Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Moppen en raadsels

+11
Sedative Svardskampe
Тхенекаъ
Telemachus (killer)
Debby
Hank1705
Black Knight
morkreb
graafoto
karina
Roel
δόριεν
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 9]

26Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels di 15 jun 2010, 19:25

karina

karina
Veelbelovend spammer

Dorien schreef:Zonnen
Onder
Theemuts

Zonder
Oren
Triomferen
oké, die slaat nergens op.

Zonder
Ons
Traviannen
da's pas zot

Zitten
Op
Tsjernobyl


Ik vind je oplossingen te gek. Ik kwam niet verder dan:Zot ZOT = zeer onnadenkend type

27Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels di 15 jun 2010, 20:48

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Die kan ook ja, of Zeer Onnadenkende Tasjesdief Razz

Zompige Organische Tandpasta, Zatlappen Op Tandems, Zeven Ontnuchterde Tuinkabouters, Zomaar Olijven Tackelen, Zigzaggen Op Tapdansschoentjes,

ik kan zo nog wel even doorgaan Razz
Maar zot is niet zo'n hele moeilijke omdat alles wat debiel is, op het woord aansluit vanwege de betekenis.

https://weerwolfenco.actieforum.com

28Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels di 15 jun 2010, 20:50

morkreb

morkreb
Junior spammer

cheers cheers cheers
gniffel, 3 keer hoera voor Dorien's fantasie.

29Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels di 15 jun 2010, 20:54

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

haha, dankje Razz kun jij ook, gewoon woorden met de goede letter aan elkaar plakken. Wel een leuk spelletje, zal ik er een nieuw topic van maken? Of ben ik dan de enige die gaat reageren xD

https://weerwolfenco.actieforum.com

30Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels di 15 jun 2010, 21:19

Roel


Junior spammer

Een niewe? BAR?

31Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels di 15 jun 2010, 23:44

Black Knight

Black Knight
Beginnend spammer

Bezopen Aanstellers Ruimte +?

32Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels wo 16 jun 2010, 00:12

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

BlackKnight Als Robot
BlackKnight Adoreert Roger
BlackKnight At Raapstelen
BlackKnight Aarzelt Regelmatig
BlackKnight AchtervolgtRampspoed

https://weerwolfenco.actieforum.com

33Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels wo 16 jun 2010, 00:13

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Jammer dat het niks met een bar te maken heeft Sad

https://weerwolfenco.actieforum.com

34Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels wo 16 jun 2010, 14:52

karina

karina
Veelbelovend spammer

Bekende Algemene Roddelplaats

35Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels wo 16 jun 2010, 16:02

karina

karina
Veelbelovend spammer

Schuldig?

Rechter tegen een verdachte:
"Bekent u nu toch gewoon.
Ik kan wel honderd getuigen aanwijzen
die het gezien hebben!"
Zegt de verdachte:
"Dat is nog niets.
Ik kan er wel duizend aanwijzen
die het niet gezien hebben!"

36Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels wo 16 jun 2010, 16:05

karina

karina
Veelbelovend spammer

Top Verkoper!!


Een jong ventje uit Groningen verhuist van het platteland naar Rotterdam. Hij besluit een baantje te zoeken bij een groot warenhuis.

Heb je ervaring met verkopen?', vraagt de manager. 'Ja hoor', zegt het ventje. 'In Groningen verkocht ik koeien op de beestenmarkt. De manager mag het knulletje wel en besluit hem de baan te geven. "Je mag morgen beginnen en aan het eind van de dag kom ik wel even vragen
hoe het gegaan is'.

De eerste dag was een zware dag. Het ventje heeft aan het eind van de dag het zweet op zijn voorhoofd staan. De baas komt naar hem toe en vraagt hoe het gegaan is. 'Nou het ging best aardig', zegt het mannetje. 'Hoeveel verkopen heb je gehad?', vraagt de manager.

'Eentje', antwoordt de knul. 'Eentje?, zegt de manager verbaasd. De meeste verkopers zitten aan de 20 tot 30 verkopen per dag. Voor hoeveel heb je verkocht dan? 'Voor EUR 389.431,27', zegt het ventje. De ogen van de manager rollen van verbazing bijna uit zijn hoofd. 'Wat heb je die klant verkocht dan?' 'Nou', zegt ie. 'Eerst verkocht ik hem een klein vishaakje, daarna een middelgrote vishaak en als laatste een grote vishaak.
Toen heb ik de man een complete visuitrusting verkocht. Toen vroeg ik de man waar hij wilde gaan vissen. De man antwoordde dat ie bij zee wilde vissen.
Ik heb toen voorgesteld of een klein bootje niet handig zou zijn voor op zee. Dus verkocht ik hem die Twin Engine Power Craft plus trailer, die op de vierde verdieping staat. De man zei dat zijn Fiat Uno dat waarschijnlijk niet zou kunnen trekken, dus toen heb ik de man meegenomen naar de autoafdeling en heb hem er de 4 X 4 Landcruiser bij verkocht.'

De baas luistert het hele verhaal aan en zegt: 'Dus je vertelt me nu, dat er een man binnenkwam voor een klein vishaakje en die heb je een boot en een auto verkocht?'

'Nee', zegt het ventje. 'Hij kwam voor een doos tampons. Toen heb ik gezegd: Joh, je weekend kan toch niks meer worden, waarom ga je niet lekker vissen?'

37Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels vr 18 jun 2010, 13:42

Gast


Gast

een man zegt tegen zijn vrouw: "schat, wat zou je doen als we de lotto hadden gewonnen?"

de vrouw beantwoord: "ik zou de helft aanpakken en van je scheiden!"

de man: "dat is goed! we hebben €20,- gewonnen, hier is een tientje en daar de deur!"

38Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels vr 18 jun 2010, 13:50

Gast


Gast

Een belastinginspecteur belt aan bij een huis. Een klein jongetje doet open.
De belastinginspecteur vraagt:
"Is jou papa misschien thuis?"
"Nee, " zegt het jongetje, "die ligt in het ziekenhuis."
"Oh, wat is er dan gebeurt?"
"Hij is onder de tractor gekomen."
"Dat is niet zo best. Is jou mama dan thuis?"
"Nee,die ligt ook in het ziekenhuis."
"Wat is er dan met haar gebeurd?"
"Ook onder de tractor gekomen..."
"Heb je dan misschien een grotere broer of zus?"
"Ja, een grotere broer."
"Is die dan thuis?"
"Nee, die ligt ook in het ziekenhuis. Hij is ook onder de tractor gekomen."
"Maar wat doe jij dan hier?!?"
"Oh... een beetje tractor rijden..."

39Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels vr 18 jun 2010, 15:12

Roel


Junior spammer

Hahaha.

Hier een paar flauwe:
De dokter wilde ons mam onderzoeken. Maar ma was boven.
3 jongens zaten op de bus te wachten, zegt de buschauffeur: 'Hej, kom er van af!'.

40Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels ma 21 jun 2010, 19:25

Gast


Gast

Laats was ik in België en zag, terwijl ik op de bus stond te wachten, een Belg die zijn woning aan het schilderen was. De man stond boven op een ladder te schilderen en elke keer als zijn kwast leeg was klom hij naar beneden en doopte zijn kwast in de verfpot die beneden op de stoep stond.
Nadat ik dat een tijdje had aangezien zij ik:
"Zeg meneer, u kunt de verfpot toch veel beter mee naar boven nemen? Dan hoeft u niet steeds naar beneden om uw kwast in de verf te dopen."
De Belg kijkt mij medelijdend aan en zegt:
"Allé Sjefke, dat zal niet gaan hè. Dit is grondverf."

41Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels ma 28 jun 2010, 23:22

karina

karina
Veelbelovend spammer

Geen kind kunnen krijgen

Een paar wil een kind krijgen maar het wil maar niet lukken. Ze gaan naar vele dokters maar niemand kan hen helpen. Dan horen ze dat er een heel goede dokter in Amerika is, dus ze gaan naar Amerika. Eens bij de dokter, zegt de dokter: “Undress and do it!” Een beetje beschaamd beginnen ze het te doen. Na een tijdje zegt de dokter: “I’ve found it.”

Hij schrijft iets op een papiertje en het paar vertrekt terug naar huis. Ze gaan direct naar een apotheker en zeggen: “Wij hebben tritheoterol nodig.” De apotheek zegt: “Dat bestaat niet, mag ik het papiertje eens zien?”
De apotheker begint te lachen en zegt: “Er staat, try the other hole…”

42Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels di 29 jun 2010, 00:23

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Laughing

https://weerwolfenco.actieforum.com

43Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels wo 30 jun 2010, 21:07

karina

karina
Veelbelovend spammer

Dom??

Er is een nieuwe leraar in een klas. Hij wil zien of de kinderen in zichzelf geloven. Daarom zegt hij: "Wie dom is gaat staan." Na enkele minuten.... Tim staat op en de leraar vraagt: "Denk je echt dat je dom bent?" Waarop Tim antwoordt: " Nee, maar ik vond het zo zielig dat u de enige was die staat!"
jocolor jocolor

44Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels wo 30 jun 2010, 21:53

Roel


Junior spammer

lol!

45Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels do 08 jul 2010, 07:42

Gast


Gast

Een Duitse familie gaat winkelen. Tijdens hun bezoek aan een sportzaak, pakt de zoon een Oranjeshirt van het Nederland elftal uit het rek. Dan zegt hij tegen zijn zus:
"Ik heb besloten dat ik Oranjefan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."
De grote zus reageert geïrriteerd en geeft hem een draai om z'n oren :
"Ben je gek geworden? Ga dit maar eens met je moeder bespreken."

Dus, het kleine jongetje met het Oranje T-shirt naar zijn moeder en zegt:
"Ik besloten dat ik Oranjefan ga worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."
De moeder reageert woedend en geeft hem twee tikken om z'n oren:
"Ben je helemaal van lotje getikt? Scheer je weg en vraag je vader maar eens hoe hij er over denkt."

Dus de jongen gaat naar zijn vader en zegt:
"Ik heb besloten Oranjefan te gaan worden en zou graag dit mooie oranje shirt voor mijn verjaardag willen hebben."
De vader wordt helemaal gek en slaat zijn zoon ter plekke ontoelaatbaar hard in zijn gezicht:
"Geen zoon van mij zal in een dergelijk shirt rondlopen!"

Ongeveer een half uur later zit de hele familie in de auto en is op weg naar huis. De vader keert zich tot zijn zoon en zegt:
"Zoon, ik hoop dat je er iets van hebt geleerd vandaag."
"Ja vader, dat heb ik."
"Nou zoon, en dat is?"
Antwoordt de zoon:
"Ik ben nog maar een uur Oranjefan en ik heb nu al een bloedhekel aan de Duitsers!!!"

46Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels do 08 jul 2010, 11:26

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Laughing

Een jonge buikspreker heeft een optreden in een club, met zijn pop op de knie. Hij gaat door zijn gebruikelijke materiaal van domme blondjes moppen, tot een grote forse blondine voor in de zaal opstaat en problemen begint te maken. "Okay eikel, ik heb nu wel genoeg gehoord van je denigrerende blondinemoppen! Wat doet jou denken dat je van vrouwen op die manier een stereotype kan maken? Wat hebben de fysieke attributen te maken met de waarde van een menselijk wezen? Het zijn klootzakken zoals jij die ervoor zorgen dat ik niet gerespecteerd wordt in de maatschappij, dat ik niet mijn volledig potentieel als mens kan ontplooien... Allemaal omdat jij denkt dat discriminatie in de naam van humor moet kunnen!" Verbouwereerd begint de buikspreker zich te verontschuldigen, maar de blondine onderbreekt hem: "Hou jij je erbuiten, ik heb het tegen die klootzak op je knie!"

https://weerwolfenco.actieforum.com

47Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels do 08 jul 2010, 13:23

karina

karina
Veelbelovend spammer

Laughing Laughing Laughing lol! cheers cheers

Een 10 Dorien

48Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels do 08 jul 2010, 18:24

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

haha Razz
ze zijn allebei geniaal Laughing

49Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels do 08 jul 2010, 19:28

Gast


Gast

hahaha das een leuke dorien Laughing

50Moppen en raadsels - Pagina 2 Empty Re: Moppen en raadsels do 08 jul 2010, 21:31

Roel


Junior spammer

Goeie! Vooral van Lin, gaat over voetbal Razz

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 9]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum