Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Wie doet het licht aan?

+10
Тхенекаъ
mmwar
Natjuh89
Debby
Miejster
δόριεν
Hank1705
laura
Doctor
Tachondar
14 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 40]

1Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? zo 07 aug 2011, 23:25

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

true blood zal ook wel weer iets zo cliché zijn, zoals the vampire diaries en de andere dingen tegenwoordig met vampieren --'
Twilight had een mooi verhaal, maar krijgt teveel aandacht door de films, het heeft zijn waarde verloren aan degenen die
echte waardige lezers zijn. Het is een smet op het blazoen van de Fantasy-genre geworden. De covers van de boeken hebben zelfs al de gezichten van
de Twilight acteurs, ik bedoel; hoeveel erger kan het dan nog?
De films zijn gebaseerd op de boeken, niet focking omgekeerd.
Kort maar correct gezegd: Twilight verkracht en verscheurt de waarde van het lezen en fantaseren

2Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? ma 08 aug 2011, 00:16

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

weer een strafpunt voor ta Razz

en ik heb geen idee over de boeken van twilight ma de films zijn afgrijselijk

ik laat het licht uit, ik vind het zo goed xD

3Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? ma 08 aug 2011, 00:46

laura

laura
Spammer i.o.

true blood is zeker wel de moeite waard! ik heb alles achter elkaar zitten kijken, ik stond ermee op en ging ermee naar bed. Het was zeer verslavend!

elk karakter maakt dingen mee, en de twisten in het verhaal acteren ze ook leuk

licht aan, ik ben een bange vampier want ik ben bang in het donker....

4Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? ma 08 aug 2011, 14:24

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

true blood zou zelfs niet bestaan zonder twilight, de opzet van alle 'romantische vampieren'
Vampieren zijn gewoon levende doden die leven op het drinken van bloed van anderen en dus geen mooie persoontjes die
een leven doorgaan zoals de gewone mens --'
Zombie's kun je dan ook even aanpassen, niet? Laat ze er niet verrot uitzien, geen domme hersentjes hebben, zet ze ook op een
vegetarisch menu en je hebt net twilight, maar dan geen vampieren..

$klik$ uit

5Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? ma 08 aug 2011, 14:52

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik houd het maar op de vampiers in de goede boeken Smile
(De geheimen van de onsterfelijke nicolaas flamel.. Razz)

*klik* aan

6Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? ma 08 aug 2011, 15:52

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ehhm.. tachondar? True Blood bestond voor Twilight, dus wat je daar zegt klopt sowieso al niet. En daarbij gaat True Blood juist niet per se over het 'romantische' beeld van vampieren, dus ik snap niet zo goed wat je duidelijk probeert te maken.
En ach, twilight, ik snap al die types daar zo op zeiken niet zo goed. Als je iets niks aan vindt, waarom dan al die moeite doen anderen uit te leggen hoe afgrijselijk het is? Net zoiets als bijv. Justin Bieber of Geert Wilders.

*klik* aan? uit? ik weet het niet meer Razz *gooit bij wijze van oplossing de lamp maar weer 'ns kapot*

https://weerwolfenco.actieforum.com

7Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? ma 08 aug 2011, 18:05

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ow was true blood ervoor? Sorry, my mistake
maar dan nog, vampieren zijn monsters, dat moeten ze niet 'romantiseren' vind ik :/

$klik$ aan

8Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? ma 08 aug 2011, 19:19

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

de lamp was kapot en is dus nog steeds UIT

https://weerwolfenco.actieforum.com

9Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? ma 08 aug 2011, 19:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

$klik$ aan door me magische krachten

10Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? ma 08 aug 2011, 19:59

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

pf, zo wordt het wel heel makkelijk Razz
*klik* uit met mijn magische lichtknopje

https://weerwolfenco.actieforum.com

11Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? ma 08 aug 2011, 20:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

$klik$ aan met mijn magie :p

12Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? ma 08 aug 2011, 20:43

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

jaja
*uit*

https://weerwolfenco.actieforum.com

13Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? di 09 aug 2011, 13:14

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

$klik$ aan ^^

14Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? di 09 aug 2011, 13:29

laura

laura
Spammer i.o.

*pakt snel een nieuwe lamp*

15Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? di 09 aug 2011, 13:31

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

is die nu aan of uit?

16Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? di 09 aug 2011, 14:03

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik draai de nieuwe lamp in zijn plaats en schakel het *klik* aan

17Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? di 09 aug 2011, 14:11

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik breek de lamp
$klik$ uit

18Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? di 09 aug 2011, 16:17

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

zit in een harry potter bui, zegt snel lumos en er was weer licht

19Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? di 09 aug 2011, 16:29

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Finite Incatatem

$licht uit$

20Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? di 09 aug 2011, 17:24

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

finite incatatem is voor spreuken op bepaalde voorwerpen, ik gebruik gewoon mijn staf als zaklamp. so the light is still on

21Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? di 09 aug 2011, 17:26

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

daar werkt het ook tegen hoor, finite maakt elke spreuk gewoon ongedaan
dus is ie wel uit

22Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? di 09 aug 2011, 17:31

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ach dan tover ik gewoon een nieuwe lamp te voorschijn en *klik* aan

23Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? di 09 aug 2011, 18:22

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Expelliarmus!

*klik* licht uit
zie hem nu nog maar 'ns aan te toveren zonder staf =)

https://weerwolfenco.actieforum.com

24Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? di 09 aug 2011, 18:26

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

maar ik gebruik geen stok :p
$knip$ vlammetje uit me vinger, licht!

25Wie doet het licht aan? Empty Re: Wie doet het licht aan? di 09 aug 2011, 18:28

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

ik dacht dat enkel kleine kinderen zonder toverstaf kunnen? Razz

*klikt haar deluminator* uit!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 40]

Ga naar pagina : 1, 2, 3 ... 20 ... 40  Volgende

Soortgelijke onderwerpen

-

» Wie doet het licht aan?

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum