Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 105 - Inschrijvingen

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Ronde 105 - Inschrijvingen Empty Ronde 105 - Inschrijvingen za 11 apr 2020, 18:40

Backslide

Backslide
Junior spammer

Hallo!

Ronde 104 was in mijn ogen zeker geslaagd, dus dat vraagt om een vervolg! Ik merkte wel dat niet iedereen even makkelijk elke avond een gaatje kon vinden om te spelen. Is het daarom misschien een idee om het hele potje (of misschien wel 2?!) in een uur uit te spelen? Dit vraagt natuurlijk wel om wat aanpassingen, dus als mensen een idee hebben over hoe we hier een goede invulling aan kunnen geven, dan hoor ik het graag!
Discord lijkt mijzelf wel een geschikte plek om dit te doen. Kan me alleen voorstellen dat niet iedereen hier heel bekend mee is.

Alle input is welkom Ronde 105 - Inschrijvingen 17387

2Ronde 105 - Inschrijvingen Empty Re: Ronde 105 - Inschrijvingen wo 29 apr 2020, 12:16

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik ben nog vollop aaan het werk maar zou wel willen meedoen

3Ronde 105 - Inschrijvingen Empty Re: Ronde 105 - Inschrijvingen zo 03 mei 2020, 15:17

Debby

Debby
Senior spammer

Niet bekend mee maar ben wel benieuwd hoe dat gaat.

4Ronde 105 - Inschrijvingen Empty Re: Ronde 105 - Inschrijvingen za 07 nov 2020, 20:49

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Een uurtje weerwolven lijkt mij wel heel snel.
Maar een gewone ronde zie ik wel terug zitten

5Ronde 105 - Inschrijvingen Empty Re: Ronde 105 - Inschrijvingen vr 20 nov 2020, 15:08

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ach heb toch nijs beters te doen.. Laat ik ook maar mee doen!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum