Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Raad de volgende speler

+9
Kauna
graafoto
Mattio
Hank1705
morkreb
Miejster
karina
δόριεν
Roel
13 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 40]

1Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 06:50

Gast


Gast

goede morgen allemaal

roel?

2Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 09:37

Roel


Junior spammer

Morgen Lin,

Dorien?

3Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 12:10

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Heel goed,
vanavond De Grote Wedstrijd Cool

Roel?

https://weerwolfenco.actieforum.com

4Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 12:15

Roel


Junior spammer

vanavond? 4 uur, tenzij je Uruguay - Ghana zo vet vind Razz

Dorien?

5Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 12:34

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

tuurlijk Cool

Ik vind alles vanaf half 5 's avonds.

Roel?

https://weerwolfenco.actieforum.com

6Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 12:37

Roel


Junior spammer

Haha, ja dan is het merendeel 's avonds ja.


Dorien?

7Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 12:40

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Precies.

Wanneer is je diploma-uitreiking Roel?

https://weerwolfenco.actieforum.com

8Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 13:32

Roel


Junior spammer

Nu Dorien, ben weg he

Dorien?

9Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 15:03

karina

karina
Veelbelovend spammer

nee fout gegokt

Nog een uurtje en dan gaan we het meemaken of onze boy's opgewassen zijn tegen de brazilianen, vingers cross xxx

Roel?

10Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 15:29

Miejster

Miejster
Senior spammer

Niet om tegendraads te doen, maar ik supporter voor de Brazilianen. Ik ben nooit een supporter van de Hollandse ploeg geweest, wel van Brazil en Argentina.

Karina?

11Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 15:48

Gast


Gast

geef je nog gelijk ook gert

gert?

12Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 19:11

karina

karina
Veelbelovend spammer

Ik ben toch wel blij dat Nederland gewonnen heeft, al zag het er in de eerste helft niet na uit.

13Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 20:00

Roel


Junior spammer

Gert, we zijn wel beter als Brazilie Cool
Maar je bent denk ik voor Brazil omdat zij ( vaak ) mooi voetbal spelen? Wat op dit toernooi zeker niet was!

Dorien?

14Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 20:53

Miejster

Miejster
Senior spammer

Roel,
Er was geen enkele ploeg goed, dus ook niet beter. Brazilië heeft dom gespeeld, Nederland had alle geluk aan hun kant, daarom winnen ze. Voor de neutrale supporter een wedstrijd om snel te vergeten (trouwens van Nederland nog niet veel goeds gezien hoor). Nederland scoort 1 keer meer, dus ze gaan door! Maar als ze zo spelen tegen Uruguay of Ghana kunnen ze compleet afgaan in de halve finale. Hopelijk spelen ze dan wel goed.
Ik zie Brazilie inderdaad graag voor de technische hoogstandjes. In deze wedstrijd heb ik 1 mooie actie gezien en die kwam van de linkerflank van Brazilie. Ik mis wel een Ronaldinho op dit WK.
Mijn absolute lievelingsploeg sinds kleins af is echter Argentinie. Die zullen morgen hard moeten werken tegen de Duitsers. Messi is leuk om naar te kijken, maar hij krijgt veel fouten op zich.
Ook Spanje brengt goed voetbal (behalve tegen Portugal, wat een rotmatch). Chili lijkt me de meest aantrekkelijke ploeg van het WK, maar zijn al uitgeschakeld.
Laat ons hopen dat Argentinie tegen Nederland de finale mag spelen. tongue

Roel?

15Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 21:25

Roel


Junior spammer

Gert,
Deze wedstrijd was niet slecht. Maar je ziet in de eerste helft was Brazilië beter. Maar in de tweede helft was NL toch echt heel wat beter. Maar het feit dat iedere ploeg defensief speelt uit angst. Kijk als de ploeg zelf echt aan gaat vallen, dan krijgt NL ruimte en als je Snijder - Robben - Persie, en als Elia speelt - dan ben je snel geklopt. Vandaar dat bijna iedere ploeg defensief speelt. En dat verpest de wedstrijd.

Gert?

16Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 21:40

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Geen Gert,

die Van Persie heeft me het toernooitje wel hè, wat een flaterfestijn Cool

Roel?

https://weerwolfenco.actieforum.com

17Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 23:45

karina

karina
Veelbelovend spammer

Dorien ik ben het met je eens met hetgeen je zegt over van Persie. Niet mijn favoriete speler. Een van mijn favoriete
( zijn er wel meer hoor) is Dirk Kuit.
Maar goed dinsdag het vervolg, nu maar weer
Roel?

18Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler vr 02 jul 2010, 23:55

Roel


Junior spammer

Yep, donderdag. Tegen Uruguay, en zonder Suarez Very Happy

Karina?

19Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler za 03 jul 2010, 00:13

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

kuyt mag ik ook wel ja. Echte teamspeler. Is haast nooit de man die hem erin knalt, maar wel degene die het goal mogelijk maakt.

Roel?

https://weerwolfenco.actieforum.com

20Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler za 03 jul 2010, 01:00

karina

karina
Veelbelovend spammer

helemaal mee eens Dorien.
En eh dom he ik dacht echt dat het dinsdag was. Laughing

Maar goed ik ga mijn bedje in.
Tot morgen

Dorien?

21Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler za 03 jul 2010, 01:05

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

het is echt niet om uit te houden op mijn kamer, zo warm daar. Maar goed, ik zal er straks toch ook maar aan moeten geloven.

Slaap lekker!

Linda?

https://weerwolfenco.actieforum.com

22Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler za 03 jul 2010, 08:06

Gast


Gast

goede morgen allemaal

jarige? Wink

23Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler za 03 jul 2010, 12:23

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

dan moet je tot 20 september wachten, dan had je gelijk Smile

De jarige moet vast allemaal cadeautjes uitpakken en zo.

Linda?

https://weerwolfenco.actieforum.com

24Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler za 03 jul 2010, 12:44

Roel


Junior spammer

Haha, nja zoveel heb ik niet gekregen, alleen een laptop Smile Daar zit ik nu ook op, echt irri typen, op het begin dan Razz

Dorien?

25Raad de volgende speler Empty Re: Raad de volgende speler za 03 jul 2010, 13:22

morkreb

morkreb
Junior spammer

"alleen een laptop" zegt ie dan. Is dat niet voldoende dan? Razz
Ik zit alleen nog maar op m'n lappie, die is 10 keer beter dan de 2 pc's die hier staan en ik kan een klein beetje m'n warme kamer ontwijken.
btw, wel weer toevallig dat we beide op 20 september jarig zijn Dorien.....

Roel weer?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 40]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum