Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #90 - Cirque de la Lune (of: De show must go on)

+9
leintje
graafoto
Hank1705
Doctor
Telemachus (killer)
faleria
basserbas
Stefan003(spel)
δόριεν
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 3 van 4]

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

OFFTOPIC:
Dorien,
wat gebeurt er bij gelijkspel? aangezien we geen burgemeester hebben..
beide dood of geen dood?

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Geen dode

https://weerwolfenco.actieforum.com

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

oke dan weet ik dat, dankje Smile

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Ik stem op stefan003. Ik zie niet wrm hij killer dood wil

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

wow ja das vreemd he.. maar gaap is een goeie rede, slecht voor gevoel is een goeie rede en gewoon een naam is een goeie rede, maar mijn rede... die klopt niet.. Ronde #90 - Cirque de la Lune (of: De show must go on) - Pagina 3 86336

misschien ben jij wel n wolf en verwacht je mij snachts niet dood te kunnen krijgen?
DrWho

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Ik ga mee op Stefan...

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

drwho stemde eerst ook killerboth en nu ik het doe klopt het niet.. in die zelfde stemming ging faleria dood met een 3-3 stemmen. jij misschien leugenwolf?

den bever stemde in die ronde ook op faleria toen ze dood ging en gaat nu met jou mee..
hmm....

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

De aap dacht diep na... (dat deed pijn btw Razz ) en vond het gedrag van onze illusionist nogal vreemd. Wat was ie toch aan het uitspoken? scratch  Misschien is het voor ons circus wel beter om hem hier achter te laten wanneer wij verdertrekken. Daarop stemde Crazy Monkey op DrWho

leintje

leintje
Poging tot spammer

Ik stem op Den Bever

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Stem maar op mij mannen. Maar als de burgers dan verliezen, dan zien jullie wie fout zat. Ik zei alleen dat ik je reden om killer zijn 2de stem te geven niet goed vond. Dus je reden om nu op mij te stemmen is ook ongegrond. Nu volgen mensen je ook zomaar.Maar ik zie dat dat  genoeg is om iedereen tegen me te jagen. We zullen nu zien hoe het gaat.

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

stefan wees gerust, een bonenstaak als jij zou niet vullen hoor, geen schrik hebben. geef mij liever een ganse koe ofzo of een zwijntje? aapjes liefst niet, veel te veel haar Razz

enne ik stem zodat het gelijk staat, misschien dat we dan iets meer weten over wie de leugenwolf zou zijn.... waarschijnlijk verklaart iedereen mij nu gek dus... mijne beste charmant slangenbezweerstertje, (enne ik heb het dus over Dorientje e Razz voor diegene die het niet doorhebben) ik zou jou graag willen vragen:
' hoeveel mensjes met slecht bloed zitten er in ons gezelschap voor het ogenblik? '
(slecht bloed = wofjes, slechte hulpjes + eventueel welpje + eventueel een nog niet geconverteerd mensje) mag ik dit zo vragen?

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

Laten we hopen dat dorien je stem telt.

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Ik heb 2 vraagjes als amateurtje Razz 

1) mogen we weten hoeveel slechten er zijn?

2) is je stem niet te laat?

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

we zullen zien of ik of who een ongeluk krijgt in de late avond show..

de leugenwolf vind je zo niets van. kan een stem op who of mij gedaan hebben en die weg nemen of een stem op een ander gegeven hebben en er nu 1 aan een van ons geven. dus die vind je nooit zo. maar we zullen zien of er nog ongelukjes gebeuren vanavond.

toch snap ik niet dat de directrice de show door laat gaan na het "ongeluk" van felera..

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

@reivaxx
2) eigenlijk wel ja Wink
maar de spelleidster bepaald Very Happy

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

ho waarom stem iedereen met mij mee? ik stemde zonder reden. doen apen toch vaker? nou waar heb ik mijn banaan gelaten?

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

'Dames en heren, jongens en en meisjes, hooggeëerd publiek! Het blijkt dat onze huismagiër ervandoor is gegaan, vermoedelijk had zij iets te maken met een som geld die recentelijk uit onze kas is verdwenen en was dit haar manier om met de noorderzon te vertrekken. Wij zullen de autoriteiten waarschuwen, maar wij willen uw avond niet verpesten dus speciaal voor u laten wij de voorstelling gewoon doorgaan! Een groots applaus voor... illusionist DrWho!'

DrWho kwam op en begon zijn act: vrijwilligers werden door midden gezaagd, zweefden in de lucht op het puntje van een zwaard, en leken levend in brand te worden gestoken maar allen keerden weer veilig terug naar hun zitplaats aan het eind van de act.
Leintj, DrWho's charmante assistente kwam op en begon de Dr voor zijn laatste act met ijzeren kettingen te omwikkelen. Ze boeide zijn polsen, bevestigde lood aan zijn enkels en hielp de illusionist in een enorme watertank . De Dr haalde diep adem en ging kopje onder: in een paar snelle bewegingen sloot leintje de tank van boven af met een plaat en klikte een hangslot dicht om die te verzekeren. Het publiek hield zijn adem in toen leintje de sleutel het publiek in gooide waar een willekeurige toeschouwer hem opving.

Duidelijk zichtbaar in de tank was DrWho aan het worstelen met zijn boeien. Tien seconden verstreken... Twintig seconden... de spanning in de tent was om te snijden. Plots kwam er beweging in de kettingen en gleden ze van de Drs lijf af als een hoop glinsterende slangen. Nu richtte DrWho zijn aandacht op zijn enkelboeien met lood. Nog twintig seconden en ook deze gleden af. De doctor was al bijna vijfenveertig seconden onder water toen hij zijn aandacht op het hangslot richtte, waar hij via twee gaten in de plaat met zijn handen bij kon. Met een haarspeld, prutste hij, het publiek kon zien dat de doctor het nu moeilijk kreeg: zijn borst bewoog heftig op en neer terwijl zijn longen om zuurstof begonnen te schreeuwen. 55... 60... 65... de haarspeld glipte bijna uit de handen van de illusionist en in het publiek snakten een paar mensen naar adem. Met het topje van zijn wijsvinger hield de doctor het speldje nog net vast en hij richtte zich weer op het slot. 75 seconden... 80... klik! Het hangslot sprong open. Gehaast trok de Doctor het slot van de ring dat de plaat op zijn plaats hield, en wilde de plaat omhoog duwen toen plots een zware kei uit het niets door de tent zeilde en bovenop de plaat viel zodat die met een knal weer naar beneden ging. De doctor sperde zijn ogen paniekerig wijdopen en zijn mond vormde een wanhopige 'o!', een paar luchtbelletjes ontsnapten zijn lippen.
Leintje stormde naar voren om te hulp te komen maar kreeg in haar eentje de zware kei niet van de tank af. Het publiek keek toe hoe de DrWho nog één keer in doodsangst tegen de doorzichtige wanden beukte en toen stil in het water kwam te hangen. Van achter het doek kwamen meer circusartiesten tevoorschijn. Graafoto, den bever, monkeylord... gezamenlijk wisten ze de kei er eindelijk af te duwen. Op het moment dat leintje eindelijk de plaat omhoog kon halen, schokte DrWho's lichaam nog één keer wild terwijl het water zijn longen bereikte.

In afgrijzen keek het publiek toe hoe de EHBO met de Dr bezig was en hoe de reanimatiepogingen niet meer mochten baten.

Einde van de dag
De burgers lynchen DrWho
Zijn rol was ziener Sad
Deze nacht eindigt dinsdagavond 22:00u
Killerboth heeft een gele kanarie

https://weerwolfenco.actieforum.com

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

In het echt lijkt het mij nu het beste moment om het circus te sluiten maar dat zit er waarschijnlijk niet in Smile
RIP dr Who en hopelijk zit je goed op je wolkje samen met Hank en Faleria.
Ik zal je wreken.

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

De vloek van de ziener Doc, de minuut dat Do jouw tot ziener heeft verkozen heeft ze je verdoemd.

Reivaxx

Reivaxx
Spammer i.o.

Was je nu 2 rondes na elkaar ziener DrWho?

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

ah damm :s spijtig dat mijn stem niet meetelde anders had je misschien nog knn leven, maarja, te laat is te laat e :s

Stefan003(spel)

Stefan003(spel)
Aanstormend spammer

geweldig -_-'
had je eigen dan toch ook niet verdacht gemaakt in mijn ogen door met zo slechte rede op mij te stemmen. erg zonde dit. Sad

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

Hank1705 schreef:De vloek van de ziener Doc, de minuut dat Do jou tot ziener heeft verkozen heeft ze je verdoemd.
Noujaaaazeglegdeschuldmaarweeropmij:w00t: 

https://weerwolfenco.actieforum.com

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Zeer spijtig dit.

Doctor

Doctor
Professioneel spammer

damn ik dacht mijn hints naar mijn zienerschap overduidelijk waren en btw stefan. niets aan mijn stem was verdacht, het was een random stem met de verwijzing naar jouw lak van reden om te stemmen op wie het voor mij was.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 3 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum