Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde # 42 : Lost (again)

+10
Kauna
wooglepuff
Doctor
Moustache
graafoto
morkreb
Miejster
Tachondar
Natjuh89
Debby
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 8]

26Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) vr 12 aug 2011, 21:12

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

pioniers aan de macht Cool
(heeft niets met travian te maken, meer met de bekolonisering van amerika Razz)

27Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) vr 12 aug 2011, 22:30

Debby

Debby
Senior spammer

Miejster ontwaakt gewond en gedesoriënteerd in de jungle.
Hij ziet een golden retriever (Vincent,de hond van Moustache) door het struikgewas lopen.
Miejster herpakt zich enigszins, vindt een kleine wodkafles in zijn zak,en begint dan door de jungle te rennen.
Plotseling staat hij op een schitterend strand, dat ontluisterd wordt door het wrak van Oceanic vlucht 815.
Miejster is chirurg, en dus legt hij zich meteen toe op het verzorgen van de gewonden die hij ziet.
In een korte tijd weet hij een man onder het puin vandaan te halen,helpt hij een zwangere vrouw (Ellen) en reanimeert hij Kauna.

Als de eerste schok voorbij is zondert Miejster zich af om zijn eigen wonden te verzorgen.
Hij ontmoet Laura, en vraagt haar de wond op zijn rug te hechten.
Laura vertelt Miejster dat het vliegtuig tijdens de crash in tweeën is gebroken.
Terug op het strand houdt ze Miejster nauwlettend in de gaten terwijl hij een zwaargewonde bewusteloze man verzorgt.
Andere overlevenden, zoals Hank en Moustache bespreken ondertussen wat er met de lijken in het wrak moet gebeuren.
Hans kijkt ongeïnteresseerd toe.
Morkreb organiseert vervolgens een opruimactie, en Graafoto verdeelt de maaltijden die hij uit het vliegtuig heeft kunnen halen.
Natjuh weigert de chocola die haar broer DrWho haar aanbiedt, omdat ze elk moment verwacht gered te worden.

Die nacht worden de overlevenden opgeschrikt door harde, grommende geluiden uit de jungle, waarbij ze diverse bomen zien sneuvelen.
's Ochtends besluit Miejster dat het uitzenden van een noodsignaal de grootste kans om te overleven biedt.
Hiervoor hebben ze de zender van het vliegtuig nodig, die nog in de cockpit zit.
Laura zegt dat ze in de jungle rook heeft gezien,en gaat met Miejster en Tachondar op zoek naar de cockpit.
Tijdens hun zoektocht breekt er opeens een regenbui los.
Daar vinden ze de piloot,nog steeds in zijn stoel.
Miejster probeert de piloot wakker te maken,wat m uiteindelijk lukt.
Hij vertelt Miejster,Tachondar en Laura dat het toestel zes uur na vertrek alle radiocontact had verloren.
Na een koerswijzigincrashte was het ver afgeweken van de oorspronkelijke koers.

Op het strand woedt ondertussen ook een flinke regenbui, en een groepje overlevenden schuilt in het wrak.
Daar zegt een Koreaan, Jin, tegen zijn vrouw Wooglepuff dat ze altijd dicht bij hem moet blijven.

Het gesprek tussen Miejster,tachondar,Laura en de piloot wordt onderbroken door dezelfde grommende geluiden als ze die nacht hebben gehoord.
Als de piloot probeert te ontdekken wat ze horen wordt hij door het cockpitraam heen naar buiten gesleurd.
De drie anderen pakken hierop de zender en rennen er vandoor.
Tachondar komt ten val;Miejster gaat terug om hem te helpen, terwijl Laura doorrent.
Als het wezen verdwenen is komen de drie weer bij elkaar, en zien het bebloede lijk van de piloot in een boomtop liggen.


Dit is het einde van nacht 1 (de moordloze nacht)
Het is nu dag 1.
Er mag gestemd worden.

De stemming sluit morgenavond (zaterdag) om 22:00

28Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) vr 12 aug 2011, 22:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

lol

zolang we dan ook maar niet tegen degene gaan vechten waar we echt vandaan kwamen :p

zoals de amerikanen die afstamden van engelsen, fransen en nederlanders en er ook tegen vochten... :p

29Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) vr 12 aug 2011, 22:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

mooi verhaal Debs!

30Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) vr 12 aug 2011, 22:42

Kauna

Kauna
Junior spammer

Gelukkig kon er hier iemand reanimeren daar stem ik dus nog maar even niet op, je weet maar nooit.
Verder geen idee dus ik doe maar een gooi: Artishocking

31Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) vr 12 aug 2011, 23:01

Moustache

Moustache
Junior spammer

Nou, iedereen heeft al netjes gepost, dus geen inactieveling die we risicoloos weg kunnen stemmen. Ook geheel random, hans dan maar.

32Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 00:36

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik ga voor Natjuh. En vervolgens Debs verhaaltje lezen Wink

33Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 00:42

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

even mijn afbeelding aanpassen om in het verhaal te passen. o en ik stem random op morkreb omdat hij voor mij heeft gepost. Ik ben morgen na 5 uur niet meer online omdat ik lekker ga rondhangen in Luik xD

34Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 00:43

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik denk nog ff na over me stem

Luik? De getto van België Surprised

35Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 00:48

Debby

Debby
Senior spammer

Debs heeft het een ander van Wikipedia gehaald en wat aangepast.
Nu kon het nog even haha.

36Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 00:53

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Op Moustache dan maar neem ik aan, eens zien wat er nu bij hem snor zit :p

37Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 00:58

laura

laura
Spammer i.o.

hieperdepieperdepar..... tachondar!!!!

geheel random dus

(aangepast wegens verkeerde spelling)



Laatst aangepast door laura op za 13 aug 2011, 16:44; in totaal 1 keer bewerkt

38Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 00:58

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Wie is tachondEr? :p

39Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 01:39

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hank natuurlijk Smile Omdat ik dat altijd doe als hij mee doet
Gewoon random natuurlijk Smile

40Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 10:06

hans

hans
Aankomend spammer

Laura gewoon random

(waarom werkt dat niet gewoon op een telefoon?)

41Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 12:15

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik heb nog geen idee... scratch

42Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 15:27

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik wilde willekeurig stemmen op de eerste naam die ik in het verhaaltje zag, helaas speelt er geen Jin mee scratch

Dan maar voor DrWho

43Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 16:54

artishocking

artishocking
Junior spammer

Smurfen op het eiland..het moet niet gekker worden..
Mijn stem gaat voorlopig naar Wooglepuff

44Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 18:26

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

ienie, mienie mutte...
Dr.Who, gewoon random

45Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 21:48

Miejster

Miejster
Senior spammer

13 passagiers en we zijn vandaag de 13de, dus wie 13de op de deelnemerslijst staat op pag 1 is het haasje : Sorry Natjuh

PS vrouwtje heeft het voorbeeldig gedaan tijdens de dodentocht. Aangekomen om 16u45 en nu ligt ze al lekker te slapen.

46Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 23:25

Debby

Debby
Senior spammer

Miejster,Laura en Tachondar gaan terug naar het strand.
Vlakbij het strand aangekomen,treffen ze Natjuh in paniek aan.
Blij dat ze eindelijk Miejster weer heeft gevonden,meldt ze dat DrWho enorme buikpijn had gekregen,in elkaar is gezakt en buiten bewustzijn is geraakt.
Miejster rent met Natjuh mee naar het strand en treft daar DrWho aan.
Hij ademt niet meer en zijn hart is gestopt met kloppen.
Reanimatie mocht niet meer baten,DrWho is doodverklaart.

Natjuh vertelt Miejster dat hij wat vruchten had geplukt en dat hij deze had opgegeten.
Samen met Natjuh loopt hij naar de boom waar DrWho de vruchten had geplukt.
Dit bleek de Japanse Kers te zijn,welke erg giftig is en leidde tot een hartstilstand.

Moustache heeft van dit alles niks meegekregen,hij is in de jungle op zoek naar zijn hond Vincent,en vindt een stel handboeien.
Terwijl Morkreb met de reparatie bezig is van de zender uit het vliegtuig,die Tachondar hem heeft gegeven vertelt hij Graafoto dat hij een communicatieofficier was in de Iraakse Republikeinse Garde.
Hij weet de zender te repareren,maar kan geen signaal krijgen.
Samen met enkele andere overlevenden gaat hij met de zender landinwaarts,in de hoop vanaf hoger gelegen gebied een beter signaal te krijgen.
Tijdens hun tocht worden ze aangevallen door een ijsbeer,maar Hans schiet hem dood.
Hij zegt dat hij het pistool had gevonden bij het lijk van een federale agent.
Morkreb beschuldigt Hans ervan dat hij een gevangene was,die door de agent bewaakt werd.
In de verwarring pakt Laura het pistool van hans af en haalt met behulp van Morkreb's instructies het magazijn eruit.

De ijsbeer verstoppen ze voor de gieren die in de lucht rondcirkelen.
Op de terugweg naar het strand zouden ze de ijsbeer wel mee terug nemen.
De ijsbeer is nu toch al dood en kon prima als voedsel dienen.



DrWho heeft deze dag niet overleefd.
DrWho was de heks


Einde dag 1.
We gaan nacht 2 in,deze nacht duurt tot zondagavond 22:00

Wooglepuff heeft weer niet gestemd en onvangt hierbij een waarschuwing.

47Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) za 13 aug 2011, 23:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

mooi verhaal

jammer dat we de heks kwijt zijn!

48Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 00:59

Moustache

Moustache
Junior spammer

twee stemmen voor dr who en twee stemmen voor natjuh. Dat betekent twee dingen:
1. er zit een leugenwolf in het spel
2. De leugenwolf redt natjuh ten koste van dr. who....
Uit vorige spelletjes is gebleken dat de heks een heel sterke burgerrol is, dus we hebben een zware klap gehad.

kom dan, hondje Vincent, kom dan bij 't baasje... Miauw!!! Waarom breng je nou van die stomme handboeien terug, domme hond. Eten moeten we hebben. Die lupa's gaan niet eeuwig mee...

49Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 01:37

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

hmmm moest ik normaal gezien niet sterven door dat ik neerstortte met het wrak van een smokkelvliegtuig... Ach als ik in het verhaal wordt verweven als Boone is het ook normaal dat ik als eerste sterf. Go Burgers, don't let the Others win

50Ronde # 42 : Lost (again) - Pagina 2 Empty Re: Ronde # 42 : Lost (again) zo 14 aug 2011, 08:29

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dat is inderdaad een zware klap voor de burgers en ik ben het eens met Moustache zijn conclusies. Dat wil overigens niet zeggen dat Natjuh ook slecht is, de ww kunnen er ook gewoon iemand uit willen hebben.

Verder heb ik de indruk dat Wooglepuff zich wel vaker inschrijft en vervolgens niet echt meedoet en ik kan dat niet echt waarderen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum