Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 88 : inschrijvingen

+6
Telemachus (killer)
Tachondar
basserbas
MonkeyLord
faleria
Maestro
10 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Ronde 88 : inschrijvingen - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 : inschrijvingen zo 08 sep 2013, 17:48

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Bever is in frankrijk voor een week. Dus wacht niet op hem

27Ronde 88 : inschrijvingen - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 : inschrijvingen zo 08 sep 2013, 18:21

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Ik heb er nu ook 10 Very Happy 
En ik zal morgen in de loop van de ochtend mijn ronde beginnen met een verhaaltje.
Misschien kan iemand mij dan alle rechten geven? Zodat ik de groepen in kan delen als ik de rollen verdeeld heb..
Nog wel een vraagje. Bij het wolvenboard, mogen daar alleen alle gewone wolven in of ALLE wolven en bij de burgers alleen de ziener, geloof ik.

28Ronde 88 : inschrijvingen - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 : inschrijvingen zo 08 sep 2013, 19:02

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

z heeft vast haar vriendenlijst eens uitgekuist, maar ze had toch wel een actief lid van de forum erin kunnen laten zitten :/

succes faleria ^^

29Ronde 88 : inschrijvingen - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 : inschrijvingen zo 08 sep 2013, 22:18

Maestro


Beginnend spammer

Alle wolven mogen in het wolvenboard en bij de burgers idd alleen de ziener

30Ronde 88 : inschrijvingen - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 : inschrijvingen zo 08 sep 2013, 22:42

Maestro


Beginnend spammer

Zo Faleria, alles zou in orde moeten zijn. Kan je eens nakijken of je overal aankan?

31Ronde 88 : inschrijvingen - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 : inschrijvingen zo 08 sep 2013, 22:43

Miejster

Miejster
Senior spammer

En nu ben ik terug gewoon Miejster... Ronde 88 : inschrijvingen - Pagina 2 829688 

32Ronde 88 : inschrijvingen - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 : inschrijvingen ma 09 sep 2013, 00:36

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

bij wolvenboard volgens mij in principe alle slechten; uitzonderingen
- schaapswolf
- sjamaan
- welp
- zandmannetje

bij burgerblok
- de oorspronkelijke ziener (geen idee hoe dat met nieuwe zieners dmv bijvoorbeeld dubbelgangers geregeld is)

bij dodenblok
- medium (mits aanwezig)

En voor de rest wordt er gewoon toegevoegd wat gezien/gedood is geloof ik Razz
Vergeet ik nog iets jongens?

33Ronde 88 : inschrijvingen - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 : inschrijvingen ma 09 sep 2013, 06:52

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Ja, ik heb toegang tot beiden, Miejster.

Dank je Hank voor de uitleg.

Ik zal tegen tienen mijn verhaal plaatsen en de rollen verdelen.
Ik heb er zin in!

34Ronde 88 : inschrijvingen - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 : inschrijvingen ma 09 sep 2013, 15:20

Gast


Gast

Tachondar schreef:ze heeft mij op facebook als vriend gekickt, dus dat zal iemand anders dan moeten doen 0_o
Dat klopt, ik heb enkele weken terug iedereen die ik enkel via internet ken uit mijn fb gehaald. Is niks persoonlijks dus!

35Ronde 88 : inschrijvingen - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 : inschrijvingen ma 09 sep 2013, 17:11

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Djali schreef:
Tachondar schreef:ze heeft mij op facebook als vriend gekickt, dus dat zal iemand anders dan moeten doen 0_o
Dat klopt, ik heb enkele weken terug iedereen die ik enkel via internet ken uit mijn fb gehaald. Is niks persoonlijks dus!
Ik dacht al, heeft ze een plotselinge wrok tegen me ofzo?! :O

nee hoor, grapje, ik kon wel al raden dat je grote kuis had gedaan ^^ en die vermoedens werden gisteren dan bevestigd toen de anderen hetzelfde hadden.

36Ronde 88 : inschrijvingen - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 : inschrijvingen ma 09 sep 2013, 19:09

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Alles is gelukt!

37Ronde 88 : inschrijvingen - Pagina 2 Empty Re: Ronde 88 : inschrijvingen di 10 sep 2013, 13:01

Gast


Gast

Mooi zo, let's go kill some wolves Denen!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum