Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

I need help...

4 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1I need help... Empty I need help... zo 23 jun 2013, 20:59

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik wil iets leuks om te kijken. Dus raad me een goede tvserie, anime of film aan aub. Ik verveel me en communitybis wrs gedaan...

2I need help... Empty Re: I need help... zo 23 jun 2013, 23:27

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ANIME:


One Piece: 600 episodes ondertussen en nog lopend, gaat over piraten en is de populairste in japan.
Death note: korte serie over Light Yagami die een boek van een death god vindt en waarin je de naam van een persoon kunt schrijven die je dood wilt.
Fairy Tail: ook heel populair momenteel over magiërs en vol humor.
Shingeki No Kyojin: DE anime van 2013 over titans en reuzen die de mensheid aanvalt dat achter grote muren leeft uit angst van hen.
Fullmetal Alchemist Brotherhood (uit 2008, niet 2003): korte serie ook over een land vol alchemisten en de broers Edward en Alhponse Elric die een steen der wijzen zoeken om hun lichamen terug normaal te brengen na een ongelukje toen ze met alchemie hun pas overleden moeder terug tot leven wilden brengen. De zeven hoofdzonden, oorlog en homunculus komen ook aan bod.
Fate/Zero: In de oorlog om The Holy Grail kunnen 7 magiërs elk een 'servant' oproepen die voor hen zal vechten tot er slechts één persoon nog leeft. Die zal de heilige graal krijgen. De serie is ook kort en een klassieker in de anime wereld. De opgeroepen servants zijn bekende figuren uit de geschiedenis, zoals Alexander de Grote, Koning Arthur en Diarmuid Ua Duibhne.

SERIE:


Game Of Thrones: momenteel heel populair en gebasseerd op een Fantasy-boekenserie. Het gaat over een land Westeros waar the Mad King net gestorven is en vooral de politiek om de macht te hebben over delen van het land of de koningstroon komt veel aan bod. Aanrader ^^
The Walking Dead: Een zombieapocalypse en enkelen proberen te overleven door de zombies van hen weg te houden. Er wordt net zoveel aan actie tegen de zombies tijd in de series gespendeerd als ook character development.

3I need help... Empty Re: I need help... ma 24 jun 2013, 08:49

Miejster

Miejster
Senior spammer

Game of Thrones en Theb Walking Dead zijn inderdaad goed. Ik ben nu ook begonnen aan V. Een aanval van buitenaardsen op de aarde.

4I need help... Empty Re: I need help... ma 24 jun 2013, 12:27

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Miejster schreef:Game of Thrones en Theb Walking Dead zijn inderdaad goed. Ik ben nu ook begonnen aan V. Een aanval van buitenaardsen op de aarde.
Oja, die speelt hier elke zondagavond. Ik kijk er nu ook ééntje per week. Zit nu aan de vierde aflevering dacht ik. Al vind ik eentje per week eerlijk gezegd voldoende. Het mag best spannender worden :/

5I need help... Empty Re: I need help... ma 24 jun 2013, 21:22

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Twd en game of thrones al gezien. Net als alle animes buiten shinjeki en fate/zero. Ik raad je sword art online aan als anime. V heb ik maar deels gezien

6I need help... Empty Re: I need help... di 25 jun 2013, 01:21

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

sword art online heb ik al gezien Wink
ik vond btw dat die anime veel te snel huppeldepup versprong. De ene aflevering leert hij Asuna pas kennen, daarna zit hij plots al in een guild waar ze allemaal sterven en de volgende zijn opnieuw een paar maanden verder en maakt hij ruzie met Asuna alsof ze oude kennissen zijn van elkaar. Ik had graag het volledige verhaal gezien hoe hij een guild 'joinde' ookal zei hij dat hij altijd alleen zou vechten en zijn eerste weerzien met Asuna en Klein enzo :/
En het einde was ook nogal veel te plots. Heb Alfheim Online ook gezien, maar dat wordt dus precies wat ze zeggen dat het saaiste ter wereld is: kijken hoe iemand anders een spel speelt. Er is daar namelijk geen levensgevaar meer. 
Er komt trouwens nog een vervolg, Gun Gale Online fzo dacht ik. Daar zijn enkel Light Novels al van uit. De manga heeft zelfs sword art online nog niet afgewerkt xD

7I need help... Empty Re: I need help... di 25 jun 2013, 09:33

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik denk dat de manga niet veranderd van naam en ik ben gestopt na sao. Ik probeer nu zoveel mogelijk op te slaan omdat ik 2 maanden na Turkije ga met veel busreizen.

8I need help... Empty Re: I need help... zo 24 dec 2017, 17:02

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

volgende stap in hulp. Wie heeft star wars al gezien?


Als je door leest hierzo, verder vind je star wars spoilers. Dus betreedt op eigen risico



Laatst aangepast door DrWho op do 28 dec 2017, 01:50; in totaal 1 keer bewerkt

9I need help... Empty Re: I need help... zo 24 dec 2017, 20:10

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik niet, maar ik heb dan ook helemaal niks met Star Wars. Maar succes en veel plezier als je hem nog gaat kijken!

10I need help... Empty Re: I need help... zo 24 dec 2017, 22:26

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

nee ik wil er gewoon over praten, ik heb hem al gezien.

11I need help... Empty Re: I need help... ma 25 dec 2017, 07:11

Backslide

Backslide
Junior spammer

Och, meid. Wil je erover praten? Ik zet vast een kop thee!

12I need help... Empty Re: I need help... ma 25 dec 2017, 10:37

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

yup ik wil praten over het feit dat ik vond dat de prequels beter waren dan deze

13I need help... Empty Re: I need help... ma 25 dec 2017, 23:57

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik heb hem gezien, vond het maar zo-zo

14I need help... Empty Re: I need help... di 26 dec 2017, 21:12

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ja ik vond het niets

15I need help... Empty Re: I need help... wo 27 dec 2017, 10:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wat was het punt van luke skywalker terug te brengen zelfs? De drie van vroeger hebben elkaar zelfs nog niet eens gezien. Zelfs Leyla en Luke niet. Luke heeft zelfs geen gevecht gedaan Sad

16I need help... Empty Re: I need help... wo 27 dec 2017, 13:05

Backslide

Backslide
Junior spammer

Misschien handig om alles even in spoilers te zetten? Niet dat hier veel levenden komen, maar toch

17I need help... Empty Re: I need help... do 28 dec 2017, 01:52

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

zie zo, spoiler alert geplaatst boven ergens.

Ik vind dat er gewoon veel ontbrak. Te weinig buitenaardse rassen voor een star wars film, het voelde veel te Marvel aan. De hele verhaal rond Luke leek te veel op episode 5 met Yoda.

Er waren wel punten die ik leuk vond, zoals de hele verhaallijn van de echte slechterik en de kamikaze actie.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum