Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #99: Reddingsmissie Persephone

+10
Debby
Backslide
graafoto
Natjuh89
Hank1705
Snuffles
Doctor
akaLucas
Stefan003(spel)
δόριεν
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 8 van 11]

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer



Gelukkig is er iemand die spirituele krachten heeft en met de doden kan praten.. Ik kan jullie vertelen dat onze burgers het goed maken en het jammer vinden dat ze hun krachten niet hebben kunnen gebruiken/ toe te passen
@ HANK ik vertel hier toch duidelijk dat ze hun krachten niet hebben kunnen gebruiken of  hebben kunnen toe passen... wat is hier niet duidelijk aan..

Maar net wat ik zeg prima geloof je me niet... beetje jammer als we als burgers gaan verliezen

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dat is dus ook een dingetje... ik vind het nogal vreemd dat Graafoto in 3 nachten geen kans heeft gezien zijn kracht te gebruiken, waarbij ik er vanuitga dat de 1e 'moordloos' is door de Yeti, waarbij hij zijn krachten dus gewoon opnieuw zou kunnen gebruiken en dus gewoon 1 van de moorden had moeten zien (al dan niet gemaskerd).

Maar goed, het is nu niet de vraag of je mij hebt overtuigd, want momenteel twijfel ik nog teveel aan jou. De vraag is nu of de rest overtuigd is, want op dit moment 'leidt' Snuffles nog gewoon met 3 stemmen tegen 1 (tegen 1).

edit:  Na even nagedacht te hebben denk ik dat het toch makkelijker is om alleen tegen de wolven te spelen in plaats van tegen de wolven én het lijk, al hadden er ook voordelen aan kunnen zitten. Of Natjuh wel of niet medium is kunnen we later nog wel achterhalen. Suspect

Snuffles

(Dit zal tevens mijn definitieve stem zijn voor vandaag, ben pas na 22u terug Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 8 953470 )

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

[b]Snuffles[/ door gebrek aan beter.



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op do 29 maa 2018, 20:32; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Beter gevonden. Natjuh haar verhaal klopt niet.)

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Natjuh89 schreef:


Gelukkig is er iemand die spirituele krachten heeft en met de doden kan praten.. Ik kan jullie vertelen dat onze burgers het goed maken en het jammer vinden dat ze hun krachten niet hebben kunnen gebruiken/ toe te passen
@ HANK ik vertel hier toch duidelijk dat ze hun krachten niet hebben kunnen gebruiken of  hebben kunnen toe passen... wat is hier niet duidelijk aan..

Maar net wat ik zeg prima geloof je me niet... beetje jammer als we als burgers gaan verliezen


Graaf heeft zijn kracht wel gebruikt maar er was een gemaskerde wolf dus zag hij spijtig niets.
Dat is wat anders dan jou info..

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik weet het eerlijk gezegd niet, dus ik ga gewoon mee op snuffels

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Nacht 3 had graafoto een moord gezien maar niet door wie door een gemaskerde wolf.
Dag 4 stierf Tachondar.
Nacht 4 is er schijnbaar ook een lijk aan het moorden gegaan.

Het lijkt mij dus dat Tach de grafdelver was.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

PS, er zijn dus bijna zeker een gemaskerde wolf, een verhullende wolf en een lijk. En wie weet wat voor wolven nog meer...

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Miejster zit in een vergadering en stemt random op Backslide

https://weerwolfenco.actieforum.com

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Natjuh89 haar verhaal klopt niet

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

In de hoop mezelf nog te kunnen redden zometeen verander ik mijn stem dan naar Natjuh.

EDIT: zie nu pas dat Hank alweer van stem gewisseld is en dat ik dus waarschijnlijk afscheid neem vandaag ^^

In dat geval blijf ik bij mijn principes en ga ik alsnog voor Backslide

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Hank1705 schreef:
Oké, nu de welp eruit is is het een stuk veiliger geworden om te hinten, maar dat wil niet zeggen dat ik open en bloot rollen ga neerzetten wat mijn rol is. Voor de puzzelaar heb ik mijn rol verstopt in mijn 2e post deze ronde, veel plezier ermee. What a Face

Sterf gewoon, dan weten we het ook  lol!
Ze hebben hier lekker eten hoor in de onderwereld
Lekkere druifjes, goede wijnen, kom erbij en neem er eentje
Eentje is voldoende

Miejster

Miejster
Senior spammer

Do, kan je mijn stem nog aanpassen naar het lijk Snuffles. Vorige ronde heb ik ook veel miserie gehad met dat lijk en was het tot de laatste seconde moeilijk om deze te ontmaskeren en de andere burger mee te overtuigen. Beter dat dit niet meer voorvalt nu de kans toch heeeeel groot is dat dit het lijk is.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Moeilijk om mij mee te krijgen? Het was moeilijk om jou mee te krijgen! Jij bleef geloven in Tach terwijl ik je allang had gepmt xD



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op do 29 maa 2018, 22:03; in totaal 2 keer bewerkt (Reden : Over vorige ronde)

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Lol Stefan en Miejster xD
Die ronde vergeten we nog lang niet dus ^^

Dorien vroeg mij om uit te roepen wie er dood is, als ik de stemmen tel is dat dus Snuffles

Snuffles, jij mag nu je rol bekendmaken.

Hank volgt met het verhaaltje later op de avond.

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Voor een spelleider zet Dorien haar spelers wel erg aan het werk... Laughing

Grapje Do. Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 8 953470

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Nou... Ja... He... Ok dan... Shocked

Ik was dokter







En daarna lijk Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 8 953470

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Snuffles schreef:Nou... Ja... He... Ok dan... Shocked

Ik was dokter







En daarna lijk Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 8 953470

Gewoon lijk dus. cheers Goed bezig burgers, en dank Natjuh!

Backslide

Backslide
Junior spammer

Snuffles. Je had eigenlijk alleen bekend mogen maken dat je lijk was, maar verder wel lekker gedaan!

Miejster

Miejster
Senior spammer

Mooi, mooi, mooi... daar zijn we vanaf!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Stefan003(spel) schreef:Moeilijk om mij mee te krijgen? Het was moeilijk om jou mee te krijgen! Jij bleef geloven in Tach terwijl ik je allang had gepmt xD
Er mag toch alleen gepmt worden als je vermoeden hebt vanwege de hints van die persoon?? en toch niet om iemamd mee te krijgen op een stemming??

ging over de vorige ronde zo te lezen  Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 8 17387



Laatst aangepast door Natjuh89 op vr 30 maa 2018, 03:34; in totaal 1 keer bewerkt

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer






En daarna lijk Ronde #99: Reddingsmissie Persephone - Pagina 8 953470

Gewoon lijk dus. cheers Goed bezig burgers, en dank Natjuh!
geen probleem.. Probeer ons burgers te laten winnen!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Alsof ik jou nog geloof na Stefan zijn info.. Suspect
Ik ben net terug van werk, kan toch nog niet slapen dus zal eens een berichtje schrijven nadat ik gedouched en wel ben! (Ik denk niet dat er nog mensen op zijn om te lezen, maar hé, dan maar voor morgenochtend Wink )

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Nacht 3 hebben wij geen dode zien vallen, dat klopt. Maar er is wel iemand dood gegaan, maar lijk geworden.

Graafoto mij niet vertrouwde maar wel redde tijdens de stemming..?

Waarom hij het niet heeft doorgegeven is niet mijn zorg voor nu. Ik heb de feiten op een rijtje en jou verhaal klopt van geen kant. En denken dat je mij zo verdacht kan maken bewijst alleen maar in mijn voordeel.



Laatst aangepast door Stefan003(spel) op vr 30 maa 2018, 01:50; in totaal 1 keer bewerkt (Reden : Reactie op een verwijderd bericht van Natjuh)

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Sorry mijn kat heeft me bericht verwijderd.. Zal hem opnieuw posten..

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Stefan003(spel) schreef:Nacht 3 had graafoto een moord gezien maar niet door wie door een gemaskerde wolf.
Dag 4 stierf Tachondar.
Nacht 4 is er schijnbaar ook een lijk aan het moorden gegaan.

Het lijkt mij dus dat Tach de grafdelver was.
Als graafoto op nacht 3 een moord heeft gezien waarom heeft hij dit niet medegedeeld aan de burgers.. want nacht 3 was er geen dode gevalleen zoals onze soelleider aangaf.. Wat kan duiden op mocht graaf voolgens jou een moord gezien hebben dat het lijk is ontstaan waarom toen hij nog kon heeft 
 hij ons niet verteld dat er meer aan de hand was Want alshij getuige is van een moord maar niemand doodgaat kan hij dat alsnog doorgeven.. lijkt mij.. Waarom hij aan j+ou doorgeeft van dat hij de moord niet heeft gezien kan duiden op dat hij je niet helemaal heeft vertrouwt.. en daarom gezegt dat er een gemaskerde wolf in zit en zijn masker heeft gebruikt Graafoto heeft tijdens de stemming het op een gelijke stemming gezet waardoor je gered bent.. 
Maar dat wil nog niet te kennnen geven dat je goed bent..

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 8 van 11]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3 ... 7, 8, 9, 10, 11  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum