Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 96: inschrijving

+10
δόριεν
Telemachus (killer)
Tachondar
Backslide
Doctor
Debby
Natjuh89
basserbas
Mattio
Koenbus
14 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Ronde 96: inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: inschrijving vr 12 jan 2018, 21:48

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

wanneer komt deze film eigenlijk uit in vlaanderen Doc?

27Ronde 96: inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: inschrijving vr 12 jan 2018, 23:00

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

28 maart, ik kan niet wachten. Maar ik merk wel al van de trailer dat ze het boek niet echt volgen, dat is waarschijnlijk om het een actie film te maken.

Er zijn wel enorm veel pop culture verwijzingen in de trailer Shocked


Ik ga morgen gedurende de dag jullie pm'en met jullie rollen en rond 20.00 post ik het eerste verhaaltje en gaan we van start met de pre-dag aka burgemeester verkiezing.

28Ronde 96: inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: inschrijving vr 12 jan 2018, 23:46

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

Schrijf mij er ook maar bij! Moet even kijken hoe ik uitkom met me tijd maar zal wel goed komen Smile
Let op dat je me spel account gebruikt en niet me admin account

29Ronde 96: inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: inschrijving za 13 jan 2018, 00:32

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik had de trailer al opgezocht voor je hem postte hier, beloofd wel wat!

Stefan! cheers Welkom terug, fijne reis gehad?

30Ronde 96: inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: inschrijving za 13 jan 2018, 09:14

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

hoi stefan! nog op het nippertje erbij, zo zien we het graag ^^

31Ronde 96: inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: inschrijving za 13 jan 2018, 09:18

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

DrWho schreef:28 maart, ik kan niet wachten. Maar ik merk wel al van de trailer dat ze het boek niet echt volgen, dat is waarschijnlijk om het een actie film te maken.

Er zijn wel enorm veel pop culture verwijzingen in de trailer Shocked


Ik zie spijtig genoeg niet echt bekende acteurs in de cast :/ Een Logan Lerman erin of zo zou het wel leuk maken, terwijl het nochtans van Spielberg is. Die kan toch zeker aan bekende namen raken. Zijn films zijn 9/10 altijd klasse.

32Ronde 96: inschrijving - Pagina 2 Empty Re: Ronde 96: inschrijving za 13 jan 2018, 09:34

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

de enige bekende acteur is Simon Pegg, maar ik denk dat het vooral is om de kost van de film te drukken. Ze moeten volgens mij heel veel betalen voor de licenties in de film. Er zitten gigantisch veel verwijzingen in. Alleen al in de trailer zie ik veel karakters van Street Fighter, Gandalf, Harley Quin, Lara Croft enzovoort

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum