Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Travian - Waar speelt de rest?

+5
Sedative Svardskampe
morkreb
Debby
Telemachus (killer)
Hank1705
9 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 7]

1Travian - Waar speelt de rest? Empty Travian - Waar speelt de rest? za 02 okt 2010, 16:47

Gast


Gast

Eens eventjes inventariseren hoor Smile

s1 is zojuist afgelopen, helaas geen weerwolf-winnaars maar iedereen heeft z'n best gedaan en er is top gespeeld door onze eigen ww-ww-houder V8power Very Happy (weerwolf-wereldwonder-houder? sure)

waar spelen jullie op?
Iemand die van plan is op speed x5 te starten of op dit moment ergens anders speelt?

Ik op het moment speed x3 (Le Akroma) en s4 (Dophen)

Of zijn jullie allemaal van die één-server-per-keer types? (heul verstandig xD)

2Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? za 02 okt 2010, 17:11

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

ik speel momenteel S4 Wink
daar hebben we eindspel ambities Smile en het gaat ons gelukken hoor, laat u horen! Smile

maar ik ga ook op de ×5 spelen,met eindspelcapsones heuh.. ambities Cool
ga eens kijken hoever ik kom door in een eigen exodusgebiedje naar het eindspel te gaan simmen Smile

..en ik ga natuurlijk weer de nieuwe Server 1 spelen Wink
wou je die dual nog steeds uitproberen dorien? Very Happy

3Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? za 02 okt 2010, 17:23

Gast


Gast

s1 duallen bedoel je?
nee sorry zie ik niet zitten. Niet omdat ik jou niet zie zitten als dual hoor Razz ik ben alleen aan het afbouwen. Of eigenlijk is dat het plan en faalt het plan hard omdat ik al door een team werd overgehaald om speed x5 te gaan doen. Over een maand of 4 is die echter alweer afgelopen. Speed begint ook al aardig op te schieten en s4 speel ik ook gewoon rustig uit.

Daarna een travian-pauze van tenminste een half jaar.

Ik wil geen server spelen tijdens m'n examens Wink

4Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? za 02 okt 2010, 17:48

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

oké is goed Wink
dan ga ik maar eens kijken of ik een keer een goede server start voor mekaar kan krijgen Razz
(1e: als ubernoob, 2e: PC gecrasht, dus 2 dagen nadat ik gestart was kon ik 7 dagen niet inloggen)

5Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? za 02 okt 2010, 19:31

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ik speel nu niet meer dan en ik ga niet direct opnieuw beginnen (ga het te druk emme met studere en uitgaan nu xD)

6Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? za 02 okt 2010, 23:14

Gast


Gast

studeren op de eerste plaats en uitgaan op de tweede, of andersom? ^^

nee ik heb het ook zo uitgerekend dat ik voor m'n examens overal klaar moet zijn. Dan volgt er een travian-break(je). En ben ook niet van plan om vanuit Spanje op de Nederlandse server te gaan spelen. Als er een Spaanse is, lijkt me dat een uitstekend middel om mijn Spaans te bevorderen =)

7Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? zo 03 okt 2010, 09:43

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

nu nog op de 1ste plaats uitgaan xD dan studeren
over een paar weekjes wisselt dit om

8Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? zo 03 okt 2010, 11:50

Debby

Debby
Senior spammer

Ik speel nu alleen nog S4.
Weet ook nog niet of ik er nog een server bij ga spelen.
Vermoedelijk ff niet.

9Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? zo 03 okt 2010, 21:30

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

killerboth schreef:nu nog op de 1ste plaats uitgaan xD dan studeren
over een paar weekjes wisselt dit om

wat studeer je dan? Razz

10Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? zo 03 okt 2010, 22:53

Gast


Gast

en terecht Razz

11Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? zo 03 okt 2010, 23:18

morkreb

morkreb
Junior spammer

s4 vooral en een beetje half nog op za.co server. Daar lopen we nog met 1000 kata's rond dus daar zal toch ook iets mee gedaan moeten worden. Voor de rest probeer ik heul verstandig te zijn Very Happy Maar met al die forum ben ik er nog niet achter of dat lukt.

12Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? ma 04 okt 2010, 00:12

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Hank1705 schreef:
killerboth schreef:nu nog op de 1ste plaats uitgaan xD dan studeren
over een paar weekjes wisselt dit om

wat studeer je dan? Razz

1st-2de bachelor economische wetenschappen + TEW + handelsingenieur
(maar redelijk weinig 2de bach vakken omdat ik alleen die heb genomen die nog samenvallen met de 3 richtingen dus heb nog niet echt gekozen xD maar wrs TEW)

13Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? ma 04 okt 2010, 03:38

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Wanneer er weer eens een normale server start ben ik geïnteresseerd. Maar ik ben niet nolife genoeg voor een speedserver.

Sad Wat mij vooral klote lijkt, is het vooruitzicht nooit meer te kunnen bereiken wat ik al bereikt heb op travian.

14Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? ma 04 okt 2010, 07:57

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Sedative Svardskampe schreef:Wanneer er weer eens een normale server start ben ik geïnteresseerd. Maar ik ben niet nolife genoeg voor een speedserver.

Sad Wat mij vooral klote lijkt, is het vooruitzicht nooit meer te kunnen bereiken wat ik al bereikt heb op travian.
volgens mij start de volgende S1 in november Smile

kunnen we dan geen WEERWOLF-ALLIANTIE oprichten? Cool

15Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? ma 04 okt 2010, 18:16

Gast


Gast

Haha, dan mag jij de leiding op je nemen want ik ga NOOIT MEER leidinggeven in een s1 alliantie Razz sowieso denk ik niet.
Alleen recruiter en diplomaat vind ik leuk.

16Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? ma 04 okt 2010, 20:34

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

12 á 13 maanden later wordt ze geinterviewd als leidinggevende van de winnende alliantie S1 2011: 'WW-Ally'...

zie je mij al leidinggeven? Razz

17Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? ma 04 okt 2010, 21:28

Gast


Gast

haha, niet echt nee Razz hoewel je vast wel een gezellige zou zijn (met een hoog spamniveau xD nou ja, ik was al vreselijk op dat gebied (op topdagen, hoeveel zouden het er zijn geweest? 4 allymails per dag? gebeurde niet zo heel vaak gelukkig) dus om dat te overtreffen...)

18Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? di 05 okt 2010, 08:05

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

that's for sure.

maar de vraag of ik qua leidinggevende goed ben.. beschouw mezelf nog steeds als een noob Razz
(en dat is ook nog wel zo Cool heb nog maar 1 server gedaan tot het eindspel Rolling Eyes )
(toegegeven.. ik heb veel geleerd, maarja... Razz)

19Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? di 05 okt 2010, 09:31

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

het is een leerproces - sprak zei plechtig

https://weerwolfenco.actieforum.com

20Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? di 05 okt 2010, 20:01

Sedative Svardskampe

Sedative Svardskampe
Aankomend spammer

Om succesvol een clan tot een goed einde te brengen heb je meer nodig dan allymails en fora. Iedereen moet elkaars MSN adres hebben en continue zou er een multigesprek levend moeten zijn. (Natuurlijk niet door iedereen tegelijkertijd, maar wel dat wanneer iemand online komt, deze direct toegevoegd wordt). Ook moeten er duidelijke strategiën worden afgesproken van tevoren. Bijvoorbeeld de leider speelt als galliër, en focust zich alleen op defensieve units die deze kan uitlenen aan allyleden. Een aantal germanen voor massive veeglegers en romeinen die instaan voor grondstoffen en een kwaliteitsleger hebben die dienen als back-up om na veeglegers te komen. (Romeinse troepen zijn immers duur). Zoals je kan afleiden moet 40% germaan spelen, 20-30% galliër en 20-30% romein. Germanen moeten de nolifers zijn die heel de buurten terroriseren en zo de overhand krijgen in het gewest.

Succesvol spelen is niet makkelijk, aangezien er zware beslissingen genomen moeten worden. (Mensen laten vallen die niet goed zijn voor de ally e.d.)

Ook een heel stomme beginnersfout die velen maken...In het begin de ambassade willen uppen en dat niet kunnen betalen en daarom om donaties vragen. Om zo goed mogelijk te starten is het handig de ambassades niet verder dan lv 3 te uppen en veel kleinere allies maken. Na een week ofzo kan iedereen dan bij elkaar 1 grote ally. Sad Er zijn er al meer die gesneuveld zijn door een slechte start.

21Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? di 12 okt 2010, 22:40

Gast


Gast

Dorien schreef:het is een leerproces - sprak zei plechtig

omg Shocked
zie ik dat nou goed?

Dorien, foei, schaam je!!!! Het doet gewoon pijn aan m'n ogen! Sad

22Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? ma 18 okt 2010, 20:05

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Server 1 gaat 10 november weer van start. (pre-registratie 8 november)
Wie doet er mee? Very Happy

23Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? ma 18 okt 2010, 21:02

Gast


Gast

ik ABSOLUUT NIET!
cheers

24Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? ma 18 okt 2010, 22:45

morkreb

morkreb
Junior spammer

Ik ook niet Razz

25Travian - Waar speelt de rest? Empty Re: Travian - Waar speelt de rest? ma 18 okt 2010, 22:47

Gast


Gast

jij daar überhaupt ooit gespeeld of niet Razz

nee s1 was een ramp. En Moustache is nog steeds boos op me Sad dus daar zie je mij niet meer. Heb nog wel goed contact met een paar mensen.. jammer dat ze op Feyenoord spelen op s4, weer 'de vijand' dus xD

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 7]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5, 6, 7  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum