Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 102 - Klimatologie 102: Geen vuiltje aan de lucht

+5
Doctor
Natjuh89
graafoto
Tachondar
Hank1705
9 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

"Goedemiddag beste studenten!" sprak de man terwijl hij de zaal rondkeek. Het geroezemoes onder de studenten verstomde.
"Het is 5 voor 12. De wereld staat in vuur en vlam, de aarde bloedt. Maar bijna niemand doet er wat aan. Daar gaan we verandering in brengen."
De professor zwaaide dramatisch met zijn arm en achter hem verscheen een collage van natuurrampen. "Mijn naam is Professor Hank en ik heet u van harte welkom bij Klimatologie 101!"
Applaus klonk vanaf de banken, maar de professor wuifde dat weg. "Bespaar me dat alsjeblieft. Doe liever met me mee en plak hier en daar een pleister op moeder aarde, daar hebben we tenminste wat aan. Hij draaide zich om en ging met een laserpointer over de collage.
"Stuk voor stuk redenen voor mij om jullie ervan te overtuigen iets terug te doen voor moeder aarde. Maar..." en hij draaide zich plots om. "Wat zijn jullie redenen om hier te zitten? Stel je jezelf eens voor en vertel wat over jouw motivatie en passie voor dit vak klimatologie!"

Aanwezigenlijst:
Professor: Hank

Studenten:
Tachondar
Doctor
Theneka
Natjuh
Debby
Dorien
Miejster
Graafoto



Laatst aangepast door Hank1705 op ma 01 okt 2018, 23:09; in totaal 1 keer bewerkt

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Tijd dat we onze voetafdruk verkleinen en gewoon eens een Europese indexsprong maken. Met het ingewonnen geld daarvan, zetten we louter in op groene energie uitbouwen!

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

We leven dank zei de bomen, geen bomen = geen zuurstof.
Ik hou van bomen.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Ik houd van water.. Geen water geen leven..
Dus simpel.. Ronde 102 - Klimatologie 102: Geen vuiltje aan de lucht 17387

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

De wereld redden is bullshit. De wereld overleeft zonder ons. We zijn als een bacterie voor de planeet. We zullen uitgeroeid worden door onze eigen fouten. We moeten ecologischer omgaan om te overleven.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

De volgende ochtend verschijnt er een persbericht vanuit de universiteit.
"Dhr. Professor Hank is helaas aangehouden op grond van verdachte betrokkenheid bij een multi moord in de bossen in het zuidoosten van het land. Gezien zijn persoon voor onbepaalde tijd in hechtenis is gesteld zijn de lessen voorlopig opgeschort. Meer info volgt."

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

"Na uitgebreid onderzoek is vastgesteld dat Dhr. Professor Hank volledig onschuldig is in de desbetreffende zaak, en volledig in eer wordt hersteld. De lessen zullen op woensdagochtend hervat worden, al zal er wel een herhalingscollege volgen op dinsdagavond voor een kleine opfriscursus voor wie dit nodig heeft."

De moordloze nacht begint (nacht 0), en daarmee begint het spel. Iedereen heeft een rol aangewezen gekregen en ik verwacht dat iedereen klaar is naar zijn rol te spelen aan het eind van de moordloze nacht. Deze zal duren tot dinsdag 2 oktober 23:00.

(ivm sporten zal ik zeer waarschijnlijk niet voor 23uur posten op dinsdag, dan weten jullie dit alvast. Veel plezier! )

Miejster

Miejster
Senior spammer

Klimatologie... dat is voor mij het feit dat wij als mensen het klimaat grondig beïnvloeden. Echter geloof ik ook, net als Doctor dat de aarde gewoon revanche neemt als wij te ver gaan. De mens krijgt de aarde niet stuk, de aarde ons moeiteloos wel. Karma is a bitch!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Het regent ben gek op regen want regen is water

Djali

Djali
Spammer i.o.

Oh is dat wat klimatologie betekent? Ik dacht dat het iets met klimmen te maken had. Heb ik weer. Zeg graaf, jij houdt van bomen. Zin om na dit college in een boom te klimmen?

Тхенекаъ

Тхенекаъ
Senior spammer

Arme Djali. Te hard uit een boom gevallen?
Ik ben alvast blij dat onze prof niet meer vast zit!

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Djali schreef:Zeg graaf, jij houdt van bomen. Zin om na dit college in een boom te klimmen?

Natuurlijk, ik heb al een leuke klimboom op het oog.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik ben er gisteravond niet aan toegekomen de moordloze nacht af te sluiten (excuses!), dus bij deze. De eerste (excursie)dag begint en zal duren tot 22:00. Jullie mogen stemmen.

Debby

Debby
Senior spammer

Ik begin dan maar met een random stem op Natjuh

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik stem voor de eerste in de lijst. Tachondar

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik stem op DrWho

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Miejster stemt op Djali

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

graafoto random

Djali

Djali
Spammer i.o.

Debby it is.
Graaf pas je op dat je niet uit die boom flikkert? Volgens mij zijn die bovenste takjes nie... *BOEM!* ...laat maar. Gaat ie?

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dus Miejster en Theneka zijn de enigste zonder stem.
Theneka heeft nog niet gestemd dus om het gelijkspel te houden stem ik op 1 van die 2.
Miejster heeft gestemd via Hank dus hij heeft vandaag niet de tijd om online te zijn dus ik kies dan maar voor Theneka.
Zodat Theneka zich dan nog kan verdedigen moest dit nodig zijn.

Off topic...
Ik ben net uit een boom gevallen, zou er mij iemand naar het ziekenhuis kunnen brengen?
Of op zijn minst mond op mond... Ronde 102 - Klimatologie 102: Geen vuiltje aan de lucht 933317

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

"Welkom terug, beste studenten. Na een wat onvoorzien begin van het collegejaar is het tijd om de spreekwoordelijke schop de grond in te steken. Tijdens dit avondcollege krijgen jullie een kleine reminder over hoe dit vak ook alweer in elkaar zit, en licht ik alvast een kleine tip van de sluier voor de excursie van morgen. "
Geroezemoes weerklonk in de zaal, en de professor keek semi-verrast op: "Had ik dat nog niet benoemd? Bij deze dan!" zei de professor terwijl hij zijn laptop aanzette voor de collegesheets. "Wen er maar aan, dit vak heeft veel praktijkvoorbeelden en deze gaan we ook zeker zoveel mogelijk bekijken."
"Goed," en hij klapte in zijn handen. "Waar denken jullie aan bij het woord klimatologie? Kom maar door, er zijn geen foute antwoorden!"
Bijna tegelijk kwam er een storm aan antwoorden voorbij; "Bomen!" "Regenwater!" "Nee, klimmen!" "Bomen!" "Het klimaat!" "Socrates!" "BOMEN!"
De professor gniffelde even en knikte toen goedkeurend. "Allemaal juist! Ik geloof dat ik zelfs een keer bomen langs heb horen komen, heel goed."
Hij klikte op zijn laptop en liet een reeks foto's zien. "Dat is wat me morgen gaan doen. Naar een bomen kwekerij."
Hij klapte zijn laptop dicht en keek de collegezaal rond. "Hup, tijd om te gaan. Morgenochtend om 8 uur verwacht ik jullie voor de universiteitstrappen voor de excursie. Vergeet jullie laarzen niet."

[begin moordloze nacht]

Terwijl de groep op de trappen stond te wachten met hier en daar wat paraplu's tegen de miezerregen kwam daar een gele bus aangereden met de professor half uit het raam hangend "Zijn jullie er al klaar voor kinders?" grijnsde hij. "Zonder gekheid, stap in, stap in! Zijn we compleet? 5...6...7...en... 8, jawel! Trap 'm maar op z'n staart buschauffeur!" Hier en daar waren zaten wat mensen hoofdschuddend toe te kijken hoe de professor als een blij kind door de bus dartelde. "Hoe heeft hij ooit professor kunnen worden.." mompelde Djali. "Tja, enthousiasme voor een vak is veel waard natuurlijk. " sprak Miejster wijs.
Terwijl de professor het ene reislied na het andere inzette en vrolijk een praatje maakte met iedereen vloog de tijd, en al gauw - zo leek het- begon de professor zijn inleidende praatje. "Goed. Tijd voor serieuze zaken." sprak hij, en meteen was zijn gezicht strakgetrokken. "We komen zo aan op een bomenkwekerij, en ik heb kunnen regelen dat we daar ook de nacht kunnen doorbrengen. We zullen eerst een rondleiding krijgen, daarna zal ik de rest van het programma toelichten." De bus was inmiddels gestopt. "Tijd voor een avontuur!" en hij sprong de bus uit.

[...]

Dit is het einde van de eerste dag. Djali laat het leven. Haar rol was dokter.
De nacht begint en zal duren tot donderdag 22u. Succes aan de nachtrollen.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

we zitten dus al met een leugenwolf

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dokter?
Dat word rollen nalezen.

Ik mis ook een stem van Theneka, heb ik de kanarie geplet tijdens mijn val of ...

Whoehoe, bomenkwekerij.
Maar zonder dorien is dit toch niet hetzelfde.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Oei rip Djali Sad
Hmmz we weten in iedergeval dat er een leugenwolf in zit.

Djali

Djali
Spammer i.o.

Helaas helaas, ik neem mijn scalpel en hechtdraad en vertrek naar de Eeuwige Jachtvelden. Wreek mij...! (Dramatische echo: wreek mij... eek mij... ij...)

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum