Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Raad de volgende speler

+5
karina
Black Knight
bluzz
Roel
δόριεν
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 19 van 40]

451Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 12:14

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

nope, pfft, defense oproep voor ander gewest gedaan en iedereen begint te miepen. Ik snap best dat het een eind lopen is en dat het verdedigen van die dorpen geen prioriteit heeft, maar het wordt tijd dat mensen weer eens wakker worden. Ik zie nu zo'n beetje elke dag een gele bol langskomen Shocked vermoeiend. Laat er maar weer eens wat gebeuren.

Linda?

https://weerwolfenco.actieforum.com

452Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 12:18

Gast


Gast

ja gele bolletjes zijn nooit goed, ik zit int buiten gebied en tis altijd een pokke eind lopen, doe eigenlijk ook nooit mee met def acties daarom tkomt toch altijd te laat aan..., dus snap die beredenering wel.

dorien?

453Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 12:33

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Onze phalanxen komen ook pas over 18 uur aan, maar ik heb ze wel gestuurd. Iedereen zit met hetzelfde probleem dus heb je goede kans dat er nog een hele hoop ergens rond die tijd arriveren.
Maar goed, zo meteen Engelse toets Sad schrijfvaardigheid en ik heb geen idee wat de opdracht is. Hopelijk telt ie niet al te zwaar mee...
Hoef jij nu helemaal niets meer behalve je diploma ophalen?

Linda?

https://weerwolfenco.actieforum.com

454Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 12:40

Gast


Gast

schrijfvaardigheid is toch nie zo moeilijk?
ja meer nie

dorien?

455Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 12:50

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

mijn grammatica is vrij beroerd xD ik klets een heel eind weg en mijn uitspraak is prima, maar zodra je echt op de grammatica gaat letten, maak ik heel veel fouten. En helaas is dat juist wat je terugziet in een schrijftoets Razz Maar ja, ik sta er wel goed voor dus ik overleef het wel.
Zo, ik ga nu. Doei.

Linda?

https://weerwolfenco.actieforum.com

456Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 12:51

Gast


Gast

oke heel veel suc6!! Wink

dan nu.... roel mss?

457Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 14:48

Roel


Junior spammer

Ja ikke Smile

Lin?

458Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 15:18

Gast


Gast

heej hoe ist? Smile

roel?

459Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 15:24

Miejster

Miejster
Senior spammer

Nope, its me!

Roel nu dan?

460Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 16:49

Gast


Gast

nee sorry

dorien?

461Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 16:58

karina

karina
Veelbelovend spammer

Dorien schreef:nope, pfft, defense oproep voor ander gewest gedaan en iedereen begint te miepen. Ik snap best dat het een eind lopen is en dat het verdedigen van die dorpen geen prioriteit heeft, maar het wordt tijd dat mensen weer eens wakker worden. Ik zie nu zo'n beetje elke dag een gele bol langskomen Shocked vermoeiend. Laat er maar weer eens wat gebeuren.

Linda?

je zou op het forum kunnen zetten dat ik kan sitten.

En nu Dorien weer

462Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 17:31

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hm, dan moet je wel een account hebben he Wink nee maar het probleem is dat ook sitters beginnen in te slapen. Maar goed, de reacties op deze oproep vielen me erg mee.

Linda?

https://weerwolfenco.actieforum.com

463Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 17:52

Roel


Junior spammer

Ikke er even tussendoor Smile

Dorien?

464Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 18:01

karina

karina
Veelbelovend spammer

een account is zo aangemaakt, dat is geen probleem. Maar ik ga nu geen account meer aanmaken als het niet nodig is.
Maar als er goed gereageerd wordt en het is niet nodig even goede vrienden hoor.

Roel jij?

465Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 18:07

Roel


Junior spammer

Hoi Karina, hoe gaat het?

Karina?

466Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 18:11

karina

karina
Veelbelovend spammer

hey die Roel

Roel?

467Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 18:37

Gast


Gast

karina mss is polleke iets voor jou? eind deze week ga ik er af maar druid zou iemand zoeken maar heeft volgens mij nog steeds niemand zal het zo ff na vragen voor je anders als je het ziet zitten mag je polleke wel hebben...

karina?

468Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 18:53

karina

karina
Veelbelovend spammer

Laat het me maar weten Linda, mij altijd goed
Maar volgende week ben ik er niet. Maandag ga ik en mijn vriend op VAKANTIE lekker een weekje naar de Ardennen cheers cheers sunny sunny

Ik ben vanavond pas laat weer thuis, want heb een verjaardag
Tot straks

Linda?

469Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 18:55

Gast


Gast

aah lkkr op vakantie suc6!
gefeliciteerd met die verjaardag! Wink

gert mss ergens in de buurt?

470Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 19:27

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

geen gert. Maar wat lees ik nu Lin, ga je ermee stoppen?

Linda?

https://weerwolfenco.actieforum.com

471Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 19:33

Gast


Gast

ja eind deze week ben ik weg op s1 althans acc is er nog wel maar ik nie meer.

dorien?

472Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 20:27

Miejster

Miejster
Senior spammer

Owww, maar ik ben blij dat je hier nog bent hoor Linnie!

Dorien?

473Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 20:29

Gast


Gast

hoop hier ook nog heel lang te mogen blijven Smile

gert?

474Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 20:35

Roel


Junior spammer

Ik,

Maar nu Linda?

475Raad de volgende speler - Pagina 19 Empty Re: Raad de volgende speler wo 02 jun 2010, 20:35

Gast


Gast

hej roel hoe ist?

roel?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 19 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 11 ... 18, 19, 20 ... 29 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Raad je Plaatje
» Maak het volgende woord...

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum