Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

survivors of flight 815

+9
hans
Tachondar
artishocking
Kauna
Moustache
Debby
graafoto
δόριεν
Natjuh89
13 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 6]

1survivors of flight 815 Empty survivors of flight 815 vr 05 aug 2011, 21:38

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Alle mensen zijn aangekomen maar zoals gewoonlijk was graafoto weer de pineut die moest weer door allemaal controles komen voor hij uiteindelijk mee mocht met de vlucht. Iedereen bereide zich voor, voor hun vlucht van Sydney, Australië, naar Los Angeles, na allemaal ingechekt te zijn gaan ze 1 voor 1 aan boord.. Ze vertrekken lekker op tijd.. en er is niks aan de hand.. Na een paar uur gevlogen te hebben begint het vliegtuig in een keer te schudden en begint rare bewegingen te maken, zoineens stort vlucht 815 van Oceanic neer op een afgelegen eiland. Moustache word op een gegeven moment wakker omdat er water in zijn gezicht komt. Hij kijkt een beetje versuft omzich heen en zit te bedenken wat er gebeurt kan zijn. Hij ziet overal wrakstukken van het vliegtuig liggen en bedenkt dat hij net gecrasht is met het vliegtuig.. Hij krabbelt overeind en ziet naast hem DrWho liggen en probeert hem zo uit het water te slepen, en legt hem op de kant neer, en hij gaat verder want Artishocking roept heel hard te schreeuwen dat ze niet kan zwemmen.. Plons en zo gaat hij het water weer in om haar te helpen!!! Laura zit nog vast in haar vliegtuigstoel en probeert haar gordel af te krijgen maar ze is zo in paniek dat het maar niet lukt.. Hans komt aangesneld en helpt haar uit de stoel en ze gaan samen naar buiten om te kijken of ze mensen kunnen helpen, opeens zien ze tachondar zitten helemaal onder het bloed. Hij heeft een beste wond aan zijn hoofd en laura scheurt haar tshirt kapot en legt het over zijn hoofd heen om het bloeden te stelpen, Kauna maakte wel het raarste mee, die is vast komen te zitten in de boom en probeert te roepen maar er komt geen geluid uit haar mond.. Totdat Hans haar in de boom ziet hangen, en roept wat mensen bij elkaar om haar te helpen, uit de boom te komen.. Toen iedereen die maar gered kon worden gered was begonnen ze de dode mensen uit het water te halen en ze zorgde dat deze hun ‘ begravenis’kregen, want mooi weer en een dood lichaam gaat niet samen.!! Nadat alles weer een beetje normaal was begon iedereen zich voor te stellen wie wie was. Moustache kwam met het plan om maar op zoek te gaan naar boomstammen en bladeren want dan konden ze een kamp op slaan op het strand in de hoop dat ze snel gered zullen worden. !!!! Nadat de passagiers allemaal hun kamp hebben opgeslagen gaan ze op zoek naar voedsel, ze moeten toch gaan eten.! Ze gaan allemaal op zoek, als ze vruchten hebben gevonden gaan ze bekijken wat er allemaal is en wat ze een beetje onder de mensen kunnen verdelen. De mannen bedenken een plan dat ze het eiland maar een beetje moeten gaan verkennen en ze gaan op onderzoek uit. Als ze op onderzoek uit zijn komen ze een zendmast tegen die een verbinding uitzend en ze krijgen het zendaparaat aan de praat wat elke keer het zelfde signaal uitzend, met een geheimzinnig bericht. Iedereen heeft de zelfde vraag waar zijn we??? Maar niemand is er om die vraag te beantwoorden. De mensen die achter zijn gebleven in het kamp en die niet mee waren gegaan op ontdekking van het eiland schrikken zich dood als er in een keer wilde beesten door het kamp komen. Nadat ze het geheimizinnige bericht hadden beluisterd besloten ze terug te gaan naar het kamp naar iemand die frans spreekt zodat ze kunnen weten wat de boodschap betekent. Onderweg naar het kamp worden ze opgeschrikt door zwarte rook die als een bezetene komt aanvliegen en hun aanvalt. Ze duiken allemaal de bosjes in om niet door het zwarte monster te worden gepakt.. uiteindelijk is het zwarte monster weg en kunnen ze hun tocht vervolgen naar het kamp, daar aangekomen vragen ze mensen of er iemand frans spreekt maar helaas niemand van hun spreekt frans en ze kunnen de boodschap dus niet ontcijferen. De mensen die op het kamp waren gebleven vertelde wat er allemaal was gebeurd en dat er wilde dieren langs kwam rennen. Tachondar was alleen op tocht gegaan om het eiland te ontdekken. Hij vond een touw op het strand dat hem naar de jungle leide. Hij was te nieuwschierig en ging dus kijken waar het touw eindigde. Het lokt hem helaas in een valstrik, en hij komt bewusteloos op de grond te liggen door een steen die hij tegen zijn hoofd kreeg. Hij bevind zich in een schuilplaats van een franse vrouw, wanneer hij terug bij bewustzijn is begint de vrouw tegen hem te praten dat ze een noodoproep heeft uitgezonden. Ondertussen heeft Graafoto het perfecte ontspanningsmiddel gevonden. Hij heeft een golfterrein aangemaakt op het strand. Hier kunnen de overlevenden van de vlucht eindelijk een beetje ontspannen.!! Artischocking heeft de laatste paar nachten nachtmerries gehad over haar ongeboren kind, dit gelooft ze zo erg dat ze denkt dat iemand haar ongeboren kind kwaad wil doen.. Ze vlucht van het kamp en ze gaat alleen op het eiland zitten.. Waar niemand haar pijn kan gaan doen. Iedereen gaat op zoek naar artishocking, maar ze kunnen haar niet vinden.. Op een gegeven moment vinden ze een luik in de grond.. en ze gaan het proberen open te maken.. Maar tot ieder zijn teleurstelling is het niet mogelijk om het luik open te krijgen.. Totdat hans met het goeie idee komt met om het op te blazen want ze hadden ook bommen gevonden waarmee ze hem waarschijnlijk open konden maken!.. Na dat alle voorbereidingen waren genomen om de luik op te blazen nam iedereen zijn positie in!!

Klaboem.. de luik werd weggeblazen!! En hier hadden de overlevenden waarschijnlijk een nieuwe onderkomen !!
Begin van de eerste moordloze nacht! Mensen met de nachtrollen kunnen zich bij mij melden! Deze nacht duurt tot 21.00 uur

Lijst van deelnemers
Kauna
Tachondar
DrWho
Moustache
Laura
Hans
Debby - word debs
Artishocking
Graafoto



Laatst aangepast door Natjuh89 op vr 05 aug 2011, 22:53; in totaal 1 keer bewerkt

2survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 vr 05 aug 2011, 22:27

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Mensen die in de blokken zitten ff w8 met posten!! Want debby heeft ook nog alle rechten!!! Gelukkig staan er geen namen in de blokken en heeft niemand nog gereageerd.!!!

BTW ze maakt een nieuw acount aan voor het geval dat Smile
bij voorbaat dank Smile

3survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 vr 05 aug 2011, 22:50

Gast


Gast

Nieuw account aangemaakt. Very Happy

4survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 vr 05 aug 2011, 22:54

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

rechtgezet

attentiepuntje voor maestro en Im_Possible: moderators geen 'beheerder' maken, want dan blijven ze alles zien, ook als ze uit de blokken zijn gehaald Wink

https://weerwolfenco.actieforum.com

5survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 vr 05 aug 2011, 22:54

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Okeej dan kan iedereen gewoon voor debs gaan Smile en kan iedereen die in de blokken zit gewoon weer reageren of wat dan ook Wink

6survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 vr 05 aug 2011, 22:55

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Damn, dat klopt nog ook, ik word altijd gecontroleerd Crying or Very sad

7survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 vr 05 aug 2011, 22:56

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ graaf hahahahaha komt dit goed van pas Razz

8survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 vr 05 aug 2011, 23:08

Debby

Debby
Senior spammer

Ah,ik ben weer terug.

9survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 za 06 aug 2011, 09:40

Moustache

Moustache
Junior spammer

Komen er ook katten voor op het lost-eiland? En waarom heeft niemand er aan gedacht om het keukentje van het vliegtuig zeker te stellen toen het nog kon? Al die waardevolle flesjes met sterke drank zijn inmiddels door de sterke branding mee de zee in genomen.
Volgens mij ga ik er spijt van krijgen dat ik zoveel mensen het leven heb gered......

10survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 za 06 aug 2011, 11:23

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ik ben nog een beetje verdwaasd van de landing in de boom. We zijn al met zo weinig en dan zijn nu ook nog Arti en Tachondar weg.

11survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 za 06 aug 2011, 12:03

artishocking

artishocking
Junior spammer

Ik had eerst Sawyer als avatar..
Maar aan gezien ik zwanger ben lijkt het me handiger als ik dan Claire neem..
Anders word het wel een heul ingewikkeld verhaal Razz

12survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 za 06 aug 2011, 12:57

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik verander best mijn avatar dan ook naar Sayid :p

13survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 za 06 aug 2011, 13:40

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahahah Razz sorry Smile heb zomaar wat namen gepakt. en niet bij nagedacht dat jullie al avatar hadden hahahaha Razz (A)

14survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 za 06 aug 2011, 14:20

artishocking

artishocking
Junior spammer

Het is een raar eiland, en er gebeuren heule rare dingen....maar sawyer zwanger...das wel heulllll raar lol!

15survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 za 06 aug 2011, 14:44

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

haha inderdaad.
katten die aan de sterke drank zijn en mensenlevens redden? Die beesten blijven je verrassen.

https://weerwolfenco.actieforum.com

16survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 za 06 aug 2011, 18:12

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

er kwamen toch ook ijsberen op het eiland voor of niet? Het is al een tijdje geleden dat ik de eerste seizoenen zag...

17survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 za 06 aug 2011, 20:39

Debby

Debby
Senior spammer

Ik heb wel eens een stukje van een aflevering gezien,maar daar houdt t ook mee op.

18survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 za 06 aug 2011, 22:41

hans

hans
Aankomend spammer

Ik heb het nog nooit gezien dus zou het niet weten

19survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 za 06 aug 2011, 22:44

Moustache

Moustache
Junior spammer

ijsberen zijn gek op jonge engelse toeristen......

20survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 01:01

Debby

Debby
Senior spammer

klopt ja.
Vooral die in Spitsbergen.

Las net dat ze die ijsbeer hebben afgemaakt.
Belachelijk,die toeristen komen in hun gebied.

21survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 01:53

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry dat ik laat ben het word dag.. deze duurt tot 22.00 uur..!!
Verhaal komt morgen

22survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 12:25

artishocking

artishocking
Junior spammer

Er komen ijsberen op het eiland voor, en rookmonsters..brrrrr

23survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 12:54

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

nee, dat rookmonster is altijd dezelfde, er is maar één rookmonster :p

24survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 13:17

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

mmm waar is mijn poedersuiker ...

25survivors of flight 815 Empty Re: survivors of flight 815 zo 07 aug 2011, 13:21

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Dont do drugs or i'll torture you Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 6]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum