Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Raad de volgende speler

+7
Stephen
Telemachus (killer)
Natjuh89
δόριεν
Hank1705
Тхенекаъ
karina
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 37 van 40]

901Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 16:11

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Je kan het niet meer Do :p

Do

902Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:00

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

WIE WE HIER HEBBEN Surprised
ik heb veel over je gehoord, Do zei dat je wss niet meer op het forum ging komen
ben toch blij dat je het wel doet ^^
Je lijkt een leuke persoon om mee te spelen op dit spel :p

Do?

903Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:23

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Idk of ik überhaubt wel nog ga ww'en :p ik heb het daar een beetje mee gehad xD

Do?

904Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:26

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

jammer, ik ga binnenkort ook eens als spelleider fungeren, zou leuk zijn moest je meedoen ^^

Theneka?

905Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:29

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Zo lastig :p ik heb het niet op al die subtiele hints. Ga ik maar lekker LoL spelen xD

Tachondar?

906Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:30

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ach, je ziet wel of je dan meedoet, mss kan ik Do het heel mooi laten vragen aan je :p

theneka?

907Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:30

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Mss. Maar zal vooral van het thema afhangen xD

Tach?

908Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:32

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

thema doe ik wss iets fantasy-rijks, in de wereld van Midden-Aarde, waar ook Lord of the rings afspeelt
die keuze heb ik al beslist ^^

theneka?

909Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:34

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Ewww, LoTR :p

Tachondar

910Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:35

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wat eww?

theneka?

911Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:37

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

LoTR is zowat de enige filmreeks die beter is dan het boek :p
Maar de Hobbit is imo wel leuk :p LoTR is net dat beetje te langdradig naar mijn smaak.

Tachonder

912Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

de filmreeks beter dan het boek?
laat me niet lachen zeg...
fantasyverkrachter...

theneka

913Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:40

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hahahahahahaha xD

theneka?

https://weerwolfenco.actieforum.com

914Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:41

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Geniet je ervan ja Do? :p

915Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:41

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

lijkt meer alsof jij ervan geniet, niet waar, thenek?

916Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:42

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

absoluut, ga door Razz

theneka?

917Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:42

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Met wat? En ik moet helaaaaas, door :p ciao.

Do?

918Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:43

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

met tegen tachondar zeggen dat tolkien geen held is, dat levert leuke discussies op ^^

tachondar?

919Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:45

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Tolkien is meer dan een held, domme meid :p
hij was de aartsvader van de hedendaagse fantasygenre, zonder hem was er wss zelfs geen Star Wars Surprised
(al weet ik natuurlijk dat hij ook zijn idolen had)

do?

920Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:47

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

wat jij wil Rolling Eyes
maar ik ben het wel met theneka eens dat de films leuker zijn dan de boeken, en dat is de eerste keer dat ik dat over boeken zeg..

tachondar?

921Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:47

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

nAH.

Do?

922Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:48

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

goed zo Smile

tachondar?

923Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:51

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

de films zijn niet volledig correct, zo zou vb Elrond echt niet zijn dochter Arwen naar buiten sturen terwijl de ringgeesten daar zijn.
in het boek gebeurt dit door Glorfindel, een nobele elf die al ooit eerder stierf toen hij een stad en de grootouders van Elrond in de eerste era verdedigde tegen 3 balrogs
Door de goden is hij tot leven gewekt en terug gestuurd, samen met de komst van Gandalf

924Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:53

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Tachondar schreef:de films zijn niet volledig correct, zo zou vb Elrond echt niet zijn dochter Arwen naar buiten sturen terwijl de ringgeesten daar zijn.
in het boek gebeurt dit door Glorfindel, een nobele elf die al ooit eerder stierf toen hij een stad en de grootouders van Elrond in de eerste era verdedigde tegen 3 balrogs
Door de goden is hij tot leven gewekt en terug gestuurd, samen met de komst van Gandalf

ik zeg toch ook niet dat de films volledig correct zijn? ik zeg dat ze leuker zijn.

Enne... wederom een strafpunt voor jou Razz

tachondar?

925Raad de volgende speler - Pagina 37 Empty Re: Raad de volgende speler ma 09 mei 2011, 17:55

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

jij hebt al veel meer strafpunten, dus shush jij What a Face :p

Do?

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 37 van 40]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 20 ... 36, 37, 38, 39, 40  Volgende

Permissies van dit forum: