Toegewijde weerwolvers van travian en omstreken

Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

De nachtelijke schrijfpen zorgt voor vreemde verrassingen...

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 7 van 8]

karina

Veelbelovend spammer
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok

δόριεν

Spamking/-queen
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en

karina

Veelbelovend spammer
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor

δόριεν

Spamking/-queen
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig

karina

Veelbelovend spammer
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras,

δόριεν

Spamking/-queen
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag

karina

Veelbelovend spammer
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was

δόριεν

Spamking/-queen
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet

Gast

Gast
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar

karina

Veelbelovend spammer
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig

Gast

Gast
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem

karina

Veelbelovend spammer
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd

Тхенекаъ

Senior spammer
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter

δόριεν

Spamking/-queen
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek

Hank1705

Spamking/-queen
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst

δόριεν

Spamking/-queen
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards

Тхенекаъ

Senior spammer
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan

δόριεν

Spamking/-queen
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrandde alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de

Tachondar

Spamking/-queen
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde

δόριεν

Spamking/-queen
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden

Tachondar

Spamking/-queen
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe

Doctor

Professioneel spammer
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep

Tachondar

Spamking/-queen
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen

Hank1705

Spamking/-queen
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks

Djali

Spammer i.o.
Het gebeurde zo'n 12 jaar geleden, dat mijn kleine broertje de vondst van zijn leven deed. In het schuurtje achter op de plaats van het kasteel, vond hij op een mysterieuze vreemde gekleurde plek het amulet van een gestrande alien. Er straalde zo'n gloed vanaf dat hij zijn ogen moest toeknijpen. Vanuit zijn toegeknepen ogen zag hij dat het amulet plots opsteeg en voor zijn mond bleef hangen, slechts een paar centimeter ervan vanaf. Mijn broertje schrok zich natuurlijk een ongeluk en schoot achteruit, en struikelde daardoor over een losliggende baksteen. Gelukkig viel hij op een matras, dat daar heel toevallig lag. Nou zo heel toevallig was het misschien nou ook weer niet aangezien mijn vader het daar afgezet had vanwege een geheimzinnig gezoem, waar iedereen horendol van werd. Het amulet, echter, bleek onvervalst buitenaards, wat te zien was aan de ingekerfde woorden. Hoe hard hij zichzelf ook kneep, geen enkele blauwe plek verscheen! Desondanks wilde

Gesponsorde inhoud

Terug naar boven  Bericht [Pagina 7 van 8]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Volgende

Permissies van dit forum: