Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

#92 Kunnen we nog een ronde regelen?

+9
Backslide
δόριεν
Hank1705
Valkyli
stefan003
faleria
Doctor
graafoto
basserbas
13 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 3]

1#92 Kunnen we nog een ronde regelen? Empty #92 Kunnen we nog een ronde regelen? ma 18 nov 2013, 15:11

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Nog 1 laatste poging.
Misschien ook een idee om het forum open te gooien om meer leden te trekken?

Spelleider:

basserbas

Deelnemers:
graafoto
DrWho
Faleria
Valkyli
Hank1705



Laatst aangepast door basserbas op zo 24 nov 2013, 13:59; in totaal 2 keer bewerkt

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Graafoto for president

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik doe graag mee

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Ik doe ook weer mee en ik wil NIET, let wel, NIET meer als eerste vermoord worden. :p

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

voor mij is de lol er eigenlijk wel af na de laatste ronde.
het forum wordt steeds levenlozer, de verhalen krottiger en de reacties van de mensen korter.
het is alleen nog online komen om een stem te doen en weg.

ik weet nog lang geleden toen we het forum begonnen. meer mensen, lange verhalen, op meerdere momenten op de dag waren er mensen online op verschillende forum delen en iedereen had er nog lol in.. spijtig is die tijd over en daar zal ik me nu ook bij neerleggen.

dus.. ik zal geen rondes meer mee spelen.
ik blijf er wel als admin om, als het nodig is, spelleiders in te stellen en op taalgebruik te letten en gedrag regels te handhaven.
ik kijk dus nog wel om de dag even mee totdat alle fut er uit is.


Tevens ben ik bereikbaar voor iedereen via dit account.

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

stefan003 schreef:voor mij is de lol er eigenlijk wel af na de laatste ronde.
het forum wordt steeds levenlozer, de verhalen krottiger en de reacties van de mensen korter.
het is alleen nog online komen om een stem te doen en weg.

ik weet nog lang geleden toen we het forum begonnen. meer mensen, lange verhalen, op meerdere momenten op de dag waren er mensen online op verschillende forum delen en iedereen had er nog lol in.. spijtig is die tijd over en daar zal ik me nu ook bij neerleggen.

dus.. ik zal geen rondes meer mee spelen.
ik blijf er wel als admin om, als het nodig is, spelleiders in te stellen en op taalgebruik te letten en gedrag regels te handhaven.
ik kijk dus nog wel om de dag even mee totdat alle fut er uit is.


Tevens ben ik bereikbaar voor iedereen via dit account.
Is er een mogelijkheid om het forum zo open te gooien dat de leden zich aan kunnen melden zonder ook nog een bevestiging te krijgen van jou?

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

je bedoelt voor nieuw geregistreerde?

ja, maar die stel ik niet in om diverse redenen.
ik blijf mee kijken en ik krijg mails van PM en nieuwe aanmeldingen dus open gooien is niet nodig.

Valkyli


Poging tot spammer

Ik ben er ook bij Smile

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ik wil deze ronde wel leiden .

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

DrWho schreef:ik wil deze ronde wel leiden .
Wil ik al doen. Check de OP eens. Razz

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

niet goed gelezen dan, ik leid de volgende.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

zie eerst maar eens genoeg mensen te vinden voor deze.

Ik doe mee.
Wou vorige ronde ook misschien meedoen, maar toen werd ik niet ingeloot ;_;

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Ik wil nog minimaal 3 man hebben voor we beginnen. Dus kijk even rond of jullie nog mensen kennen die mee willen doen!

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Zet je wel Hank op je lijst, Basser? Smile

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Er komen hier nu echt weinig mensen meer. Sad

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wij hebben problemen met ons internet momenteel, we schakelen over van Telenet naar Belgacom en onze Telenet is al afgesloten maar Belgacom moet de straat nog opengooien om ons aan te sluiten.
Wachttijd vermoedelijk nog 3 weken. Crying or Very sad 

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

lol hebben ze je niet aangeraden om je internet pas af te laten sluiten nadat de andere is geïnstalleerd

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik wil iedereen bedanken voor de leuke tijd hier, heb heel veel leuke rondes meegemaakt (en een paar minder leuke). Ik kwam via Travian als leek ronde #4 binnengerold (of was het #3? Surprised), en sindsdien heb ik maar een handjevol rondes gemist. Je zou kunnen zeggen: ik ben misschien geen leek meer #92 Kunnen we nog een ronde regelen? 953470 )

Ik zou een hele rij namen op kunnen noemen van mensen die ik zou willen bedanken, echter een groot gedeelte komt hier niet meer en bovendien zou ik de rest daarmee te kort doen.
Iedereen bedankt hier #92 Kunnen we nog een ronde regelen? 829688 

Mocht er onverwacht nieuwe wind gaan waaien, schroom niet te PB'en of mailen naar mij of m'n moderator-account (Im_possible), en dan zul je me hier gauw weer terugvinden Cool

(Ik ga er dus vanuit dat het forum nu even definitief op non-actief staat, maar wie weet ^_^)

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

DrWho schreef:lol hebben ze je niet aangeraden om je internet pas af te laten sluiten nadat de andere is geïnstalleerd
Ik dacht dat ze wisten wat ze deden.
En €290 per maand betalen aan Telenet doe ik niet meer, dan maar 3 weken geen internet.
Met mijn iphone lukt het toch nog

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

graafoto schreef:En €290 per maand betalen aan Telenet doe ik niet meer, dan maar 3 weken geen internet.
wat voor abonnement had je als je zoveel betaalt...

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Fiber + prime + 2 iphones op afbetaling/abo
Ok, die iphones kosten wel €45 per maand/stuk maar als ik er die af trek zit ik nog aan €200/maand.
Bij Belgacom zal ik €140/maand betalen.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Checklist. Wie mist ww'en en wil stiekem toch nog een ronde doen als er genoeg animo is?

stefan003

stefan003
Spammer i.o.

Hahaha Smile ik mis het afentoe mee spieken hoe het verloopt Smile

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Als er genoeg animo is, of ik mij ook wel op ^^ gestopt met studie dus tijd genoeg, jeej

https://weerwolfenco.actieforum.com

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik zou eventueel weer een keer mee kunnen doen. Hoop dat het wat rustiger wordt qua studie Smile

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 3]

Ga naar pagina : 1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum