Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

#85 Reizen door Australië

+6
Hank1705
Backslide
Tachondar
basserbas
graafoto
Natjuh89
10 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 5]

1#85 Reizen door Australië Empty #85 Reizen door Australië zo 07 jul 2013, 21:21

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Daar stonden ze allemaal op het vliegveld niet wisten wat hun te wachten stond. Ze hadden een reis gewonnen naar een ver land maar waarheen wisten ze nog niet..!  Ze moesten zich melden bij Natjuh die staat in de vertrekhal van Schiphol waar ze met een bordje stond voor alle prijswinnaars..

Graafoto, Backslide, Basserbas, Tachondar, Hank, Den Bever, Djali, Monkeylord

Mogelijke rollen.. uhm kijk maar op de site :)hihi

Nadat iedereen gearriveerd waren gingen ze naar een speciale lounge  waar iedereen op een stoel moest gaan zitten om te luisteren naar een diapresentatie die Natjuh liet zien…
Het ging over Australië , maar voor we daar heen gaan heb je een beetje kennis nodig.
Australië is het grootste eiland ter wereld waar je echt alles hebt. Van zon tot sneeuw en van regen tot droogte.
Australië heeft een oppervlakte van ongeveer iets  groter als Europa waar je lang de tijd nodig hebt om door heen te reizen.  Er wonen circa 22 miljoen mensen waar voornamelijk in de grote steden. De Britten namen Australië in 1770 in beslag en gebruikten dit voornamelijk als strafkolonie. De Britten stuurden moordenaars, verkrachters en andere criminelen naar dit eiland waar ze uiteindelijk omkwamen van de honger of hitte.
Queen Elizabeth is nog steeds Staatshoofd van Australië
Ondanks denken veel mensen dat Sydney de hoofdstad is van Australië maar dit is zeker niet waar. De Hoofdstad van Australië is Canberra.!

Australie kan je indienen in 6 verschillende staten :

New – South Wales
Queensland-
Tasmanië
Victoria
West Australie
Zuid-Australie

Omdat we niet genoeg tijd hebben gaan we alleen maar New-South Wales en Queensland ontdekken Waar het heerlijk tropisch warm is.
Mochten er nog vragen zijn dan kunnen jullie mij die gerust stellen.. Dit kan ook altijd tijdens de reis..
Als iedereen er klaar voor is gaan we ons nu inchecken en gaan we ons voorbereiden op de lange vlucht van 24 uur..
Nadat we allemaal waren ingecheckt gingen we langs de Douane waar we door de bodyscan heen moesten om te kijken of je niks in je lichaam had verborgen.. Gelukkig had niemand iets verborgen dus konden we veilig en wel naar de Gate… Iedereen stapte in het vliegtuig en daar begon het avontuur.. Gelukkig was het avond zodat we heerlijk konden slapen in het begin van onze reis.

Begin van de eerste MOORDLOZE NACHT deze nacht duurt tot en met morgen 22.00 uur!!! Mensen met de nachtrollen kunnen zich bij mij gaan melden!

2#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië zo 07 jul 2013, 22:56

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Was er niet afgesproken dat de rollen bekend gemaakt zouden worden zodat ons groentje baserbas wat beter zou weten wat er allemaal kan gebeuren?

3#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië zo 07 jul 2013, 23:07

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

Heb de rollen gister vluchtig bekeken. Zal ze morgen bij daglicht nog eens beter bekijken. Smile
Weet inmiddels welke rol ik heb, en wat deze inhoudt. Wat er allemaal gaat gebeuren laat ik over mij heen komen, en kom ik er niet uit zal ik hard aan de bel trekken!

4#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië zo 07 jul 2013, 23:16

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ graaf neej.. ik help hem als het nodig is Smile en hij kan mij altijd pmen... Komt goed

5#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië zo 07 jul 2013, 23:59

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Wel interesant verhaaltje.
Een paar dingen wist ik nog niet.

6#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 00:25

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Tasmanië is dat eiland ten zuiden van Australië zelf hea? Ik wist nog niet dat dat een aparte staat was, dacht dat het bij één van de anderen hoorde.

Oew oew! Gaan we naar die grote rots in het midden van Australië? 0_0

7#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 00:29

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Okeej.. Altijd handig Smile
Maar wat wist je nog niet dan?

8#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 00:31

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ TACHONDAR.

De grote rots is de Ayers rock of de Uluru :)This maar net hoe je het bekijkt.. Ik zal kijken in mijn budget of we daar ook heen kunnen gaan Smile
Jah Tasmanie is het eiland ten zuiden van Australie.. En ja het is een staat van Australië :p

9#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 12:16

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Kan iemand Djali, Den bever en Hank vertellen dat we begonnen ziijn???

10#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 13:47

Backslide

Backslide
Junior spammer

Ik heb Djali verteld dat we gister begonnen... Zal het nog een keer zeggen. Den Bever en Hank heb ik geen contact mee...

11#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 15:37

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Dat de "gevangenen" daar eigenlijk allemaal gestorven zijn.
Ik dacht dat de huidige inwoners de nakomelingen waren.
En Sydney dacht ik dat de hoofdstad was.

12#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 15:49

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

@ graaf jah okeej der zijn ook wel nakomelingen Smile wat ik ook nog vergeten ben te zeggen is dat de Aberigenals de oorspronkelijke bewoners zijn van Australie Razz

13#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 16:44

Gast


Gast

zo, ik meld mij! Hmm, reisje naar Australië.. dat zijn de betere prijzen!
/me doet vast zonnebrand op

14#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 19:49

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Mooi iedereen heeft zijn rol gelezen... dus dat gaat goed... ik kan iedereen aanraden dat ze zich moeten insmeren... thanks djali!! Want de zon is hier heel veradeliji..l zelfs als het bewolkt is verbrand je hier nog... en voornamelijk in de stad

15#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 22:12

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Oei, australie, dan krijg ik een wielerslook.. Bruine benen, bruine armen, bruin gezicht, wit torso ._.

16#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 22:16

Natjuh89

Natjuh89
Professioneel spammer

Na wat uren gevlogen te hebben begon het vliegtuig hevig heen en weer te schokken.. We kregen van de piloot te horen dat we wat van turbulentie hadden dus moesten we onze gordel vastzetten. Iedereen bedacht om maar even een filmpje te gaan kijken op het scherm voor hun in de stoel. Hier kon je ook spelletjes op spelen, maar ook kon je hier zien waar we ongeveer vlogen.. We waren net europa voorbij.. Nadat de turbulentie over was kwamen de stewardessen langs met hun karretjes voor eten en drinken…  
24 uur verder is het eindelijk zo ver.. De stewardessen komen langs met een papier waar je aan moet geven of je ook etenswaren hebt  meegenomen vanuit, Nederland, of als je door een natuurgebied bent gelopen etc. Ja Australië doet heet moeilijk qua flora en Fauna.. Alles moet goed gescreend worden voordat het daar naar binnen gaat. Als je dieren mee wil nemen moeten die eerst een aantal maanden in quarantaine voordat ze het land in mogen.  Nadat we onze koffers hebben gepakt zijn we door de douane gelopen en stonden we op Sydney Airport. Hier stond ons een Australische man ons op te wachten die ons vergezelt de hele reis. Hij laat ons de mooiste plekjes zien wat je absoluut gezien moet hebben in Australië.
Aangekomen in het hostel hadden we een 10 persoonskamer wat precies uit kwam. Nadat we de spullen gebracht hadden in de accommodatie gingen we gezamenlijk even naar de kamer waar Natjuh de instructies gaf wat ze vandaag gingen doen.  Want het was nog vroeg in de ochtend.
Sydney . We verblijven hier 2 dagen dus we hebben een strak schema. Maar eerst wat weetjes over Sydney
De grootste en oudste stad van Australie met meer dan 3 miljoen inwoners.
De twee iconen van de stad zijn het opera house en de Harbour Bridge
Net buiten de stad van Sydney ligt bondi Beach. Dit strand is het druk bezochste strand van Sydney waar je heutje meutje op elkaar zit en veel mensen in de zee zit. Maar pas op want de stroming neemt je zo mee verder der zee in!
In 2000 heeft de stad de olympische zomerspelen georganiseerd.
We gaan voornamelijk kijken naar
Dag 1. The Opera House                    
            Sydney Harbour Bridge
           The Botanic Gardens
Dag 2  Darling Harbour
           Sydney observatory

Dit was het einde van Nacht 1!!! We gaan nu beginnen met dag 1 U kunt gaan stemmen!! Deze dag eindigt om 22.00

17#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 22:39

Den Bever

Den Bever
Spammer i.o.

Dorien/Djali! jij krijgt mijn stem! Waarom? Weetikveel Sad

18#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 22:59

Tachondar

Tachondar
Spamking/-queen

Hank

19#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 23:20

graafoto

graafoto
Veelbelovend spammer

Pfff, den Bever
Ik weet wel hoe kangoeroes aan hun naam komen.

20#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië ma 08 jul 2013, 23:57

MonkeyLord

MonkeyLord
Aankomend spammer

Backslide

21#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 05:28

basserbas

basserbas
Beginnend spammer

graafoto bij deze. Waarom? Geen idee..

22#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 10:30

Miejster

Miejster
Senior spammer

Ow net te laat om deze ronde mee te pikken. Veel plezier luitjes!

23#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 14:26

Gast


Gast

Monkeylord, ik kies jou!

24#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 14:53

Debby

Debby
Senior spammer

Jammer, inschrijving gemist.

25#85 Reizen door Australië Empty Re: #85 Reizen door Australië di 09 jul 2013, 14:55

Backslide

Backslide
Junior spammer

BasserBas (: Sorry man, nothing personal <3

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 5]

Ga naar pagina : 1, 2, 3, 4, 5  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum