als dit goed is voor alle spelers?)

122# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics zo 20 nov 2011, 06:46

Moustache

Moustache
Junior spammer

grafdelver? Dat betekent dat we een lijk hebben?

123# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics zo 20 nov 2011, 21:47

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Graafoto had de overgebleven inwoner goed getemd, de wolfjes waren zijn lieve schoothondjes geworden en de rest kon hij ook naar zijn pijpen laten dansen.
In die overtuiging liet hij de videoschermen waarmee hij zijn speelpark in het oog hield een dagje onbemand en hield hij zich de ganse dag bezig in de tuin met de bouw van een klimburgt voor z'n kinderen.
Met volle moed en volledig uitgeput kwam hij eens piepen naar zijn schermen in de avond, de verbazing was dus uiteraard groot, hij had niet verwacht te zien wat hij nu te zien kreeg.
Moustache en Hank hadden zichzelf getransformeerd tot weerwolven, Dr.Who liep constant in cirkels op zoek naar brains en V8 zwaaide cirkeltjes met haar toverstaf boven haar hoofd, mompelend, bescherm mijzelf, bescherm mijzelf.
Moustache en Hank sprongen dan ook eerst naar Dr.Who af maar na 1 hap kwamen ze al tot de conclusie dat een lijk niet alleen dood is, maar ook bedorven en dus helemaal niet lekker meer.
Ze draaiden zich snel om en hadden V8 in hun vizier.
V8 wist dat het snel afgelopen ging zijn met haarzelf, ze had de nacht daarvoor al zichzelf beschermd dus haar spreuk had geen enkele invloed meer op haarzelf.
Net als Moustache de aanval wilt inzetten trekt Graafoto de stekker uit het stopcontact en ziet zo niet dat V8 verscheurd word door beide wolven.
Dr.Who heeft in zijn zoektocht naar Brains Moustache in het oog gekregen en aangezien die aan het eten was had hij niet in de gaten dat Dr.Who steeds dichter kwam tot dat het te laat was, Moustache zijn Brains zijn nu voer voor Dr.Who.

Met dit verhaal is deze ronde nu dan ook ten einde.

Hank als Geconverteerde wolf kan niet meer winnen tegen het lijk dus Dr.Who het lijk wint samen met Arti die het lijk gemaakt had en Hans die de rol van Arti overgenomen had met een wissel.

ik zet nog even alle oorspronkelijke rollen van de spelers op een rijtje.

V8power Beschermengel
Debby Valse Engel
Kauna Leugenwolf
Hank Jager
Moustache Conversiewolf
DrWho Sjamaan
Miejster Ziener
Morkreb Cupido
Artishocking Grafdelver
Tachondar Beul
Hans Wisselaar
Wooglepuff Welp

Het was mijn eerste ronde als leider en heb er van genoten.
Ik ben een ervaring rijker en heb jullie nu waarschijnlijk genoeg overtuigd om mij nooit meer als leider aan te stellen.

Nu allemaal inschrijven voor ronde 51 zodat we snel weer van start kunnen gaan.

124# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics zo 20 nov 2011, 22:17

Kauna

Kauna
Junior spammer

Jammer Graafoto, ik vind dat je het erg goed gedaan hebt en dat je best weer een ronde mag leiden # 50 Back to Basics - Pagina 5 829688

125# 50 Back to Basics - Pagina 5 Empty Re: # 50 Back to Basics zo 20 nov 2011, 23:10

morkreb

morkreb
Junior spammer

wat nou nooit meer leider, ik eis dat graafie binnekort weer leider is Razz Het was een spannende ronde.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 6]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum