Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

# 49 Spooktocht

+10
Moustache
hans
Hank1705
morkreb
Kauna
Tachondar
Debby
Maestro
graafoto
Natjuh89
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 8]

1# 49 Spooktocht Empty # 49 Spooktocht wo 26 okt 2011, 18:32

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Spooktocht

Het is weer zo ver halloween komt weer in aantocht, en de huizen gaan weer veranderen in spookachtige huizen, de straten worden 's avonds een beetje kaal en verlaten.
Er zijn al druk mensen bezig met het organiseren van de grootste spooktocht ter wereld. Ze hebben gelukkig al een aantal meldingen gekregen van mensen die graag mee wouden doen, maar de namen die hieronder staan was een speciaal groepje. Ze wouden samen in een groep de tocht lopen en mochten dan ook niet gescheiden worden van elkaar!!!

Miejster
Tachondar
Hank
Moustache
Artishocking
Morkreb
V8power
Graafoto
Kauna
DrWho
Debby
Hans

Ze gingen naar een huis in de middle of nowhere, daar stond een groot landhuis die ze hadden omgetoverd tot spookhuis. Dit was het beginpunt van de allergrootste spooktocht van de wereld.

De groep had samen afgesproken met elkaar mee te gaan rijden en ze reden de oprijlaan op van het spookhuis. En ze zagen hoe eng het huis werd belicht.. Ze kregen een klein beetje de rillingen over hun rug heen.. en ze keken elkaar angstig aan...

Iedereen had een grote zaklamp meegenomen, want deze hadden ze namelijk wel nodig voor de spooktocht. Alleen echter wisten ze niet dat deze werd ingenomen en dat ze een olielamp mee kregen.


Kan ik misschien de rechten krijgen ?

2# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht wo 26 okt 2011, 19:49

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Vorig weekend heb ik meegewandeld met een Halloween Wandeltocht, nu zaterdag is het de verjaardagsfeest/halloweenfeest van Nathalie en een paar dagen daarna terug een Halloweentocht... ik ben dus volledig aan het inleven.
I # 49 Spooktocht 129977 Halloween

3# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht wo 26 okt 2011, 20:01

Maestro


Beginnend spammer

Mods zijn overgedragen naar jou Natjuh, ik schakel weer over naar Miejster. Als er nog iets niet goed loopt, roep maar!

4# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht wo 26 okt 2011, 21:42

Debby

Debby
Senior spammer

Daarom vier ik ook altijd Halloween ipv mijn verjaardag.

5# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht wo 26 okt 2011, 22:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ben je jarig op 31 oktober dan debby?

6# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht wo 26 okt 2011, 22:08

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer


Ik ben nog ff op visite ga zo naar huis.. Zie wel alle blokken das goed :p
kijk het zo na en ga ik de rollen verdelen!!!

7# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht wo 26 okt 2011, 22:43

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ga de rollen nu verdelen!!!

Zo de rollen zijn verdeeld, diegene de op zn plaats moet zitten er
Vervolg van het verhaaltje Wink

De groep ging het huis binnen en ze keken hun ogen uit. Het huis was echt aan het spoken, de lampen flikkerden overal waren spinnenwebben de schilderijen bewogen en zelfs de piano speelde een liedje.. Ze werden meegenomen door een verklede butler met allemaal bloed opzich, en ze werden daar naar de grote zaal gebracht waar ze een hapje gingen eten.. Ze kregen hier bloedsoep als voorgerecht en als hoofdgerecht kregen ze afgehakte vingers in bloedsaus, het nagerecht was een groene slijmerige smurrie. Iedereen keek vol afschuw naar het eten, maar omdat ze toch honger hadden aten ze het allemaal op! In een keer ging het licht uit in de grote zaal en de vloer begon te bewegen iedereen schrok zich dood en begon te gillen.. Toen kwam er op een groot scherm in een keer een duister persoon te voorschijn en deze begon te praten, dat ze zich rustig en kalm moeten houden en dat er niks aan de hand is en dat hier het begin al is van de spooktocht, iedereen was doodstil en luisterde aandachtig naar het verhaal van het duistere persoon totdat er in een keer een keiharde gil door de zaal heen gierde.! Het was kauna.. De kok was heel stilletjes door de keukendeur geslopen en legde een mes ( van plastic ) op haar nek. Door kauna schrok de hele zaal, en in een keer ging het licht aan, en zagen ze wat er gebeurde. Iedereen begon te lachen, en kauna begon nu eindelijk ook te lachen, ondanks dat ze toch nog wel een beetje de bibbers had.

Begin van de Moordloze nacht!!!! De mensen met de nachtrollen kunnen zich bij mij melden. Deze nacht duurt tot 22.00 uur!!!!!!

8# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 07:15

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik vind het ook gewoon eng.

9# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 09:05

morkreb

morkreb
Junior spammer

kippenvel Very Happy

10# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 10:08

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Brrr... Was het wel een goed idee om aan deze spooktocht te beginnen? scratch
De spanning zit er goed in Razz

11# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 11:32

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Er zijn nog 3 mensen die hun rol nog niet hebben gelezen! Mochten zei het vanavond om 21.00 nog niet hebben gelezen dan verleng ik de avond. Ik zal kijken of ik contact met ze kan krijgen! Anders gaat het spel gewoon door.. !! Ik laat het jullie weten!

12# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 14:45

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik zal eens proberen om dit weekend foto's te nemen van onze Halloween versiering thuis, lekker griezelig.

13# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 16:59

hans

hans
Aankomend spammer

griezelen geweldig

14# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 17:11

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

bijna vakantie ^^

15# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 20:29

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Er zijn nog 2 mensen die hun rol niet hebben gelezen!! dus maby verlening

16# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 20:56

Moustache

Moustache
Junior spammer

Heeee, wat een groot landhuis, wat een lange gangen en wat een galm in die kale naargeestige kamers.... Wat een werk om zo'n landhuis alleen voor zo'n griezelavondje in deze conditie te krijgen (of gewoon 20 jaar verwaarlozing).....

17# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 21:59

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Nadat de rust weer was teruggekeerd in de zaal begon de man verder te praten wat de bedoeling was van de hele tocht die ze gingen wandelen.. Ze gingen tegen de schemmering weg, en ze zouden per busje naar een bos vervoerd worden waar ze een zak over hun hoofd kregen. De meeste groepjes waren al vertrokken en alleen de laatste groep was nog over en ze werden meegenomen door een enge vrouw die helemaal verkleed was als heks. De groep werd meegenomen naar een wat kleinere zaal en daar kregen ze meer informatie dat het best wel donkerwas in het bos en of ze wel een zaklamp hadden, iedereen pakte mooi de zaklamp tevoorschijn en zeiden van wij hebben goeie zaklampen gehaald.. Er kwam in een keer uit het niets een trol aangelopen met een bak en pakte allemaal de zaklampen af van de groep. Er mogen geen zaklampen meegenomen worden op deze spooktocht!! Jullie krijgen van ons 3 olielampen en daar moeten jullie het mee doen zei de strenge stem van de heks.! Anders kunnen jullie de spoken verblinden en dat is niet de bedoeling. Na wat tegenstribbeling van de groep gaven ze uiteindelijk de zaklampen aan de trol. Hank, moustache en v8 kregen allemaal een olielamp en de rest moest het maar zonder doen, en moesten dicht bij de groep blijven. Ze kregen te horen dat er in het bos waar ze gingen wandelen verschillende huizen hebben gestaan waar moorden zijn gepleegd, en dat het er nu spookt in het bos en dat er verschillende rare gebeurtenissen gaan gebeuren..! De groep luisterde aandachtig, en ze waren vol spanning aan het luisteren naar het verhaal wat er allemaal gebeurd was. In een keer slaakte Debby een kreet want ze dacht dat graafoto zijn arm op haar schouder legde, en toen ze hem vastpakte, had ze de bebloede warme hand in haar handen. Ze schrok zich dood!! Iedereen keek zich om naar debby en begonnen hard te lachen!! Vanwege het feit dat het wel een hele spannende toch moest zijn als het nu al zo eng was. Uiteindelijk ging de deur open en ze konden de gang in lopen waar allemaal kandelaars aan de muur hangen met kaarsjes er in, en een rookeffect door de gang heen ging. Hans dacht dat hij iemand daar zag en ging er op af, helaas voor hans was het maar een projectiescherm en stond er niemand. De heks vertelde dat ze deze gang in moesten lopen en dat ze uiteindelijk bij het busje terecht kwamen waar ze mee werden vervoerd.. Toen ze door de gang liepen werden ze soms laten schrikken die poppen die in een keer voorbij kwamen vliegen of dat er in een keer een licht aan ging. Toen ze bij de auto aankwamen stapte ze achter in het busje waar ze allemaal een doek over hun hoofd kregen en daar begon de tocht!! Waar ze heen gingen hadden ze geen enkel idee van!!

Einde van de moordloze nacht. en begin van dag 1 jullie kunnen gaan stemmen. Einde van de dag 22.
00 uur!!!!!

18# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 22:19

Miejster

Miejster
Senior spammer

Joepie, we zijn begonnen! Maar waarheen gaat de tocht? Nu ja, tijd om een stem uit te brengen zeker? Een randomstemmetje op ... Graafoto

19# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 22:31

artishocking

artishocking
Junior spammer

Hallo allemaal..ik ben weer paraat op het forum..ik kon even niet online komen. Ik breng mijn voorlopige random stem uit op drwho

20# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 22:40

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

laat ik maar op de 1e stemmer volgen

Miejster

21# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 22:45

Debby

Debby
Senior spammer

Random op Morkreb.

22# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht do 27 okt 2011, 22:54

v8power

v8power
Spammer i.o.

moustache
volledig random

23# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht vr 28 okt 2011, 00:06

morkreb

morkreb
Junior spammer

random op iemand die kennelijk onstervelijk is scratch



Laatst aangepast door morkreb op vr 28 okt 2011, 11:27; in totaal 1 keer bewerkt

24# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht vr 28 okt 2011, 00:32

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

morkreb schreef:random op]natjuh

Hallo ik ben de spelleider je kan mij niet stemmen Smile

25# 49 Spooktocht Empty Re: # 49 Spooktocht vr 28 okt 2011, 05:48

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

v8power schreef:moustache
volledig random
Lap, je hebt mijn standaard eerste stem al afgenomen... Als het zo zit stem ik dan maar op Jou ... V8power dus Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 8]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum