Weerwolf&Co.
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.

Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Ronde #78 The Walking Dead

+9
MaureenxBowy
Boet
Miejster
Den Bever
Moustache
Kauna
Hank1705
Telemachus (killer)
Plop
13 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 4 van 4]

76Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 15:12

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

waat? niemand die mij rip't ? Shocked
Nou, dat geeft de verhoudingen weer mooi weer, t 's toch één pot nat die weerwolfers, om te huilen is t Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 304463

Nog gefeliciteerd trouwens Moustache! Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 150297
(Was gister groot deel van de dag weg naar de dierentuin, misschien dat ik t daarom gemist heb scratch )

77Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 15:53

Miejster

Miejster
Senior spammer

Beste Boet, ik kan je verzekeren dat ik geen wolf ben!
Ik ben er trouwens ook zeker van dat Boet geen slechte is. Wie ik wel verdenk is Killerboth

78Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 16:51

Boet

Boet
Aankomend spammer

Sorry :S even niet aan gedacht

79Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 18:22

Moustache

Moustache
Junior spammer

hey allemaal, heel erg bedankt.

80Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 18:33

Boet

Boet
Aankomend spammer

Miejster hoe kan je dat weten?

81Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 18:44

MaureenxBowy

MaureenxBowy
Aankomend spammer

Gefeliciteerd Moustache
Als verjaardags cadeau: je naam dik gedrukt.
HIEP HOI Very Happy

82Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 19:35

Miejster

Miejster
Senior spammer

Boet schreef:Miejster hoe kan je dat weten?
Daar kan ik nog niks over zeggen nu...

83Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 21:35

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

Ik stem op moustache

84Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 22:05

Plop


Aankomend spammer

Op de vlucht voor de Walkers, en toch hebben ze nog de tijd om een klein verjaardagsfeestje te organiseren voor Moustache.
Killerboth is er niet gerust in.
In plaats van te feesten zouden ze beter een deftige schuilplaats zoeken.
Ook is het niet verstandig om de laatste voedselvoorraad aan te spreken voor zo'n jaarlijks festijn die die eigenlijk iedereen haat, wie word er nu graag een jaartje ouder?

In de verte zien ze een oude gevangenis.
Is dit hun nieuwe doel?

Deze dag sterft niemand.
Het is nu nacht tot 12/03-22u00

Kanarie voor Djali en Den Bever.

85Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead ma 11 maa 2013, 22:07

Gast


Gast

Aaaargh sorrysorrysorrysorry ik zou een half uur eerder thuis zijn vanavond Sad
in ieder geval fijn dat er geen doden zijn, denk ik...? ik zal de stemmen eens rustig na gaan kijken

86Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead di 12 maa 2013, 05:18

Moustache

Moustache
Junior spammer

Altijd goed om een verjaardag te overleven. Denk dat er in die ouwe gevangenis best nog wel wat te halen valt, en wat goed is om mensen binnen te houden, is zeker ook goed om mensen buiten te houden (vooral walkers). Dus nog helemaal niet zo'n gek idee.

87Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead di 12 maa 2013, 21:27

wooglepuff

wooglepuff
Aankomend spammer

In een oude gevangenis zullen best wel veel walkers zitten ook denk ik ( gevangenen) maar best voorzichtig zijn

88Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead di 12 maa 2013, 22:03

Plop


Aankomend spammer

Het einde nadert.
Nu dat het wolvenkamp een goed onderkomen gevonden heeft in de oude/ leegstaande gevangenis.
De opslagplaats van de keuken zit nog vol met voedselvooraad waarmee ze nog jarenlang voort kunnen.
De wapenkamer zit nog vol met wapens en kogels waarmee ze een geheel leger kunnen uitrusten en de arogator heeft nog genoeg brandstof om jarenlang de omheining onder spanning te zetten.
De plotselinge sneeuwbui zorgt er inmiddels voor dat de meeste walkers doodvriezen.

Maureen word nog geofferd als laatste avondmaal en ze was de ziener.

Boet is de jager
Den Bever de heel afwezige beschermengel ... Foei
Wooglepuff is de leugenwolf
Miejster de Sjamaan
Killerboth de welp
Moustache de ketter
Djali een schaapswolf in jager vermomming.

Deze nacht eindigt met een overwinning voor de wolven.

Proficiat wolfjes.

89Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead di 12 maa 2013, 23:50

Moustache

Moustache
Junior spammer

hiep hiep hoera voor de wolfjes!!!! Maar de vraag rijst.... zijn de wolven niet veel te sterk begonnen?

90Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead wo 13 maa 2013, 01:27

Gast


Gast

ja was wel een beetje een slechtjes-overmacht had ik het idee. Een schaapswolf is natuurlijk sowieso al behoorlijk lastig te verslaan (ik werd in de 1e nacht al door Maureen gezien en zorgde ervoor dat ieder slechtje dat zij zag direct bij ons terecht kwam), en dan ook nog zoveel slechtjes

91Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead wo 13 maa 2013, 07:06

Plop


Aankomend spammer

We zaten met een beschermengel die niemand beschermd heeft,
Een heks die het dopje niet van de fles kreeg.
Een priester die de kans niet gekregen heeft.
Een grafrover die een mooie rol kon overnemen.
Een ziener die enkel slechtjes zag.
En dan nog een weerhamster...
De burgers hebben kansen genoeg gehad om zich te verdedigen maar tegenslag en afwezigheid was hun ondergang.
Er waren ook maar 2 wolfjes hè

92Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead wo 13 maa 2013, 08:07

Kauna

Kauna
Junior spammer

Ja, als er zoveel afwezig zijn dan lukt het als burgers zeker niet dan heeft hebben de niet stemmers een te grote invloed, maar 5 slechten op een totaal van 12 is ook wel veel.Gefeliciteerd slechtjes!

93Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead wo 13 maa 2013, 08:18

Hank1705

Hank1705
Spamking/-queen

Ik zat te twijfelen over die priester-rol, maar heb t toch niet gedaan omdat ik de kans te klein vond om echt een wolf te raken.
Weerhamster is ook mooi, maar dan heb je het risico met de ziener.. toch ook maar niet gedaan (ook omdat ik gekoppeld zat).
Ik had "gehoopt" dat er een mooie burger-rol zoals ziener of beschermengel eruit ging zodat ik die mooi kon pakken, maar het mocht niet zo zijn Razz

Misschien teveel risico genomen maar als ik zo de rollen zie had was het waarschijnlijk toch niet gelukt.

94Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead wo 13 maa 2013, 13:48

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

Plop schreef:We zaten met een beschermengel die niemand beschermd heeft,
Een heks die het dopje niet van de fles kreeg.
Een priester die de kans niet gekregen heeft.
Een grafrover die een mooie rol kon overnemen.
Een ziener die enkel slechtjes zag.
En dan nog een weerhamster...
De burgers hebben kansen genoeg gehad om zich te verdedigen maar tegenslag en afwezigheid was hun ondergang.
Er waren ook maar 2 wolfjes hè
Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 17387
zeg jongens... konden jullie het niet nog een nachtje langer rekken? ik wou een wolfje worden Very Happy

95Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead wo 13 maa 2013, 13:53

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

hoe zag je dat voor je dan? geen conversiewolf he Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

96Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead wo 13 maa 2013, 15:18

Plop


Aankomend spammer

Als welpje word je na 5 nachten wolf hé

97Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead wo 13 maa 2013, 15:48

δόριεν

δόριεν
Spamking/-queen

oh die zat er ook nog in, dat had ik nog niet eens door Razz

https://weerwolfenco.actieforum.com

98Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead wo 13 maa 2013, 17:15

Telemachus (killer)

Telemachus (killer)
Senior spammer

miauw... gromm grommm...
(welpje dus Very Happy)

99Ronde #78 The Walking Dead - Pagina 4 Empty Re: Ronde #78 The Walking Dead wo 13 maa 2013, 18:46

Kauna

Kauna
Junior spammer

Dorien schreef:oh die zat er ook nog in, dat had ik nog niet eens door Razz
haha, geweldig, een wolf die niet doorhad dat er nog een welp inzat. Jullie konden het nu ook al makkelijk winnen.

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 4 van 4]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum