Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #94 - Kerstspecial

+7
Tachondar
graafoto
Koenbus
Mattio
Hank1705
Debby
Djali
11 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 5 van 5]

101Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 5 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial ma 18 dec 2017, 15:07

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

We hadden al beslist om Graafoto te converteren voor ik wist dat ik gekoppeld was en daarna leek het me handig om beide slecht te zijn omdat ik dan Tachondar kon verraden bij een stemming op een latere dag. Dan zouden Graafoto en ik goed lijken.

Verder wou ik Miejster oppeuzelen de laatste nacht en dan bij de stemming koenbus eruit stemmen. Maar ik vreesde dat Hank of Koen de jager was en dan mij of Graafoto zou doodschieten.

Maar als ie snachts sterfde was ik zeker dat hij op Miejster zou schieten omdat hij meer opviel dan ik. Dus ik hoopte op die manier alleen achter te blijven met mijn schat.

102Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 5 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial ma 18 dec 2017, 20:03

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Mijn wijze vraag word nergens vermeld?
Daardoor wist ik wel al dat we gingen winnen hé

103Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 5 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial ma 18 dec 2017, 20:39

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Heeft de sjamaan (Miejster) dan contact gemaakt met het wolvenblok?

104Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 5 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial ma 18 dec 2017, 23:09

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Jazeker. Ik heb redelijk veel meer hem gesproken. Ik vertelde gewoon niet veel omdat ik hem kon verraden.

105Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 5 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial di 19 dec 2017, 22:02

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

waarom werd die dan niet toegevoegd?

106Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 5 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial di 19 dec 2017, 22:58

Backslide

Backslide
Junior spammer

Was verder niet nodig denk ik? Ik kreeg de vraag niet in ieder geval. En aangezien DrWho de enige wolf was maakte het verder niet zo gek veel uit?

107Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 5 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial wo 20 dec 2017, 20:32

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik vond het niet nodig. Ik overwoog de kans om hem te verraden, dan wil je niet te veel informatie geven.

108Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 5 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial do 21 dec 2017, 14:38

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Gefeliciteerd wolven! En mijn oprechte excuses voor je vroegtijdige dood Debby pale

https://weerwolfenco.actieforum.com

109Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 5 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial ma 25 dec 2017, 12:20

Miejster

Miejster
Senior spammer

DrWho schreef:ik vond het niet nodig. Ik overwoog de kans om hem te verraden, dan wil je niet te veel informatie geven.
En dat wist ik ook en heb ik zelf ook gemeld dat ik dit wist :-)

110Ronde #94 - Kerstspecial - Pagina 5 Empty Re: Ronde #94 - Kerstspecial ma 25 dec 2017, 22:05

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

en je zei ook dat je het begreep, omdat je wist dat we in het koppel zaten.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 5 van 5]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum