Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 95 - Wie Wanneer & Inschrijven

+9
Tachondar
Natjuh89
graafoto
Miejster
δόριεν
Koenbus
Debby
Doctor
Mattio
13 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Ronde 95 - Wie Wanneer & Inschrijven Empty Ronde 95 - Wie Wanneer & Inschrijven di 19 dec 2017, 17:59

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Geachte medeweerwolfers,

Ik wil me graag aanbieden als spelleider van ronde 95 (dan kan ik tenminste niet doodgaan hihi).
Gezien de aankomende feestdagen kan ik mij voorstellen dat we even een kleine pauze willen inlassen tot begin van het nieuwe jaar, tenzij we inmiddels zo verslaafd zijn dat we weer direct door willen Ronde 95 - Wie Wanneer & Inschrijven 17387

Wie doet er mee en wanneer willen we beginnen?

Thema: tba

Spelleider: c'est moi!

Deelnemers:
- Backslide
- Mattio
- DrWho
- Natjuh
- Tachondar
- Debby
- Koenbus
- Dorien/Djali
- Miejster
- Graafoto
- Basserbas
-

Startdatum: 2 januari



Laatst aangepast door Hank1705 op zo 31 dec 2017, 10:39; in totaal 5 keer bewerkt

Backslide

Backslide
Junior spammer

Tof, tof! Ronde 95 - Wie Wanneer & Inschrijven 17387
Ik bied me zeker weer aan om mee te doen. Wat mij betreft kunnen we meteen door, maaar ik snap dat dat niet bij iedereen echt een optie is. Vandaar dat ergens begin van het nieuwe jaar wel een goede datum lijkt.

Ik wil mensen trouwens wel benadrukken dat het niet verplicht is om mee te doen Razz Ik heb soms het idee dat mensen zich opgeven en dat het na een week meer als een verplichting gezien wordt, maar ik kan me hierin vergissen hoor!
Ik vind het sowieso heel leuk om te zien dat mensen weer actief spelen en dat de rondes op die manier veel intenser (?) worden? Maarja.

Count me in!

Mattio

Mattio
Spammer i.o.

Ik doe graag weer mee!

We zouden natuurlijk 2 januari kunnen beginnen (ik kan me zo voorstellen dat 1 januari een datum is die we gaan vergeten). Kerst is al binnen een week en ik denk dat we toch zeker een dag of twee nodig hebben voor we aan een nieuwe ronde beginnen: het zou zonde zijn als mensen niet kunnen meedoen omdat de kaartverkoop voor Festival Wakkerdam anderhalf uur duurde... Ronde 95 - Wie Wanneer & Inschrijven 86336 Het risico op gele kanaries is rond kerst denk ik gewoon erg groot.

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Graag doe ik deze keer ook maar mee.. In de hoop dat ik het niet vergeet tussen het werken door

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik doe natuurlijk mee, want ik heb niets beters te doen en ik wil nog een ronde winnen. Twisted Evil

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

ik ook!
2 januari lijkt mij misschien idd beter dnan 1 januari xD

Debby

Debby
Senior spammer

Ik doe ook weer mee!
Maakt mij niet uit wanneer we starten.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Prima, dan gaan we voor 2 januari Smile

Koenbus


Beginnend spammer

Count me in!

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Ik doe ook graag weer mee!

https://weerwolfenco.actieforum.com

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ikke ook graag

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Duh, ik doe natuurlijk mee

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Ik doe ook weer eens mee!

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Gezellig, staat genoteerd beide!

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Whoop whoop het is 2 januari

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

We kunnen beginnen!!!! :p

Djali

Djali
Spammer i.o.

Zin an

Backslide

Backslide
Junior spammer

+1

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

+2

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik zal nu de rollen rondsturen, en daarna de blokken klaarzetten. Excuses voor de vertraging en het ongemak. Nog een ogenblikje geduld a.u.b. Very Happy

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum