Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde 91: Het Zwembad

+5
faleria
basserbas
graafoto
Telemachus (killer)
Den Bever
9 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 3]

26Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad wo 13 nov 2013, 22:55

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

27Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad do 14 nov 2013, 01:06

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

wel als ik een tijdreiziger ben Very Happy

28Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad do 14 nov 2013, 09:26

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

dokter hier dokter daar, jongens (en meisjes xD) we zitten in een zwembad! zolang de redder zijn werk doet kunnen we die dokter vergeten Very Happy

29Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad do 14 nov 2013, 23:28

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

En zo begonnen de badgasten gezapig aan de bouw van hun nieuwe wildwaterbaan.

"Wat een werk graaf... waarom is dit zo zwaar?" Vroeg Drwho zich af
"Omdat je niets gewoon bent!" kwam al snel de repliek van Monkeylord.

"Hee jongens help eens even met dit stuk piepschuim te verplaatsen" Vroeg Faleria buiten adem.
"kom aan, dat weegt toch niets" schalde Drwho die zich in een beter daglicht probeerde te stellen.

Enkele uren later was het werk klaar. Echter was Faleria niet te bekennen.
"Heeft er iemand Faleria gezien jongens?" vroeg graaf zich al snel af.
"Ik zie hier dat stuk piepschuim liggen, maar er is precies een stukje afgebroken!"

En zo werd Faleria teruggevonden, gestikt in een afgebroken brokje piepschuim.

"Ze zou niet willen dat we triest zijn om haar, laten we deze wildwaterbaan eens testen" Zei graafoto toen het lijk afgevoerd was. Faleria was een doorsnee burger.

Het is nu Dag tot morgen 22:00 (of een beetje later)

Succes!

30Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad vr 15 nov 2013, 07:14

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ja hoor, laten we gewoon verder doen alsof er niks gebeurd is, lekker in de wildwaterbaan ???
Ik heb nog geen flauw benul dus stem ik maar op Valkylil

31Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad vr 15 nov 2013, 15:22

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Hmm, Killerboth. Geen duidelijke rede voor eigenlijk.

32Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad vr 15 nov 2013, 15:29

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

basserbas omdat hij toevallig de persoon voor me is zonder een al eerdere stem Smile

33Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad vr 15 nov 2013, 17:07

faleria

faleria
Aanstormend spammer

Why, why, why?! Did I had to die?

34Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad vr 15 nov 2013, 17:16

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Omdat ze gemeen zijn en omdat ik je had moeten helpen. Kleurrijk piepschuim is gevaarlijk, niet waar Stefan?

35Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad vr 15 nov 2013, 21:59

Valkyli


Poging tot spammer

*komt op het laatste moment, over de natte zwembad vloer heel hard aangelopen* Die geniepige smile van Stefan doet 't em.

36Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad vr 15 nov 2013, 22:11

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Valkyli, niet lopen Sad

37Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad vr 15 nov 2013, 22:30

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Ik ben eigelijk al te laat maar als het nog kan Valkyli

38Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad za 16 nov 2013, 02:17

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Sorry mensen.. ik ga morgen omstreeks de middag het nieuwe verhaal posten en de uitslag bekend maken... ik ben namelijk veeeeel te dronken atm

39Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad za 16 nov 2013, 09:35

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Bever niet dronken in het zwembad Mad 

40Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad za 16 nov 2013, 11:11

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Al waggelend van zatheid begon hoofdanimator Den Bever met de aquagymnastiek.
"Hup, één, twee, hup, twee, drie! Zwaaien met die armpjes!"

Enthousiast deed valkyli mee. Ook Monkeylord zat vol animo.

De rest besloot echter even leutig van de duikplank te gaan springen. Macho's stefan en graafoto sprongen natuurlijk van de 10 meter naar beneden.

En zo bleven de brave zwembadbezoekers weer een dagje bezig, onbewust van de gevaarlijke schimmel in de douches.

Niemand sterft! (voor een keer maak ik een uitzondering op de te laat regen aangezien ik zelf VEEEL te laat was) Het is nu Nacht tot zondagavond 22:00

41Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad za 16 nov 2013, 15:24

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

ach ja gelukkige verjaardag zatlap.

42Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad zo 17 nov 2013, 16:49

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Beverje???

43Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad zo 17 nov 2013, 17:50

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Ja graafje?

44Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad zo 17 nov 2013, 21:22

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

bedankt monkey, dankzei jou leef ik nog Smile

wel vreemd dat er ineens 2 stemmen tegen onschuldige ik kwamen, zo meteen na elkaar.. kijkt wel gecoördineerd.. en dat terwijl ik hier alles vrijwillig probeer te overzien in het zwembad als badmeester graafoto er niet is..

45Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad zo 17 nov 2013, 21:54

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Haha meteen na elkaar, controleer de uurtjes eens. 4 uur verschil

46Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad zo 17 nov 2013, 21:59

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

2 berichten na elkaar op mijn naam. als ik het zou coördineren zou ik het ook niet na 5 min plaatsen nee. maar als het afgesproken staan in een blok is 4 uur niet gek hoor.

47Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad zo 17 nov 2013, 23:13

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Ik had niet goed gelezen dat het nacht was tot deze avond 22u, ik dacht dat bevertje nog zat in bed lag

48Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad zo 17 nov 2013, 23:19

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

De Wolven winnen dit spel.

Ik weet dat het niet de gewoonte is om een spel vroegtijdig een halt toe te roepen maar dit waren de rollen:

Drwho: Sterft vannacht als heks aan een vroegtijdige schimmelinfectie zonder een drankje te hebben gebruikt
Basserbas: Een conversiewolf die de ziener converteerde£
Stefan: Een ziener die doden zag
Monkey: Een doodnormale wolf
Graafoto: Een goedziende Sjamaan
Faleria: een goede burger die stikte in piepschuim
Killerboth: Een laatste overblijvende burger zonder blok
Valkyli: een burger zonder blok die goed ontsnapte

Een keertje zwemmen was leuk voor mij. Echter moet ik met spijt in het hart zeggen dat ik te weinig tijd overhou om nog actief deel te nemen aan het forum, de studies eisen hun tol. Gegroet!

49Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad zo 17 nov 2013, 23:36

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Bevertje zuigt in het leiden. Ik kreeg ni te horen wie stierf. Dus ik kon niet redden.

50Ronde 91: Het Zwembad - Pagina 2 Empty Re: Ronde 91: Het Zwembad ma 18 nov 2013, 17:58

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

DrWho was slahtoffer deze nacht
Stefan was doorgegeven om te converteren.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 3]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum