Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies

+11
basserbas
graafoto
Snuffles
Stefan003(spel)
Backslide
Miejster
Djali
Doctor
Mattio
Tachondar
Hank1705
15 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 22 van 24]

Miejster

Miejster
Senior spammer

Kon ook niet anders meer... En nu nog een lijk vinden. Verdorie dat wordt lezen lezen en lezen

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Eindelijk de wolf gevonden! Verdorie, dan te bedenken dat we hem al hadden kunnen lynchen in het begin van het spel.

Moest Natjuh nog leven, zou ik nu zeggen: ZIE JE WEL DAT ER EEN LEUGENWOLF WAS Razz

Debby

Debby
Senior spammer

Kom op burgers, pak het lijk!
Wreek al jullie burgerdoden!

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Go lijk! Go lijk! Go lijk! Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 22 370339

https://weerwolfenco.actieforum.com

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Waarom moedigt niemand de wolven aan? scratch

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Omdat we een hekel aan wolven hebben.. Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 22 800942

Snuffles

Snuffles
Beginnend spammer

Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 22 933317 Go lijk!!!

En Go niewe ronde lol!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ja ho eens even, deze ronde is nog bezig Sad

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Maar we willen het record halen van de pagina's Ronde 98 - Het Gesticht: De laboratoriumsessies - Pagina 22 829688

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Dan mag je nog even doorposten Razz
Overigens heb ik een redelijke backlog aan informatie per dag, maar die post ik pas na afloop uiteraard.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Hahahah ja duh;) Als je nu de dag / nacht per bericht post kunnen we het gaan redden Very Happy

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ik heb alles herlezen en vanaf nacht 6 bekeken wat een lijk en wolf kunnen doen. Vermoedelijk heb ik het lijk gevonden...

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

"Hoorde ik nou net een wolf huilen?" zei Stefan terwijl ze verder naar boven klimmen. "Ik zou me er niet druk om maken als ik jou was," zei Miejster, "we zijn nog niet veilig voor de vlammen namelijk."
En inderdaad, er stond nog genoeg vegetatie op de rotsen om bedreigend te kunnen zijn voor het drietal, dus klommen ze verder. Ze klommen wel een halfuur verder voor ze ver genoeg bij de vlammen vandaan waren en ze ook niet ingehaald konden worden door de brand, en toen hielden ze ook even pauze.
"Ik kan er maar moeilijk bijkomen dat Killerboth ons vanaf het begin zo heeft voorgelogen.." zei Tachondar. Miejster kon het zich iets beter voorstellen: "Dat is wel zo, maar ik denk niet dat hij veel keus had. Zei Backslide niet zoiets vlak voor hij doodging? Hij had geen keus! Het kwam voort uit instinct, het was alsof iemand anders het voor hem deed. En dat zal met Killerboth niet anders zijn." Stefan was het daar deels mee eens, maar benadrukte wel een ander aspect. "Ja dat zal wel, maar dat neemt niet weg dat hij onschuldigen heeft vermoord. Of hij dat nou wilde of niet, hij heeft het wel gedaan." Daarna zaten de drie een tijdje zwijgend voor zich uit te staren, en toen doorbraken ze alledrie tegelijk de stilte. "Ik vertrouw jullie voor geen meter."
En toen lachten ze. "Een van jullie zit ons te bedriegen." voegde Tachondar er aan toe. "En ik denk dat jij dat bent. " zei Miejster. "En waarom zou jij dat niet kunnen zijn?" zei Stefan. "Het is onbegonnen werk om hier nu een beslissing over te nemen, laten we maar verder klimmen, dan praten we dit later uit."
"Je hebt gelijk." zei Tachondar," We zullen nog niet veilig zijn tot we aan de top zijn, al zijn we er bijna."
De drie klommen zwijgend verder. Even was er een dreigend moment van gevaar, toen enkele rotsen begonnen te glijden, maar alledrie bleven ze overeind en konden ze de vallende rotsblokken ontwijken, en even later bereikten ze veilig de top.

Van achter een computerscherm keek de Dokter gespannen toe, nu kwam het beslissende moment. Hij keek naar de meters, die verschrikkelijk begonnen uit te slaan. "Nog even... " fluisterde hij. En hij hoorde een mannenstem vanaf het scherm zeggen: "Zo, hier zijn we dan. Tijd om de boel uit te praten."

De nacht komt ten einde, en ook deze nacht vallen er geen doden. De 9e dag begint, jullie hebben tot 22u om te stemmen.

Miejster

Miejster
Senior spammer

Gotcha Tachondar

Stefan zat opgesloten in nacht 7, Zo was Killer en jij de enige die Debby konder vermoorden. Killer kon dat niet want dat was een wolf. De enige die dat wel kon was het lijk.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Ik dacht al dat je mij voorloog, maar ik moet wel zeggen dat je heel goed hebt gebluft Miejster

Maar jij bent diegene die Debby heeft vermoord. En in werkelijkheid was er dus niemand opgesloten. Ik ben 100% beschermengel. Vannacht beschermde ik Stefan en kon je hem dus niet vermoorden.

Miejster

Miejster
Senior spammer

spartel spartel spartel... There is only one slotenmaker left and thats me. Stefan was niet beschermd, ik was niet opgesloten zoals ik je had gemeld. Maar ik heb meteen het lijk opgesloten.

Als je alles terugleest is het duidelijk hoor. Maar hoedje af, je hebt het goed gespeeld en ik was er bijna ingetrapt. Gelukkig was het Stefan die me deed nadenken. En toen was er maar 1 mogelijkheid, ik heb het tientallen keren bekeken en nagelezen.

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Tachondar moet (als het goed is) het lijk zijn.

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

...

Stefan Miejster is het lijk. Jij kan het niet zijn, want debby was jouw zielsverwant. Miejster heeft steeds verwarring geschept met over diverse personen die zaten opgesloten en het zo gemanipuleerd dat hij er als de reddende engel uitkomt. Maar het is wel ik die jou deze nacht beschermde

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Wat een spanning en sensatie hier boven op het wolkje kijken we neer naar wat de rest gaat doen.. Whoop whoop  lol!
Gaan we het record nog verbreken van het aantal paginas???

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Heeeeee zeg kappen met dubbelposten, dit is vals spelen! Anders ga ik Posts verwijderen hoor :p

https://www.ad.nl/binnenland/elf-dode-lammetjes-in-limburg-schapenboeren-vrezen-wolf~a1d52ee4/

Wat denken jullie, moeten we ze daar in Limburg wat tips geven, experts die wij zijn oo dit gebied?

https://weerwolfenco.actieforum.com

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

typisch belgie

er is na zoveel jaren eindelijk terug een wolf, en ze staan al in paniek ter plaatse te trappelen

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

We mogen ook niks  Crying or Very sad
Maar wij zijn de doden die spreken..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Ik vind al die losse berichten erg irritant en wat af doen van het spel..
Dorien, kan je ze verwijderen? Smile

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Sorry stelletje soammers maar ben het wel met Stefan eens dus heb ze inderdaad even weg gehaald Wink Gelukkig is het spel nog niet klaar en volgens mij gaat alleen al Hanks logboek 3 pagina`s innemen dus niet getreurd Very Happy

https://weerwolfenco.actieforum.com

Miejster

Miejster
Senior spammer

Nog een viertal uurtjes...

PS : mag ik dit posten of is dit weeral niet goed, beste spamqueen

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 22 van 24]

Ga naar pagina : Vorige  1 ... 12 ... 21, 22, 23, 24  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum